roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geeft niets hoor Pooh, doen we graag :) Beter een keer te veel duimen dan een keer te weinig! dus ik duim door :)

Wieg verkopen.. tja, inderdaad snel.. maar ik had het nodig ;) het is niet alleen de wieg verkopen.. het is accepteren dat er geen tweede komt :( Manlief is erg duidelijk geweest en ik begrijp hem heel goed.. En wil me er bij neerleggen.. en als ik dan alles ga bewaren zou ik zelf altijd het idee houden dat er misschien toch nog een tweede komt.. dus vandaar eigenlijk..

@Hier; vermoeiende nacht gehad, Beau wou niet rustig slapen.. dus veel onrust en wakker.. dus vandaag overdag maar even proberen uurtje te pakken..

@Stampertje; ik heb over je gedroomt dat je vliezen spontaan waren gebroken :D is het zo? ;) Succes meis.. denk aan je! xx

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nou meiden, stop maar weer met duimen. Het is toch een ongi geworden. En weer een flink heftige! 5 dagen te vroeg. Snap echt helemaal niks meer van mijn lijf!

3. laurier

laurier Niet meer actief

Pppfff wat een geklets weer, ik zal mn best doen om even op iedereen wat te reageren......

sasje; nee wij wonen niet bij Emmen, maar bij Delfzijl in de buurt... (hoezo?). Hoe was jullie weekend weg? Ik hoop dat je hebt genoten!

Poohbeer, we hebben hem niet teveel maar toch even lekker verwent :-D Moet kunnen he, zo vaak slaapt hij niet bij zijn oom en tante dus als dat gebeurt dan moet t ook wel een klein feestje zijn he ;) lees: patat met appelmoes, knakworstjes en een beetje speelgoed! Heerlijk joh dat je gister even hebt gebivakkeerd in de douche, dat doet een vrouw goed ;) Gatsie bah zeg dat je ongi bent geworden!! :( hele dikke knuffel!

dolfijn wat een prachtig ontspannen foto, mooi moment :) Doe lekker rustig aan en ga een beetje bijkomen! Hele dikke knuffel voor jou!!

Smyltje al boven de 2000 berichten, je kletst wat af hier haha! Die organiser ziet er erg handig uit zeg!!

sasje hoe gaat het met je billen?? Welke dierentuin waren jullie geweest? Waarom kan je jullie hond pas zo laat halen....... :-o

mama es wat een prachtige buik heb je!!! Leuk een baby feestje :-D

twinkle hoe gaat het met je voetjes? En hoe was je weekend verder? 6000 berichten, kletsmajoor ben je ook ;)

Wolfje fijn dat jullie het leuk hebben gehad!! Aaah da's wel een lief liedje hoor :) Maarja rond 22:00 mag hij wel eens gaan slapen hahaha. Ik hoop dat je je echt snel beter gaat voelen en ben benieuwd wat de ha zegt!

hier: best moe..... goh wat vermoeiend als je ineens zoon levendig kereltje van bijna 1 1/2 hier hebt rondlopen (rennen)!! Maar het was echt super gezellig :-D
    Verder is het rustig hier, vriendlief vindt dat ik vandaag maar lekker rustig aan moet doen en lekker uit kan rusten hahahah we zullen zien.
    Sowieso nog even 2 wassen vouwen, de wc schoonmaken en konijnenhok verschonen...

weer: het is hier erg somber, dikke grijze wolken en lekker regen (bah!)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn een hele dikke knuffel voor jou:) ik snap waarom je de wieg dan zo snel hebt weg gedaan dan blijft er altijd die hoop doe vandaag rustig aan;)

@ poohbeer wat klote zeg jou cyclus is ook iedere keer anders:( knuffel voor jou

hier ga zo weer aan het werk gelukkig vandaag niet zo heel veel werk;) dus hoop vanmiddag weer met jullie mee te kletsen manlief gaat al vroeg weg en is pas morgen vroeg weer thuis:(

5. laurier

laurier Niet meer actief

Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    ?? Mei/Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :(
    Smyltje:(
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :(
    Laurier :(

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden..
    13.00u in het restaurant voor high tea :)
    € 17,50 p.p
    Extra info even PB naar Dolfijn

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier met me voetjes gaat het wel weer:) ja erg he 6000 alweer ben niet te stoppen:p wat fijn dat je van vriendlief rustig aan mag doen maar zo te horen heb je nog genoeg te doen;)

7. laurier

laurier Niet meer actief

hahaha ja twinkle maar zo gaat het toch, ik kan dat niet hoor alles laten liggen....
    En als ik het nu laat liggen, moet ik morgen weer harden aan de bak om het in te halen.....
    Maar toch lief van hem he dat ie dat zegt ;)
    Gelukkig is er niet veel werk vandaag, hoop dat je er vanmiddag weer bent!
    Balen dat je vriend er morgenvroeg pas weer is, knuffel!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zo ben ik ook hoor laurier dan moet het opgeruimd worden:p anders heb je het de dag ernaar nog meer:$ het is zeker lief van je vriend om dat te zeggen;) ja ik hoop het ook we maken er vandaag een rustig dagje van

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ben weg word zo opgehaald het regend hier heel hard:$ tot vanmiddag/avond dikke knuffel voor jullie allemaal

10. laurier

laurier Niet meer actief

werkse twinkle, succes in de regen :p

hoi Nooky :)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen Pooh dat je ongi bent geworden :( Begrijp samen met jou er niets meer van ;) Hoop zo dat je volgende ronde meer geluk mag hebben.. KNUF!

