roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje dankje wel:) ik duim ook voor jou dat jullie de kleine snel in de handen mogen hebben;)

@ sasje ik hoop het ook meid;) fijn dat alles goed was met de uitslag

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    18 Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 07/06 controle vk eventueel strippen!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :(
    Smyltje:(
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :(
    Laurier :(

Restaurant de Ommekeer • Wist u dat?
    Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden..
    13.00u in het restaurant voor high tea :)
    € 17,50 p.p
    Extra info even PB naar Dolfijn

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Baby van Stampertje het is hier echt veeeeel leuker dan in de buik van mama hoor geloof Quint, Beau, Ninthe en Jenthe maar :)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke dat heb je heel mooi gezegd;)

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden ik hou het voor gezien ben echt moe ga straks lekker mijn bedje opzoeken:) ik wens jullie allemaal een hele fijne avond

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    slaap lekker twinkle

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

zit niet zo lekker in me vel...

net even bij gelezen...
    grappig dat jullie denken dat het een meisje is, zelf denk ik een jongen:) ach afwachten tot december...

tandvlees. ja kan extra vitamines proberen... poets al elekterische en spoel daarna altijd me mond ook flos ik...
    had het met sem ook extreem, hopelijk ben ik er dit keer snel van af...

sasje fijn dat het mt je opa beter gaat!

pooh dat kun jij nu dus flink aan de schoonmaak;)

dolfijn lekker wezen shoppen bij prenatal:) leuk!

twinkle lekker slapen meid

mama van es, hopelijk kun jjij vannacht ook beter slapen.

knuffels en fijne avond!

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke..bedankt voor de boodschap aan de kleine...heb het doorgegeven hoor :D...

@Wolfje..hoop dat je snel weer lekker in je vel zit!!!

@hier...nog steeds alles rustig!! Duimen jullie voor me dat het nog een btje op gang komt vannacht???

Slaap lekker allemaal...
    Liefs

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik denk ik zal eens even kijken of het wondertje van stampertje al van zich laat horen :( maar neej hoor! Wat Ikke al zei.. het is hier echt veel leuker dan in mama's buik.. kan je weer wat nieuws bekijken :D Succes Stampertje en ik duim zeker dat het vannacht echt gaat beginnen!

@Sasje; fijn dat de uitslagen goed waren! wel vreemd dat er niet duidelijk is geworden waar bloed vandaan kwam..

@Twinkle; druk druk druk ;) herken het wel hoor!

@Wolfje; KNUF! ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit en kunt gaan genieten..

@Sasje. Mom en Twinkle; waar spreken we precies af op Utrecht CS?? anders kan ik jullie nooit vinden! ;) enne.. heb ik jullie telefoon nummers voor als we iemand missen? haha weet ik eigenlijk niet eens :p ga morgen even checken (telefoon ligt op slaapkamer en Beau slaapt..)

Hier verder best last van die stomme kies :( morgen om 10.10u bij de tandarts zijn.. hopen dat hij het kan oplossen!

Slaap lekker allemaal en ik duim in mijn bedje verder :D

xx

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; ik hoop dat de MRI ook goed uit ziet. Ik duim me nog steeds suf voor je!
    Dolfijn: lekker even wezen shoppen, dat doet een vrouw goed! Ik hoop dat je gebit sterker is dan de mijne na de zwangerschap. Wat een ellende. Laat morgen voor de zekerheid gelijk even een controle houden. Dikke knuffel!
    Stampertje: Ik hoop voor je dat het vannacht gaat beginnen. Wens je veel sterkte tijdens de bevalling en geniet vol op van de eerste minuten (en daarna natuurlijk ook nog!). Zet 'm op hoor meid!!!

Meiden van de meeting: op het station is een ontmoetingspaal. Misschien is dat een handige plek.

Vanavond gewerkt. Morgen overdag vrij en 's avonds weer werken. Slaap lekker allemaal!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nog niets stampertje?? :( balen meis! KNUF

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier een goede nacht gehad: 22.30 -03 -06- 07.30 en nu lekker slapen met manlief ;)
    hihihi dus ik maar achter ZP :p
    zo klaar maken om naar de tandarts te gaan..pff.. helemaal geen zin in :( maar zal moeten BAH!
    We wouden vandaag nog even weg, maar het regent op dit moment dus we wachten het wel even af.. en anders thuis lekker aan de gang..

Morgen is het zover Twinkle, Sasje en Mom.. dan ga ik jullie eindeijk zien! ik kom trouwens om 12.02 aan op station.. voor iemand een probleem? anders moet ik namelijk half uur wachten op jullie en met Beau lijkt me dat niet zo handig ;)
    Moest ik trouwens nog bellen voor high tea? hoor het graag van jullie! xx

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Dolfijn...succes bij de tandarts!!

@hier...zit er nu even goed doorheen!!! Sorry sorry weet dat het voor een aantal van jullie zo lastig is en jullie er alles voor over zouden hebben en dat weet ik ook!! En daarom vind ik het ook zo lastig om te zeggen...
    Maar ben er nu gewoon ff klaar mee, ik had gewoon echt hoop na gister en dan wordt je wakker...weer niks!!!
    Ik weet dat het uiterlijk maandag of dinsdag is maar wil zo graag dat mijn lichaam het zelf doet!!!

