Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@ sasje ik hoop zo dat je niet ongi gaat worden en je gewoon een mooie test in handen hebt aan het eind van de week
dolfijn; geniet nu daarom maar extra van jullie wondertje samen... ! begrijp jullie beslissing hier helemaal in! al maakt dat het niet minder makkelijk! sasje straks wel ff foto showen van de haard weer he duim voor je all; ga overblijven... en boodschapje doen xxx
ik ga richting de schilderklus ik hoop vanmiddag nog even lang te vliegen anders ben ik er vanavond weer voor jullie allemaal een hele dikke knuffel fine dag allemaal
foto van de haard...ik kan hem wel maken nu....de haard zelf zit er ff niet in is nog aan het droger namelijk!
Hey meiden even snel wat heb weinig tijd; @ Mom; Balen van je ongi weer meis KNUFF @ Sasje; Ik hoop dat jij donderdag een mooie test in je handen hebt bij de meiden @ Twinkle; Hoe voel jij je? Al ergens last van? @ Dolfijn; Knuff!! @ Biancje; Fijn weer even wat te horen en fijn dat het goed gaat met jullie! (wat is Quint gegroeid zeg) @ Stampertje; Meis, heel veel suc6 bij de vk!!! Hopen dat het strippen wat doet meis! Hier gister de beslissing genomen om bv af te bouwen want het gaat zo niet meer zo'n pijn steeds! Dus ik gister fv gehaald en geef Jenthe vanmorgen de fles, vind ze het vies en drinkt het niet op Hopelijk gewoon wennen..... Net nieuwe leidinggevende gebeld (de oude is sinds vorige week gestopt) over gesprek donderdag met arbo-asts. Ben best zenuwachtig. Maarja wel zien wel.... Misschien morgen met Jenthe even langs op het werk. Nu snel eten voordat Jenthe wakker wordt...
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
ikke; Kv smaakt natuurlijk anders, maar went vast snel... eventueel kun je ook bij je ha tabletjes krijgen tegen de bv... vond ik erg fijn...
@ sasje hij is mooi geworden veel mooier als die gele kleur @ ikke fijn dat je de beslissing heb genomen als het zo'n pijn doet lijkt het me geen pretje om er mee door te gaan ik denk dat het voor Jenthe even wennen is het zijn toch twee heel verschillende voedingen succes met de fv dames ik ga er nou echt vandoor ga wat doen tot vanmiddag/avond xx twink
@ sasje die witte afscheiding heb ik nog steeds soms heel erg (dan voel ik het) en soms heel klein beetje geen idee of het met je ongi te maken heeft duim natuurlijk van niet. @ Stampertje succes en hopelijk kunnen ze wat. @ Baby hier komt er ook maar een tot nu toe vriendlief heeft altijd gezegt ik wil 1 kindje (kan natuurlijk veranderen als smurf er is). Ben net pas wakker smurf is al 2 dagen zo onrustig alleen maar schoppen en wakker zijn ik voel hem misschien een uurtje per 24 uur niet verder wel. (heel leuk natuurlijk maar wil ook zo graag slapen)
@Mom...baaleh van je ongi meid!!! Knuff... @Sasje...de haard is erg mooi geworden! En over de meeting..had echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee gewild..maar denk niet dat het nu nog zo verstandig is om nog zo ver te reizen op dit termijn, hahaha!!! @Wolfje..overblijfse en boodschapse.... @Twinkel..succes met klussen! @Pooh..hoe is het met jou?? @Mama Es...het is idd een heerlijk gevoel dat geschop etc...maar goed slapen is ook wel erg fijn ... @Dolfijn..wat er al eerder gezegd werd ik vind jou ook een heel sterke vrouw!!! Ik bedoel je hebt een aardig verleden en vind je altijd zo positief!!!! Hele dikke knuffel meid.... @Ikke...zal vast goed komen meid!! Heb je trouwens een goed gesprek gehad bij de psych??? En lijkt me lastige beslissing op de bv af te bouwen maar als het idd zo'n pijn blijft doen is het een heel logische beslissing meid!! En ze zal er vast ff aan moeten wennen!! @hier...net ff lekker gedouched...wordt nu wel btje zenuwachtig...wat als het nog potdicht zit!! Dan zal ik helemaal baaleh...maar goed kan van alles bedenken...rustig afwachten!!! (ff tegen mezelf praten ) Kwam er trouwens net achter dat ik vitamine K en D nog niet heb..dus dat eerst even halen en dan naar de vk!! Tot straks.... Liefs