jeetje mama es, wat een mooie ronde buik heb jij zeg! Wat fijn dat je babyfeestje wel gezellig was. En hoe beviel de high tea? Sasje; Wij hadden juist wel gordijnen, maar geen rolgordijnen. En die gordijnen hielpen ook idd geen moer. Stampertje: wanner is de innesteling dan? Hoeveel tijd na de eisprong? Het kan zijn dat mijn eisprong iets later is geweest, heb 'm dit keer ook niet gevoeld. Zo de keuken is schoon. Wat een klus is dat toch.
Volgens de kalender hier Eerste dag van je laatste menstruatie:5 juni 2011Een beetje vruchtbaar:16 juni 2011Vruchtbaar:17 juni 2011Erg vruchtbaar:18 juni 2011Eisprong:19 juni 2011Innesteldag:24 juni 2011Vanaf hier kun je testen:3 juli 2011Vermoedelijke bevallingsdatum:10 maart 2012
Mama Es: heb even je foto's bekeken, zag er idd erg gezellig uit! En volgens mij ben je (nou ja, de baby) ook flink verwend!
Ja mijn buik is rond he ben benieuwd of hij al ingedaald is en hoe het er dan uitziet, de high tea was erg leuk alleen het personeel niet er was totaal geen rekening gehouden met zwangere (ze had het duidelijk aangegeven) dus alles moest weer terug en opnieuw gemaakt worden maar ach het ging om het idee en leuek makkelijke cadeatjes gehad (nagelschaar, zwitzal, rompers, neus,oor peer, woezel en pip bal, fles enzo)
heb niks voor mijzelf gehad haha ja gister een foto toestel (gewonnen met een bellijn in tijdschrijft)
Mama Es: wat lief dat je het gelijk hebt opgezocht. Ik zat nog met mijn neus in jouw foto's! Maar dan zou het wel zo'n beetje kunnen kloppen. Ohhh, zou het dan toch eindelijk??? Deze week zijn we ook al precies een jaar bezig. Leuke nuttige kadootjes zeg! En wat raar dat ze geen rekening hadden gehouden met jou!
Ja dat fototoestel had ik idd ook al gelezen. Heb je m al binnen? en werkt ie een beetje fijn en makkelijk?
Ja hij kwam gister binnen kon hem vandaag gelijk meenemen, ik duim voor je wanneer zou dan je nod zijn?
10e of de 11e ongeveer. Als ik het nu al wordt is dat wel heel erg vroeg. Terwijl ik vorige maand wat later was (28 dagen) normaal rond de 26 27 dagen gemiddeld. Het wisselt nog wel eens een beetje.
Ik hoop het ook. We wachten rustig af. Het bruinverlies is nog steeds, echt donkerbuin. Sorry meiden!! Vanavond lekker op de bank.
@Pooh...spannend meid!! Ik weet zelf niet precies wanneer je innestelling moet kunnen zijn maar ik duim gewoon voor je hoor meid!!! @Sasje..baaleh dat je zo vroeg wakker bent iedere x!! Nog even geduld en dan kan je weer lekker knuffelen met je hond!!! @Mama es..wat lief dat ze een feestje hadden georganiseerd!! En je bent lekker verwend meis!! Mooi buik hoor...!! @hier...nou om half 6 maar eens gaan douchen en aankleden, onder de douche had ik het even zwaar en ben daarna maar even lekker gaan wandelen met de hond! Even gedachten verzetten... Daarna hebben we lekker gegeten en was ik er weer... Liefs
zo weer flink aan de klets geweest moest best wat bijlezen @ poohbeer spannend zeg ik denk ook aan een innestelling meid ben al heel hard aan het duimen @ stampertje het blijft spannend bij je ik hoop dat jullie wondertje zich snel aankondigd @ dolfijn ga zo even bij de foto's kijken op hyves maar inderdaad de kleur blauw is helemaal iets voor Beau @ sasje hoe gaat het met jou nog steeds veel afschijding? morgen mag je je lieve hondje weer ophalen kan je weer lekker met hem kroelen @ ikke heb je vriendlief nog op pad gestuurd en is het gelukt met de slaapzak @ laurier hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag met jullie neefje @ mom hoe gaat het met jou en met paps gaat het daar al weer wat beter mee @ mama es ga straks ook even jou foto's op hyves bekijken wat leuk dat je een babyfeestje hebt gehad alleen zeker lullig dat er maar vier kwamen opdagen @ ben vast nog een hele hoop vergeten maar heb het weer geprobeerd vanaf morgen probeer ik weer wat meer aanwezig te zijn want mis jullie wel hoor