Sorry meiden, zal zo na mijn kopje thee wel weer beter gaan maar moest het ff kwijt!!!

Liefs

14. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee geeft niks hoor je mag lekker klagen je lijf is er klaar
    mee had ik ook dus nog heel even en dan heb je je kleintje in je armen!
    Je bent er klaar voor lees ik al! Meid ik duim voor je!!
    Suc6 nog ff xxx

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dank je wel Biancje...
    Lief van je!!!

Met jullie alles goed? Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft??

16. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ik zit nu in de ziektewet... 2 weken geleden bobbel in mijn borst ontdekt.. Dus ik naar het zh..

Hier aangekomen kreeg ik alle onderzoeken erg pijnlijk..
    Blijkt een lactose anatoom te zijn iets met de melkklieren..
    vreemd ben al 10 weken gestopt met de bv..
    Het moet vanzelf weg gaan..

Ik kreeg me een pijn dacht dat het door het onderzoek kwam dus heb het even aangekeken.. Na 5 dagen nog meer pijn ik zh gebeld voor afspraak.. Chirurg schrok enorm de bobbel was 1,5 x zo groot geworden in een week.. Weer echo's... En hier kreeg ik meteen een spuit in mijn borst om hem leeg te halen.. 2x.. Met verdoving. En ik kreeg antibiotica mee dan zou het restje wat er zit vanzelf oplossen..

Niet dus... Ik kreeg meer pijn en de bobbel is weer gegroeid..
    Gisteren weer naar chirurg weer leeggehaald maar nu zonder verdoving en andere(lees zwaardere) antibiotica..
    Ze gaan nu toch weer testen of het echt geen kanker is...
    Vriendlief is erg bang (van de week natuurlijk film gezien komt een vrouw bij de dokter) dus ik heb me nu maar ziekgemeld..

Quint is nu wel lekker naar Kdv heb ik even tijd voor mezelf en ik haal hem natuurlijk wel wat eerder op.. Hij is zo'n scheetje.

Maandag zijn vriendlief en ik in ondertrouw gegaan en hebben we ringen uitgezocht witgoud.

Vorige week zaterdag hadden we met Quint een fotoshoot van Feetje hij komt in de brochure van zomer 2012 als we de foto's hebben zal ik ze natuurlijk laten zien..

Zo dat was even mijn verhaal voor mijn lange afwezigheid...

Sorry beetje ego..

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje Biancje....
    Wat heftig meid!! Wanneer krijg je de uitslag van de test?
    Ga natuurlijk heel erg duimen voor je dat het allemaal goed is!
    Hele dikke knuffel...

En gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
    En ben natuurlijk erg benieuwd naaar de foto's van Quint!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga zo bijlezen, maar herkent iemand deze klachten:

slecht slapen door de warmte....en nu zoals vanmorgen dat ik opsta echt heel warm hebben, zweten ervan zelfs??? ik herken dit niet...mijn temp is 37.3......eerder met temp was deze meestal 36.8...?? zal het dan toch??????

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ben bijgelezen,

@dolfijn het is prima dat je wat later bent hoor :) we wachten wel op je.....
    wat mij betreft is gewoon ergens wat eten/drinken ook prima....maar als de rest liever high tea wilt is dat ook prima...ik pas me aan ;)
    oh spannend!!!

@stampertje het geeft niks meid je mag best zeuren.....!! ik snap ook helemaal dat je het dan onu ook wel gehad hebt hoor...dat zou ik ook hebben!! iedere vrouw hoopt toch dat je kleintje eerder komt dan 40 wkn...

@biancje oh jee spannend meid!!! ik begrijp er eigenlijk uit dat jij je niet zon zorgen maakt??? ga je dan morgen toch wel mee????? :)

20. laurier

laurier Niet meer actief

mama es ik die ook dat nummer bij ikke haar onderschrift hoor... heb geen idee waardoor dat zou kunnen komen.

sasje wat fijn dat het goed gaat met je opa!

stampertje maak je niet druk meid!!
    ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er zat van bent lieve meid, het wordt wel tijd dat je lekker kan knuffelen met je wonder ;) schroom niet om te klagen, dikke knuff!! Ik hoop dat je snel je wondertje van buiten mag bewonderen! :)

biancje wat fijn dat Quint het zo goed doet :) Pfff wat heftig zeg, kan me voorstellen dat je vriend bang is. Maar ik hoop dat het geen kanker is!!! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

dolfijn lekker aan het shoppen geweest :)

pooh goed bezig geweest zeg!

@hier: we zijn gister naar de Makro geweet, natuurlijk weer veel geld uitgegeven hahaha. Nieuwe carkit voor in de auto, extern geheugen voor onze foto's gehaald en boodschappen + vaderdag cadeau! was weer gezellig :D
    Verder niet veel bijzonders volgens mij...

Deel Deze Pagina