@ Pooh; Geen idee hoe je aan spruw komt... belangrijker vind ik dat we er ook weer vanaf komen Met deze hitte heeft ze ook alleen rompertje aan hoor, maar voor iets mindere hitte vind ik t-shirtje ook fijn, ipv steeds jurkjes
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@ Stampertje; Heb verhalen gelezen dat de kleine dan in vruchtwater kan poepen dus ik zou het niet zo snel doen (misschien als laatste redmiddel om evt thuis te kunnen bevallen??? )
Hoi @stampertje dat heb ik nog nooit iets over gehoord dus zou het niet weten @ikke wat een leuke foto weer en jammer dat je er niet bij kunt zijn @hier pff tering stuk gefietst was echt niet leuk meer geloof 50km ongeveer nu heeft iedereen pijpje leeg en pijn aan de kont
hoi hoi dames, ikke wat een mooie foto van je meisje!! ppfff sasje da's wel ver fietsen zeg....! Iedereen nu blaren op de billen hahaha fijn is dat Als het maar leuk en gezellig is. Geniet ervan! Stampertje ik zou het ook niet zomaar gebruiken ivm dat de kleine in het vruchtwater kan poepen :-O Ik hoop dat jullie wondertje snel komt!! dikke knuffel de tnt was hier toch nog geweest, net pas even tijd gehad om mijn mooie trolley goed te bewonderen en in te pakken met mijn spulletjes :-D mijn neefje kwam rond 14:30, hij had zijn slaap schijnbaar nog goed nodig hahaha! Daarna even boodschappen gedaan en op zoek geweest naar cadeautje voor de verjaardag waar we morgen heen gaan. Natuuuuurlijk nog even met oom en tante langs de speelgoedwinkel, even verwent worden hoort erbij he :-D Daarna nog een ijsje gegeten en boodschappen gedaan. Toen we thuis kwamen patat met appelmoes gegeten, hij zat er helemaal onder :-D Dus maar even in bad Na een leuk verhaaltje en even knuffelen toch maar gaan slapen! Wij gaan nog even wat drinken en dan ook op bed, we moeten wel genoeg slaap hebben om er morgen weer tegenaan te kunnen en als hij (net zoals vandaag) om 4:30 al wakker is kunnen we er nu maar beter in gaan hahaha :-D Sorry dat ik verder nergens op reageer verder dames. Ik zal vanaf maandag weer mee proberen te doen Dikke knuffel voor iedereen die wil!
sasje; jeje 50km, pff vind 25al heel wat hihi laurier fijn dat tnt toch nog op tijd is geweest en klinkt een super leuk dagje met je neefje, veel plezier morgen!
Stampertje Ik zou dat ook niet proberen. Ik weet niet waarom niet. Zou zelf de natuur zijn werk laten doen. En nu ik lees dat een baby er van in het vruchtwater kan poepen dan zou ik het zeker niet doen. Als hij of zij het vruchtwater inslikt kan het onwijs misselijk zijn en spugen. Dit had mijn meisje. Zwart braaksel, net toen de kraamverzorgster weg was. Reden tot totale paniek!!! Sasje: sterkte met de zadelpijn, ik hoop dat je morgen nog kan zitten. Laurier: geniet van je weekend met de klein. Zo te lezen doen jullie dat wel! Enne.. niet te veel verwennen anders wil hij niet meer terug naar huis. Fijn dat je trolley binnen is. Ikke: ik snap dat je er nu alleen nog maar vanaf wilt, maar als je weet hoe ze eraan komt, dan kun je het misschien proberen te voorkomen.
hey meiden hier ben ik ook weer net eerst even lekker in de douche geweest wat was het warm vandaag en dat aangezien we druk bezig zijn was het dubbel zo warm @ stampertje ik zou het niet weten meid dus daar kan ik je geen advies over geven @ dolfijn wat een gezellige dag gisteren gelukkig wilde Beau uiteindelijk drinken ja heb er ook erg zin in bijna donderdag @ laurier hebben jullie een leuke dag gehad @ ikke ik hoop dat de spruw snel weg is knuffel voor jou en Jenthe @ sasje jullie hebben een eind gefiets zeg kan me heel goed voorstellen dat jullie zere billen hebben @ poohbeer heerlijk zo'n zwembadje klinkt als een heel gezellige dag de rest weet ik niet meer heb het geprobeerd
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@ laurier je hebt al antwoord gegeven zie ik dat was een volle dag maar wel erg gezellig volgens mij geniet lekker van jullie neefje @ sasje snap heel goed da je je hondje mist ik vind het ook nooit leuk als we zonder hondjes weg gaan @ wolfje het was zeker heel warm morgen minder en ook nog regen