roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Slaapzakjes; Wibra heeft maatje 50, Zeeman vanaf 60cm en Prenatal klein vallende 70cm.. Maar het is inderdaad wel even zoeken.. Hoop dat het lukt, het is echt een stuk makkelijker en hij kan zich nu niet meer bloot trappelen ;)

@Kinderwagen; de andere was eigenlijk te zwaar voor me, maar beviel verder wel.. maar kennissen van me mams hadden deze "over" en die is een stuk lichter.. dus vandaar eigenlijk ;)

@BV; ja, zeker ontspannen.. en het was zo warm dat vasthouden niet werkte.. dus dan maar liggen.. en dit was resultaat ;)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dankjewel Dolfijn! Had bij de zeeman gekeken maar geen 60 gezien :( Welke heeft Beau nou? Hier aant kolven, maar zo gauw mijn bed weer in met die regen en onweer hier :S

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: ik had ondertussen even gegoogled op jouw nieuwe wagen, maar dat is toch een wandelwagen?
    Ikke: ik denk dat je wel voor een 60 moet gaan, dan heeft ze nog een beetje ruimte bij haar voeten en zit het niet zo precies pas.

Hier: lekker geslapen met onze meid tussen ons in. Ik had gehoopt om mooi weer vandaag maar hier vallen de eerste spetters. Ook is het niet zo warm buiten en erg bewolkt. Bah, dit gooit mijn plan in de war. Had het zwembad gisteren laten staan, anders moet ik 'm weer helemaal opblazen en hij is nog al groot.
    Wat zullen we nu gaan doen?

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Ja ik stuur vriendlief vandaag wel even naar de stad ;) tis toch koopzondag dan kan hij daar op zoek naar een maat 60 :).
    Tja het weer is het tegenovergestelde van gister :cool: voor vanmiddag voorspellen ze ook weer een aantal buien ;).

Hier wel weer een goede nacht gehad, alleen was Jenthe gisteravond aan het spoken, was moe leg ik haar in bed is ze wakker en gelijk alle dekens van zich af schoppen ;) Voordat we gingen slapen was het 12 uur! Vanmorgen werd ze om 07.15u wakker daarna nog geslapen tot 09.30u en toen bij mij in bed nog tot 10.15u :D.
    Toen gegeten en daarna in bad en nu ligt ze ook weer te slapen.
    Zelf gegeten en nu aan de strijk... en ik heb veeeeeeel :$

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: zo te lezen ben jij iemand die alles strijkt, of lijkt dat maar zo?
    Ik wens je mannetje succes met het vinden van een slaapzak. Anders misschien bij een echt babyzaak, daar hebben ze soms ook hele dunne, zo dus als een lakentje. Is wel lekker met het warme weer.

Dolfijn: laat maar, ik zag op je hyves al een foto staan. Ziet er inderdaad mooi uit. Kun je 'm ook klein opvouwen? Hier een kinderwagen die te groot is voor in de kofferbak. Het onderstel past alleen als ik er 2 wielen vanaf haal en de kinderwagenbak past er dan niet meer bij. Dus hoe dat moet bij een tweede??? Bij mijn meisje kon ie op de achterbank, maar ja. met 2 kinderzitjes is dat een probleem.

Stampertje: hoe is het met jou?

Zo, ik heb even een uurtje gebivakkeerd in de douche. Maskertje, benen weer keurig geëpileerd. Laat de zon maar weer komen, ik kan weer voor de dag komen. Geloof dat het alleen ene beetje laat is.

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

Wat een geklets nog gisteravond!!!

@Sasje...je ziet je hondje snel weer!! En wat een stuk gefietst zeg...hoop dat jullie het gezellig hebben gehad!
    @Dolfijn..wat lief jij en Beau slapend :D..
    @Pooh..hier ook slecht weer!! Maar vind het nu niet heel erg...blijf lekker binnen serie kijken!!!
    @Ikke...hoop dat jullie slaapzakje kunnen vinden!

