ja klopt ik zie dat niet... volgens mij zei ik idd ook een jongentje en ik denk dat wolfje een meisje krijgt
Stampertje:Ik hoop dat het strippen effect heeft. Wolfje: ik ben niet zo van de pillen. De menstruatiepijn is vaak nog wel enigzins te dragen. Het hoort er nou eenmaal bij. Opstaan met hoofdpijn is erger. Meestal kijk ik het even aan, maar zoals vanochtend tekt het meteen door mijn hele hoofd heen en slaat het ook op mijn ogen. Tja, dan is er geen ontkomen meer aan, dus hup aan de ibu. Wat heb je met je tandvlees dan? Is dat een irritatie? Zouden vtamine helpen? Even vragen bij de tandarts ofzo. Ikke: gelukkig heeft de ibuprofen geholpen. Ben nu hoofdpijnvrij! Wat vervelend dat jenthe de fles niet lekker vind.Zou het per merk verschillen wat de smaak is? Succes met afbouwen. Je voelt an je borsten wel of het goed gaat of niet. Als ze erg op knappen staan, dan gewoon tussendoor afkolven hoor! En goed masseren meid! Sterkte ermee. Dikke knuffel van mij! Sasje: Oh nee toch meid, ik hoop het niet! Blijf stug doorduimen hoor! MamaEs: raar dat jij dat alleen ziet. Ik zie dat tel.nr ook niet, tja we op je printscreen, maar net zo. Erg vaag idd. Ik heb even de badkamer helemaal gesopt. Een grote beurt. Was ook wel weer nodig. Lag genoeg stof. Dat heb ik altijd hé, als ik ongi ben krijg ik last van schoonmaakwoede, Vaak al even daarvoor. Fijn om dat dan even te gebruiken voor het weer over is.
Hey meiden, Nou hier nog best wel last van mijn buik!! had op een gegeven moment ook om de ong. 10min kramp dat duurde ong uurtje en toen zakte het weer af! Nu alleen nog een vervelend gevoel.... kom maar op met de pijn!!! @Sasje..volgens mij had je gezegd dat het een jongentje zou worden!! En ik blijf duimen voor je hoor meid... @Smyltje...nou dan heb ik nog goede hoop!!! @Wolfje...lief dat je het zegt...als de kleine geboren is of mocht in enorme weeën hebben en niet meer op zp kunnen dan zal ik je smsen... En ik had ook enorm veel last van ontstoken tandvlees, heb heel goed gestookt iedere dag en met paradontax mijn tanden gepoetst! (heel vies) maar het hielp wel... Liefs
Ik kan bijna niet meer poetsen zodra ik mijn tanden poest gelijk al ga ik over mijn nek en zo heel de poets beurt verschrikkelijk ik zit nu in de douche met mijn ogen dicht te poetsen maar niks helpt
nou ik ga dadelijk naar opa op bezoek, blaas zag er goed uit. nu nog wachten op uitslag van de mri scan.
@Stampertje; Spannend meis!! ik hoop nu echt dat het snel mag gaan doorzetten bij je! je hebt je wonder vast snel in handen! @Sasje; jij wordt niet ongi hoor meis, we gaan donderdag gewoon samen testen! ik duim door! @MamaEs; vreemd! ik zie het ook alleen op printscreen van jou @Pooh; fijn dat ibu wel heeft gewerkt en dat je nog even hebt kunnen toegeven aan schoonmaak woede @Hier; gezellige dag van gemaakt met nog even shoppen bij de prenatal.. twee hele leuke setjes gekocht Zal hem donderdag wat leuks aan trekken Verder voel ik me wat beter en manlief begrijpt gelukkig dat het allemaal wat moeilijk voor me is, dus extra lief voor me Vanavond nog even bakkie doen bij vrienden en morgen eerst naar de tandarts in de auto brak namelijk een stuk van mijn kies af nog een kadootje van mijn zwangerschap denk ik Fijne avond alvast meiden en tot later! xx Enne.. thanxx voor alle lieve woorden hier! Sterk.. tja, jullie zeggen het
@ stampertje ik hoop dat het strippen heeft gewerkt en het gewoon gaat beginnen ik duim voor je @ sasje succes bij opa en ik hoop dt de uitslag van de mri goed zal zijn knuf voor jou @ dolfijn dat klinkt als een leuke dag zeg fijn dat manlief je begrijpt en zo lief voor je is @ meiden sorry hoor maar weet het echt niet meer kan normaal alles goed onthouden maar de laatste paar dagen ben ik wel heel vergeetachtig ben veel te druk
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@Dolfijn..baaleh van je kies meid!!! Fijn zo'n souvenir! @Twinkel...vergeetachtig?!! Ik duim ook voor jou heel hard .. @hier..nog niks serieus aan de hand...!!! xxx
ik hoop ook zo dat we deze keer zwanger mogen zijn hoor opa alles oke...tenminse de uitslagen....ze weten niet waaar het bloed vandaan komt...morgem mag hij misschien naar huis en dan verder alles poliklinisch...