pooh ongi geworden las ik:x stamp 7dg over tijd:x beau werkt niet mee:x sorry verder ben ik een zeef, voor iedereen dikke knuffel
Hey meiden, @Wolfje...wat een super goed nieuws!! Nou meid en nu heerlijk gaan genieten van je tweede wondertje!!! @Dolfijn...kan best hoor dat Beau nog wat na last heeft van zijn prikjes..is een weekje terug toch? Hele dikke knuff meid...en neem lekker even de tijd voor jezelf... @Mama Es...misschien voor jou ook goeie tip, heb vandaag bij de Action een waterdichte molton gehaald...nu is het hele matras beschermd en geen geritsel of te warm!!! @Laurier...je bent al aardig op weg om het huis aan kant te maken zo te lezen ...en vanavond lekker relaxen dan?? @Sasje..gezellig dat je er weer bent meid! @Twinkel...wat ga je schilderen dan morgen?? @hier...net wat last van mijn darmen...zal dit een voorteken zijn, hahahaa..!!! Echt iedereen in mijn omgeving wordt ook ongeduldig...tantes die ik bijna nooit spreek gaan zelfs bellen, vrienden, collega's blijven maar smsen.... Heel lief hoor, maar als het geboren is horen jullie het echt wel!! Maarjah aan de andere kant als niemand wat laat horen is het ook weer niet goed!! ...
mama van es, tja kertkindje belangrijkst is als alles gezond is stamp ja op het laatst vond ik al dat bellen enzo ook best irri, maar goed ik ga zeker volop genieten, zit nu echt op me roze wolk vooral toen de vk ook zei dat ik nu uit mijn kritische periode ben
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@ mama es geen dank wees maar lekker trots op de perzen @ stampertje morgen weer wat deuren en plinten schilderen voor vandaag even genoeg gedaan @ wolfje wat fijn dat alles super was en nu volop genieten 25 december dat zou wel een heel groot kado zijn @ poohbeer hoe was het bij de fysio of is dat niet door gegaan het begint hier een beetje te rommelen word weer donker raar weer
Ja ik ben hier goed bezig geweest.. Ook druk bij kvk aan het uitzoeken geweest voor mn eigen nagelsalon straks Ja vanavond wat relaxen, beetje tv kijken denk ik.... Wolfje heb gereageerd op bb fijn dat alles goed is en je op je rose wolk (of blauwe) zit :-D Mn ventje komt zo weer lekker thuis :-D jipie Eet smakelijk allemaal! liefs.
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Stampertje: Wat fijn dat je vriend lekker bij je is. Dolfijn: Ik denk dat het eerder de warmte is. Die prikjes werken toch niet zo lang na? Misschien uit het ritme gehaald door de hitte. Kom op hoor meid. Dikke knuffel. Als ik iets voor je kan doen...?? Laurier: ik zal je even toevoegen op fb. Sasje: snel gaat zon weekendje voorbij zeg. Aftellen meid, en dan mag je je hondje weer ophalen! Ikke : Hoe was het bij de psycholoog? Wolfje: Fijn meid dat alles goed was, en nu vollop genieten, wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Hier: Naar de fysio en boodschappen gehaald.Lekker druk dus. Vanavond naar de muziek. Morgen ook weer even naar het werk. Meisje an lekker mee. En nee, meiden we willen geen hulp zoeken. We zijn dolgelukkig met ons meisje. Tuurlijk is een tweede welkom, maar we laten graag de natuur zijn werk doen. Tevreden en gelukkig zijn we nu al. Tja, moeilijk uit te leggen... Ik denk niet dat we nog gelukkig zullen zijn met een tweede er bij, wel nog rijker! Het vervelendste is dat mijn cyclus zo'n rommeltje is. Maar ook dat komt vast vanzelf weer goed. Mijn lijf heeft me nog nooit in de steek gelaten, dus ik heb er nog wel vertrouwen in. Misschien nog de nasleep van alle stress van de afgelopen tijd.
@ laurier grote plannen wat leuk als het zo ver is kom ik mijn nagels een keer laten doen (hahaha) eetsmakkelijk meid
twinklestar hier is het de hele dag al grauw en donker Fijn dat daar het zonnetje nog even heeft geschenen! Euhhhh denk dat je wel ver moet rijden dan hahaha! Poohbeer ik hoop dat je cyclus snel weer op regel komt, vindt dat je het mooi hebt gezegt :-D Stampertje ik zal er niet teveel meer naar vragen sorry, ben gewoon benieuwd
@ laurier ja gelukkig heeft hij wel even geschenen maar het is nu wel erg benauwd hoor ach ja je moet wat over hebben voor mooie nagels
Sasje: Bah, komt dat ook onze kant op?? Laurier: dank je, het is zo moeilijk te verwoorden. jullie moeten natuurlijk niet denken dat een tweede minder welkom is. Twinkle: ik leer daar zo ongeveer opnieuw lopen. Door de pijn ben ik dat helemaal verkeerd gaan doen. Best wel lastig hoor! Nu merk ik er dus nog niet zoveel van, het heeft tijd nodig.