roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat zielig Dolfijn, hopelijk kunnen ze op t cb zeggen wat t mogelijk zou kunnen zijn en nog belangrijker wat je kunt doen. Doet pijn he als je je kleintje niet kunt helpen :( Dikke knuff

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb trouwens volgende week donderdag om 17.00u afspraak bij psych...

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ikke; he duurt nog best wel lang, maar afspraak staan in ieder geval:)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat sneu van Beau zeg kan me voorstellen da je moe bent meid succes bij het cb ;)

@ ikke fijn dat je een afspraak hebt staan;) de dagen gaan snel voorbij dus voor je het weet is het donderdag:)

@ mama es nou dat was me het dagje wel:$

@ wolfje hoelaat komt manlief thuis ben zo benieuwd hoe hij reageerd hij is er vast heel blij mee:)

@ poohbeer heb je al een idee wat je met de schelpjes gaat doen;)

hier lekker een bakkie wezen doen bij paps en mams nu even lekker op de bank:D maar er begint alweer wat hoofdpijn op te komen:(

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 25-12-2011

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4

6. Zeepaardje

kreeg net bericht van manlief, 19.30uur thuis... dan ben ik zwemmen tot 20uur en dan verjaardag... ben morgen om internet om het jullie te laten weten:)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff wolfje ik kan helemaal niet zo lang wachten met vertellen hoor :) spannend!!!!

@ikke oh ok wel nog een weekje wachten maar de afspraak staat in ieder geval :)

@hier pff net ff naar een verjaardag geweest...nu weer hoofdpijn :( twinkle jij hebt dat ook best vaak he..??

8. Zeepaardje

sasje; nee het liefs schreeuw ik het ook van de daken... maar wil het gewoon persoonlijk vertellen, zijn reactie zien en dat kan niet via de telefoon:(

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje is goed ik wacht af morgen ben ik er nog wel woensdag niet:(

@ sasje ja vooral de laatste weken maar ik weet dat als ik veel stress heb last van hoofdpijn krijg:(

10. Zeepaardje

twinkle; al zenuwachtig ervoor:(

hoe laat moet je in het zkh zijn...

11. Zeepaardje

reactie van de reading!

Dus je bent zwanger nu ..
    Hartstikke mooi,.
    Heb ik niet duidelijk gezien of het 3 of 5 was....
    Is nu eigenlijk ook niet zo belangrijk meer toch...
    Wat ik je wel kan meegeven is dat ik 2 kindjes heb gezien [​IMG]
    Ik vroeg me toen af of het een tweeling zou zijn of 2 kindjes na elkaar....
    Maar dat hoop ik dan nog van je te horen....zou ik leuk vinden...

groetjes,
    Claudia

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke twinkle....ik weet ook niet hoe het komt dat ik weer zoveel hoofdpijn heb het is een tijdje heel goed gegaan toen ik naar de fysio ging....dadelijk maar ff wat innemen!

13. Zeepaardje

lieverd, ik ga eten koken, zwemmen en dan naar verjaardag...boekje idee gaat niet door:(

nou ja, dan maar test showen:)

tot morgen!!

knuffels

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje ik moet me om 06.45 melden en ja ik ben heel zenuwachtig maar het komt vast goed;) wat bedoeld ze met 3 of 5:(

@ sasje erg vervelend is het in ieder geval:( ik hoop dat het snel afzakt;)

meiden ik ga afsluiten manlief komt uit bed kunnen we nog even saampjes van het lekkere weer gaan genieten voor hij weer aan het werk gaat fijne middag allemaal ben er vanavond wel weer even;)

15. Zeepaardje

Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4

16. Zeepaardje

twinkle; vroeg meid, maar beter zo, sterkte en s6 alvast

3of 5 leeftijd van sem:)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    boekjes idee? dit heb ik ff gemist wolfje?
    uhm vreemd verhaal hoor....... en over die curretage zegt ze niks meer van? vreemd....

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    #398 sasje24, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Onze wens,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]is dat ene kleine mens,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]op deze wereld te mogen zetten.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]En er met ons leven op te mogen letten,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]ontstaan uit de liefde van ons beiden.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Maar dat hangt nu aan een draadje van zijde.[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom, vragen wij ons al even af,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]kinderen krijgen is toch geen straf?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom mag het niet gewoon lukken,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]en gaat zo onze wens in stukken?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom oordeelt de buitenwereld wat ik wel en niet kan,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]of hoe wij voor onze kinderwens in de markt liggen dan????!![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]De wachttijden in de zorg,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]zijn ons een kopzorg.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Want oud zijn we nog niet,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar een tweede kinderwens daaraan denken wij nog maar niet.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Want wie weet duurt de eerste wel zolang[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]dat de tweede niet eens meer kan?[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom die inbreuk op ons sexleven?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Alles wat wij willen is liefde geven.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom dat geoordeel van de buitenwereld?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Het is toch niet eerlijk verdeeld?[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wij willen alleen maar liefde geven aan iets van ons beiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde.[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Een draadje van zijde,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan veel mensen ooit zeiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]dat het de gewoonste zaak van de wereld is,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar helaas hadden zij het mis![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wel hebben zij vaak hun oordeel al klaar,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar nadenken over hoe wij ons voelen .....HOMAAR!!![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Daarom is dat draadje van zijde mede een rode draad in ons leven,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]want al wat wij willen is liefde geven,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]aan iets van ons beiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde.[/FONT]

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    WAUW Wolfje...wat super meid.... GEFELICITEERD!!!!! Echt ben zo ontzettend blij voor je!!! En Baby...houd je goed vast aan mama...en zitten blijven.... maar dat komt vast goed meid....

@Dolfijn, wat zij cb?? Kan me voorstellen dat het niet leuk is om je kleintje zo te horen gillen!!! Knuff

@Twinkel...komt nu snel dichterbij...maar dan ben je er eindelijk ook weer vanaf!!! Dikke knuff...

@Sasje...baaleh dat er nog niks te zien was meid.... wel fijn dat de arts je zo in de gaten houdt... ook dikke knuffel voor jou!!

@Ikke... wat goed dat de afspraak staat, ben erg benieuwd meis... wel fijn dat Jenthe het weer zo goed deed vannacht..

@Es...jeetje wat een verhaal van afgelopen vrijdag!! Pffff... dan schiet de adrenaline toch ook ff door je heen!!!

@hier...vandaag mijn eerste verlofdagje..:D... en wat een heerlijk weer... eerst vanmorgen proefdruk van kaartje opgehaald, en wat is ie leuk :D:D:D.... Daarna ff boodschapjes gedaan en manlief moest te werk...toen ff wasje gedraait en bed afgehaald...
    Daarna met mams naar de markt geweest en heerlijk in de zon gezeten....
    Dus een super lekkere dag vandaag..nu lekker ATWT kijken...
    Met dat mooie weer kan ik hier wel aan wennen hoor...
    Ga morgen de eerste babywas draaien :D...

Liefs

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @stampertje geniet er maar lekker van meid!!
    oh atwt......erg van brad he!!! ik moest bijna huilen toen katie de baby bij hem in zijn armen legde :( ik moet nu nog 2 afleveringen kijken.....

Deel Deze Pagina