@all... ik was al heel erg aan het twijfelen over die wonderolie..maar las er wat over hier op zp!! Dus dacht even kijken hoe mijn forumvriendinnen :)D) er overdenken..maar ik ga het niet doen..vind het dan veels te eng!

@hier...heerlijk geslapen tot 5uur..werd wakker met enorme kramp..dus ik eruit en dacht zal wel weer naar de wc moeten, maar dit was niet het geval...dus ik had goeie hoop...maar naar even beneden gezeten te hebben was het weer weg!
    Liefs

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mijn 2000ste bericht! :D

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    je maakt het wel spannend hoor stampertje!! waarschijnlijk toch wel wat voorwerk. zo begon t bij mij ook, dus wie weet!

@pooh. lekker, 'me-time'!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    goeie middag meiden,

hier alweer opa & oma tijd gehad :) was erg gezellig :)
    alleen beau vindt onweer niets, dus is wat onrustig en wil niet in zijn bedje ;)
    vannacht heeft hij het erg goed gedaan in zijn slaapzak (ik heb trouwens nu kleinvallende 70cm van prenatal)
    kinderwagen is een combiwagen, de zowel met reiswieg als buggyzit (en maxi-cosi kan er op).. bevalt erg goed! kan em erg klein opklappen en wielen kunnen eraf..

ik ga beau even verder knuffelen en voeden, tot later! xx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Bij gelezen net terug van dierentuin!7!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    hé meiden, ik heb net ineens wat bruinverlies. Terwijl ik pas de 10e ongesteld moet worden! (als ik uitga van een cyclus van 27 dagen, de laatste keer was het 28 dagen, dus dan pas de 11e). Snap er niks van. Heb dit keer ook geen zere gespannen borsten en dat heb ik altijd wel tussen mijn eisprong en NOD in. Heel erg vaag dus.
    De 30e was mijn eisprong volgens menstruatiekalender.

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    ohhh spannend Pooh! Misschien wel innesteling :D Mijn duimen draaien :)

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Innesteling??? Ik zit nu precies tussen mijn ei en mijn NOD in. Dat is toch te laat? Nee, ik denk het niet. Ik voel me niet zo, ehhh, zo ehh, anders dan gewoon.

Ben druk bezig met de keuken soppen, maar dan echt goed. Dus alle kastjes leeg en soppen maar. Mijn little lady begon met helpen, maar haakte al gauw af. Manlief is op zolder bezig met ons 10-jaren plan. Onze slaapkamer moet daar komen. Dan hebben we ruimte op de bovenverdieping voor de tweede

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; hoe was de dierentuin? Wel een mooie hé?! En bevalt het park een beetje, op de slechte gordijnen op de slaapkamers na?

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyltje..gefeliciteerd met je 2000ste bericht :D...
    En ach ik ga nergens meer vanuit!!!

@Pooh...vreemd meid, het kan toch zijn dat je innestelling wat later is?? dus dat je misschien ook je ei wat later hebt gehad of niet?

@Wolfje...hoe was het museum?
    @Sasje..wat leuk de dierentuin!! Hadden jullie het wel droog?
    @Twinkel hoe gaat het met jou?
    @Dolfijn..mooie wagen! is toch de wagen van je hyves??

@hier..nog steeds in mijn pyama!!! hahaha...
    Ga nu ff douchen kijken of ik dan nog beetje vooruit te branden ben :D...
    Liefs

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @poohbeer gordijnen???alleen rolgordijn maar in zijkant komt kei veel licht door...dus vroeg wakker iedere morgen:(
    Ik denk ook aan een innesteling zelf bij je hoor...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ja hadden super mooi weer vanaf een uurtje of 4 hier regen en onweer maar toen waren we net terug in het huisje..morgen rond 10 uur rijden we aan, en dan pas om 6 uur de hond halen:(

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik had vandaag mijn babyfeestje (foto s staan op hyves) we zijn gaan high teaen van iedereen zijn er maar 4 op komen dagen (lullig voor degene die het georganiseert heeft) mijn maakt het niks uit vond het al leuk en vermoeiend genoeg

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    buik 34 weken

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817