Sasje: wat vervelend dat je je hond zo mist, meis. Bel anders even het pension om jezelf gerust te laten stellen.
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Hey meiden, Jullie zijn weer niet stil geweest vandaag Heb heel veel gelezen maar lang niet alles onthouden.. ga even proberen te reageren @Sasje; balen dat je je hondje zo mist wel lekker dat je zo heb gefietst, ik hoop dat je niet teveel spierpijn gaat krijgen Geniet ervan meis! KNUF @Ikke; jammer dat je niet mee gaat meeten Maar arbo moet ook gebeuren.. Het is inderdaad moeilijk om leuke kleine shirtjes te vinden, ik hoop dat je online nog wel wat leuks hebt gevonden @Wolfje; balen van je hoofdpijn, doe rustig aan en zo lekker slapen! KNUF @Twinkle; lekker met de voetjes omhoog.. ikke ook eindelijk @Pooh; klinkt weer als een gezellig dagje! Fijn dat je meisje zo genoten heeft van badje @Mom; heeft je paps genoten van zijn dagje uit? @Smyltje; hoe is het met jou en Ninthe? is het nog te doen met BV? en de wamte? @Stampertje; balen dat er nog geen beeb nieuws is, ik begrijp heel goed dat je naar uitgerekende datum hebt toegeleeft en dat het nu wel klaar is Nog ff volhouden meis! ik hoop dat strippen gaat werken.. en zou zelf geen wonderolie gebruiken.. KNUF! @MamaEs; red je je nog een beetje met de warmte? @Biancje; hoe doet Quint het? alles nogsteds goed? Pff.. ik geloof dat ik iedereen heb gehad, anders sorry!
@ dolfijn volgens mij heb je het goed gedaan hoor ik wist het ook niet allemaal meer en ja die voetje komen helemaal tot rust
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Hier; een drukke dag gehad met boodschappen doen, alle delen van kinderwagen wassen (hebben een Quinny Buzz gekregen!) weer in elkaar zetten, Beau heel veel voeden, en nog wat kleine dingetjes.. hahaha dus genoeg gedaan weer! Beau deed het vandaag veel beter als gister en ligt nu weer lekker te slapen.. Voor het eerst in slaapzakje, ben benieuwd wat voor nacht hij nu maakt Nu nog even relax op de bank en dan lekker naar bed.. morgen komt paps en bonusmams een bakkie doen; Gezellig! Verder wel wat moe, we zijn vanmiddag tijdens voeden allebei lekker in slaap gevallen (manlief vond het mooi moment om even vast te leggen )
@ dolfijn wat een lieve foto zeg fijn dat het vandaag een stuk beter gaat met Beau wat voor kleur is jullie niuwe wagen
@ dolfijn ik zit hier weer te smelten ondanks het toch bst warm is @ ikke dat is waar ook jij hebt ook weer zo'n mooie foto geplaatst van jullie mooie meid zo lief met dat mutsje op
ik wens jullie allemaal een fijne avond ik ga afsluiten nog even aandacht aan manlief geven en dan straks lekker me bedje in ben helemaal op slaaplekker allemaal
Wat fijn een nieuwe wagen, waarom eigenlijk? Wat een prachtige foto, zo ontspannen kan bv ook zijn dus. Ik ga slapen meiden, tot morgen
alleen ff snel kijken, maar geen babytje voor stampertje?! Ninthe was erg onrustig dus ik ben bekaf. ik heb net gekolf en ga nu Ninthe wakker maken voor flesje en dan slapen. trusten allemaal!