Goedemorgen meiden, @Dolfijn..wat heerlijk dat jullie weer een goede nacht hebben gehad! @hier...verschrikkelijk geslapen...pas tegen half 5 in slaap gevallen en was geloof ik om 6uur al weer wakker om te moeten plassen!! Misschien toch een btje zenuwachtig voor vanmiddag... Liefs
goedemorgen meiden, @stampertje om 2.20 uur een broodje gaan eten?????? niet wijs jij !! @dolfijn oh meid hopelijk kun je het wel een plaatsje geven meid!!!!! hele dikke knuffel voor jou! waarom hebben jullie die keuze gemaakt als ik vragen mag voor er maar 1 kindje samen? @ hier niet veel bijzonders te melden....mijn darmen rommelen flink maar dit kan ook nog na weeen van het weekendje zijn dat je niet echt gezond eet zeg maar
hoi hoi allemaal, ik heb het gelezen maar weet niets meer..... Hier is het shit weer, veel regen! Vanmiddag werken, daarna naar de Makro liefs.
hi meiden, ik lees steeds bij op mijn werk maar heb dan zo kort de tijd dat ik niet kan reageren en ben s'avonds druk!! @ dolfijn: ja natuurlijk ben ik er donderdag bij!!!! @ Stampertje: succes vanmiddag @ hier, gevoel van ongi zit er aan te komen, ook erg last van rommelende darmen......
ongi!! naja kan ne gewon op vakantie zonder dat ik misschien misselijk ben, niet alles kan eten enz......
@Sasje...spannend meid!!! @LAurier werkse.... @Mom...en toch hoop ik dat je ongi uitblijft!!! @Wolfje..ga even kijken ...
oh balen mom jij gaat volgende week op vakantie? dan heb je misschien wel je ei op vakantie? dat zou wel goed uitkomen toch??? @meeting....ik zou denk ik er gewoon voor gaan om ergens een leuk iets te zoeken waar we iets van een broodje of iets dergelijks kunnen eten???
mom- wat balen meid knuffel laurier- hier gelukkig (nog) droog...rot weer ook sasje- je maakt het wel spannend hoor stamp- balen van je nachtrust, s6 vanmiddag bij de vk! dolfijn-dikke knuffel voor jou s6 met gesprek in almere! pooh- ja toch all; dikke knuffel ik ga zo weer overblijven en daarna stadten als droog blijft xxx
de keuze voor één wondertje samen komt door oa het al aanwezig zijn van 3 andere kids en leeftijd manlief.. ik wist dit aan begin van onze relatie dus is niet nieuw.. alleen echt besef is nu pas gekomen doordat beau er nu is en ik zo intens genoten heb van zwanger zijn maar komt goed hoor! ik ga spullen pakken en naar almere.. tot later! xx enne, testen staat nog steeds voor donderdag Sasje? ik duim! fijn dat je er bij bent donderdag mom! succes met weken Laurier! balen van je korte nacht stampertje! hopelijk heb je nu snel wonder in armen.. KNUF! xx
@ dolfijn leuk dat het donderdag toch doorgaat van mij mag de high thea doorgaan maar als jullie gewoon wat willen drinken en eventueel een hapje eten weet mom misschien nog wel een leuk tentje dikke knuffel voor jou succes met het gesprek @ mom leuk dat je toch meegaat ook voor jou een knuffel ik hoop dat je ongi wegblijft @ sasje ik hoop dat ze rommelen van iets anders meid wanneer wil je gaan testen of wacht je het gewoon even af knuff @ stampertje heel veel succes vandaag ook voor jou een dikke knuffel @ laurier werkse en veel plezier bij de makro @ sasje dolfijn mom en natuurlijk de kleine Beau vid het zo leuk jullie eindelijk eens te ontmoeten @ met mij gaat het goed vandaag weer druk met schilderen maar eerst even rustig wakker worden schrok net wakker dat gebeurt me bijna nooit maar was gewoon echt op
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
zo de haard is helemaal afgelakt...nu ff drogen en kijken of er nog een laagje overheen moet @dolfijn ok maar ergens had je misschien ook nog wel gedacht dat er misschien toch nog wel een 2e kwam...misschien onbewust...maar ach ja 1tje is ook super testen......als ik donderdag nog niet ongi ben kunnen we misschien samen een testje doen...anders ga ik pas zaterdag testen kijken we donderdag wel eventjes @twinkle ik heb ook zin om je te zien
stampertje...jij kunt dadelijk ook nog mee gaan meeten als die kleine er toch nog niet is veel s6 bij de vk!
@ dolfijn tuurlijk komt het goed met jou meid je bent een heel sterke vrouw maar dat wil niet zeggen dat je je er zo makkelijk overheen kan zetten neem je tijd om het een plekje te geven een hele dikke knuffel voor jou @ sasje fijn dat de haard nu klaar is hij is vast erg mooi geworden ik ben heel hard voor je aan het duimen meid en natuurlijk ook voor mom