roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @stampertje. die heeft je kindje pas nodig vanaf dag 8, dus je hebt nog even :) succes bij de VK! hoop dat ze kunnen strippen en dat het wat doet voor je. *duim*
    @ mamaes. dat weinig slapen door druk kindje herken ik.. probeer overdag als het lukt je rust te pakken!!
    @sasje. ik duim me rot hoor!
    @mom. balen van je ongi! :( KNUF!

@ikke. ga je in een keer helemaal stoppen of ga je het afbouwen? het lijkt me best ene stap om te stoppen hoor. maar kan het me helemaal voorstellen!! vind het al knap dat je het zo lang volhoudt haha.

@wolfje. overblijfse! zal zo even naar je echo spieken

@hier. Ninthe vannacht 22.15-05.15-09.45. heerlijk :D toen lekker in badje gedaan, even langs iemand van de zw.cursus geweest en boodschapje gedaan. ga nu broodje smeren voor mezelf en dan Ninthe eten geven. vanmiddag weer visite (houdt dat dan nooit op?!?!?!)
    owh, en vriendje heeft vrijdag een soll.gesprek! hij werkt bij zn huidige pas vanaf 1 januari, maar wilt toch misschien wat anders. spannend! dan kan hij daar misschien 4 dagen werken ipv 5. (langere dagen dan dus). lekker! nou, ben benieuwd

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    het kindje van een vriendin van mij moest vanaf dag 2 al die vitamine

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend smyltje en dat zou wel fijn zijn he nog maar 4 dagen werken :)

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: wat balen van je slechte nacht, probeer straks nog even te liggen. Succes bij de vk!

Dolfijn: ik hoop dat Beau het ritme weer een beetje oppakt. Probeer hem daarbij te helpen door hem in elk geval te voeden op de tijden dat hij kwam, en als hij tussendoor komt natuurlijk ook aanleggen. Het kost even wat tijd, maar je hebt dan snel de kans dat hij weer terug valt in zijn oude ritme.
    Ik begrijp je gevoel heel goed hoor Dolfijn, snap dat je het er even moeilijk mee hebt. Maar geniet vooral van Beau en al die bonuskinderen. Dikke knuffel meis!

Wolfje: mooie echo meid!

Mom: vervelend van je ongi meid! Ik hoop dat de vakantie je zoveel goeds doet en de nodige ontspanning biedt dat je daarna gelijk positief kan testen.

Twinkle: dan heb je lekker geslapen dus!

Sasje: Mooie foto meid. Nou ja, mooie haard! Ben benieuwd naar het totaal plaatje! Ik duim me suf voor je!!!!

Ikke: phoeh meid! Wat een stap. Wel de juiste, maar toch... Dnek je goed om je borsten. Bouw het rustig af. Je zult zien dat je vast snel blauwsel kolft (waterige melk, doorzichtiger van kleur). Maar kolf af en toe wel, zodat je geen borstontstekingen krijgt hoor! Sorry, voor mijn bemoederende woorden. Dikke knuffel meid. Enne.. Jenthe pakt het vast snel op, die fv. Trots op je dat je het nog zolang hebt volgehouden. Het was bij jou ook zeker niet gemakkelijk.

Mama Es: Ik hoop dat je snel een goede nacht zult hebben.

Smyltje: ben benieuwd hoe het gesprek zal verlopen. Wel fijn, een papadag!

Hier, vanochtend opgestaan met echt knallende koppijn. Lang leve de pijnstillers. Ik moest even naar het werk en dan moet ik wel mijn verstand aan hebben staan. Nu weer lekker thuis. Vanavond werken. Verder weinig plannen voor vandaag.
    Fijne dag allemaal!

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

ff een ego berichtje...

Nou de vk kon me strippen hoor! Mijn baarmoedermond is al helemaal verweekt en eigenlijk is alles er helemaal klaar voor!! Alleen die kleine nog...
    Ze heeft het ook extra erg gedaan omdat ze denkt dat het alleen dat zetje nodig heeft...
    Dus was een behoorlijk rot gevoel!!!
    Nu is het dus afwachten...

Mocht het nu niks doen dan moet ik donderdagochtend weer bellen voor extra controle en nog een keer strippen!! En ze gaan morgen kijken of ik dan do of vrij naar het zkh kan voor extra controle van vruchtwater etc...
    En dan eventueel (als er plek is) maandag inleiding...

Maar de vk zou heel verbaasd zijn als ik tot 42wk zou doorlopen dus heb er alle hoop op dat het vandaag of morgen gaat doorzetten!!...

Ga nu ff relaxen met mijn schatje..
    Liefs

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mamavanes; schoppen heerlijk gevoel, als je ook maar slapen mag;)

stamp; echt rot dat lange wachten op jullie wonder!
    spannend hopelijk heeft het strippen effect, wacht in spanning op je sms, mag dag en nacht sms-en hoor:)

smyltje voor vriendlief spannende dag vrijdag;)

pooh thanks, aleve feminax vond ik altijd erg fijn bij menstruatiepijn

all; hier helaas last van me tandvlees, had dit met sem ook, alleen toen pas vanaf week 22:( dus dit wordt weer wat:(

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Stamper kom maar op met je ego berichtjes hoor hihi we verwachten er snel nog een (of meer) nou ik duim dat het snel doorzet dat strippen

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; Oh spannend voor vriendlief!!! Zou mooi zijn! Haha hier ook nog steeds af en toe visite, denk dat er nooit een eind aan komt ;)

@ Sasje; Wat een verschil die haard! Mooi meis!

@ Pooh; Balen van je koppijn :(, werken de pijnstillers wel?

@ Stampertje; ohhh meis hoop echt zó voor je dat het door gaat zetten! Vervelend he dat strippen :$

@ Wolfje; Auw klinkt pijnlijk dat tandvlees! Kun je er niks tegen doen? Nee zeker...

@ Afbouwen bv; ik ga langzaam afbouwen (teminste als Jenthe de kv wil ;)) misschien dat ik de 1e ochtend en laatste avond blijf geven, maar kijk even hoe het loopt.
    Toch is het dubbel hoor, weet dat het voor mij nu beter is om te stoppen, maar als ik dan zo vanmorgen zie dat ze het vies vind :(:)

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ ikke vraag me al een poos af waarom een datum in tel nummer staat raar dat ie dat bij andere data s niet zo doet

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    wat bedoel je mamaes? Snap het niet....

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou onder jou banner staan allemaal data s en hoeveel ze is gegroeid en bij een is dat met een nl vlag ervoor en dan een telefoon erachter

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    hmm ik zie dat niet :(

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zie ik ook niet hoor...

spannend stampertje! mijn BM was ook helemaal verweekt, en toen zette het idd ook zelf door, dus heb goede hoop voor je meid!!

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    vaag zie ik dat dan alleen haha

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ikke; nee weinig:( heb het met sem ook gehad en nu dus weer:(

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zie het ook niet mama es...snapte ook al niet waar je het over had ;)

@stampertje oh spannend meid, ik hoop zo dat het snel doorzet!!!! wat had ik ook alweer gezegd dat jij kreeg...??? weet jij het nog...?

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    ze krijgt een jongen ;)

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik denk ook een knul dan zijn ze in de meerderheid

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb even een printscreen gemaakt zodat jullie zien wat ik zie hihi kijk maar bij 02-05-2011

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat vaag :(

Deel Deze Pagina