@Twinkle; werkze en tot vanmiddag/vanavond :) en fijn dat je begrijpt waarom wieg weg moest :(

@Laurier; klinkt als een gezellig, maar vermoeiend weekend.. wel heerlijk om zo'n ventje te verwennen :) Dat mag inderdaad als tante hoor :D Geniet van je 'rustige' dag!

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Dolfijn ik zou het ook erg vinden hoor de wieg weg doen niet alleen omdat je weet dat er geen 2e komt ook omdat hij dan weer een stap groter is. Ik heb geen wieg vriendlief vind het onzin om 2 bedjes te hebben.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hey,meiden
    @hier wolfje smste dat alles oke was maar ze heeft geen internet(bedoel echo)
    @meeting ik wil ook even goed wel meeten, want volgende wordt toch pas na de vakanties...maar even goed high tea?
    @pooh balen meid...rare cyclus
    @twinkle werken??wat voor werk doe je eigenlijk?
    @dolfijn knuffel voor jou
    @hier nog 1 uur in de auto

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Volgens mij werkt twinkel niet (denk dat ze werk in huis bedoelde)

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik zal straks even mijn cyclusdagen onder mijn banner zetten. Ik ben de tel kwijt. En las nu op menstruatiekalender dat ze er mee stoppen. Weet iemand een andere site om het bij te houden?

Ben net even op het werk geweest.
    De pijn in mijn rug is weer flink aanwezig. Wat heerlijk, ongesteld zijn.

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, veel gelezen maar weet niet of ik alles nog heb onthouden hoor :)

@ Pooh; Ook ik snap er niks van :( balen meis!!!! KNUFF!!!!

@ Dolfijn; Ook jij een hele dikke knuffel!!!! Snap heel goed dat het moeilijk is om de wieg weg te doen, maar alsnog lijkt het me erg moeilijk om te accepteren dat er geen 2e meer komt. Maar idd snap ik manlief ook wel goed. Wist je dit tijdens je zwangerschap ook al? Bedoel dat je wel bewust bent geweest dat je hierna geen 2e zwangerschap meer krijgt?

@ Laurier; Leuk he zo'n actief neefje! Hoop dat jullie snel bericht krijgen van het ziekenhuis meis!!!

@ Sasje; Weer lekker bijna thuis! Waarom kunnen jullie de hond pas na 6u ophalen? Nouja kun je thuis even rustig aan de gang. Heb jij al ergens last van???

Nou heb m'n best gedaan hoor, sorry als ik iemand vergeet :).

Hier is vriendlief gister geslaagd voor een slaapzak, dus gister meteen gewassen en nu ligt ze erin te slapen :) was ook echt nodig want gisteravond weer elke keer alle dekens eraf en gistermiddag lag mevrouw helemaal bovenin ledikantje :$.
    Hier vanmiddag weer naar de psych, hoop dat het droog blijft ;).

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    18 Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :(
    Smyltje:(
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :(
    Laurier :(

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden..
    13.00u in het restaurant voor high tea :)
    € 17,50 p.p
    Extra info even PB naar Dolfijn

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb mijn cyclusdagen even onder mijn banner gezet, dan zien jullie ook een beetje hoe het rommelt. En bij het zwanger worden van mijn meisje was alles juist heel stabiel.

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo, heb alles even veranderd, de lijst (nee, ik ben het een keer niet vergeten), mijn banner en mijn onderschrift. Als iemand er iets van begrijpt van mijn onderschrift (mijn cyclus) dan mag diegene het aan mij uitleggen. Ik ben de tel kwijt en ga nergens meer vanuit. Ik nader de 30 en mijn lijf laat me in de steek. Waardeloos dit.

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Pooh...wat ontzettend baaleh meid!! Sorry maar als ik jouw cyclusdagen zie snap ik er ook even helemaal niks van!!! Hele dikke knuffel voor jou...
    Willen jullie eventueel binnenkort stappen ondernemen of laat je het nog even gaan?

@Dolfijn..hoe is het nu met je meis?? Betere dag? En kan me voorstellen dat je het "zwanger worden/ eventueel een 2de" wilt afsluiten, maar zal vast moeilijk zijn geweest...maar vind het wel heel knap van je dat je het nu al probeert te accepteren! Knuff...

@Ikke...lekker dat Jenthe nu slaapzakje heeft...veel succes bij de psych.

@Laurier...wat lief dat je vriend zei dat je maar lekker rustig aan moest doen vandaag! Jammer dat je dan genoeg te doen hebt.... !! hahaha..

@Sasje...als het goed is zal je zo wel thuis zijn...en nog even en dan mag je je hondje ophalen..

@Wolfje..fijn dat de echo goed was...ben benieuwd of je op 23Dec blijft staan...(ben ik jarig :D)...
    En hoe gaat het verder?

@Twinkel..ook al weer druk aan de schoonmaak!! Baaleh dat manlief morgen pas weer terug is...maar we zijn er voor je hoor :D...

@Mama Es...Had je foto's op hyves gekeken...zag er gezellig uit meid...

@Mom hoe is het met jou? Al kwaaltjes?

@niemand vergeten???

@hier...helaas geen vliezen gebroken!!! Nog steeds rustig....vandaag gewoon 41weken zwanger!!!! Manlief heeft vanaf deze week al vrij genomen...ze hadden hem al dubbel ingepland zodat hij zo weg of vrij kon nemen als de kleine er zou zijn....!!!
    Nu heeft ie (als de kleine deze week niet komt!) 3weken vakantie..en anders gewoon 2...maar nu kan ie al lekker bij mij zijn....Wel een heel fijn idee...:D...

Liefs

Deel Deze Pagina