roze kletskoppen deel 4 :)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Apr 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje hele dikke knuffel meid... bah ellende ook

ik hoop dat jullie ooit een wondertje mogen krijgen meid!!!!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    mijn hoop is ver te zoeken :(

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh lieve Sas, denk niet dat er nu iets is wat iemand kan zeggen waardoor jij je beter voelt, het is gewoon kut!!!!
    Hier een heeeeeele dikke knuffel meis!!!!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Ikke: nee, ik denk niet dat het ooit nog goed komt tussen mij en mijn moeder. Ze heeft zoveel dingen gezegd die bij mij echt niet kunnen. Ik heb haar echt alle kansen gegeven om dan in elk geval een lieve oma te zijn, maar dat was ze alleen als ze zelf tijd had en zin erin. Zo liep ze de deur plat en zo hoorde of zag ik haar 3 weken niet. Dus nu heeft ze alles verpest bij mij en voor mijn meisje. Het is alleen zo vervelend dat ze zoals nu toch probeert contact te leggen op een hele rare manier. Ik kan daar niks mee en wordt er alleen heel boos en later ontzettend verdrietig van.

Sasje:Lieve meid, denk je niet dat je misschien te vroeg hebt getest. Je zit nu op dag 28 volgens je banner en de vorige ronde was het 33. Of klopt je banner niet helemaal. Ik elk geval een hele dikke knuffel van mij meid!

MamaEs: ik heb alleen in het begin hydrofiele washandjes gebruikt.
    Zon badcape vond ik wel een aanrader. Daar wikkelde ik haar in en droogde haar dan langzaam af met een hydrfiele luier. Eerst de beentjes dan één flap open van de handdoek en dan haar armpje en zo verder. Wat bedoel je met aankleedhoezen voor in de kinderagen???? En bewaarbakjes voor je bv. Dat kunnen alle bakjes zijn. De kleinste maat dievriesdoosjes zijn al goed, ze moeten niet lekken en je moet de bv er makkelijk uitschenken (dus een vierkante is fijner dan een rond bakje) en eventueel een trechter om dit te vergemakkelijken.

Net even boodschappen gehaald en een slide voor mijn mannetje voor zijn gitaar (een kokertje voor om je vinger om langs de snaren te glijden, jaja, ik heb er veel verstand van hoor je!)
    We eten vanavond Foccacia. dus die staat te rijzen, net allemaal lekker beleg gehaald, sla, tomaat, rauwe ham, verschillende soorten kaas. En dan straks aan tafel beleggen en dan nog even tussen de grill. Heerlijk!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    morgen is het 14 dgn geleden dat ik de iui heb gehad en je mag tussen dag 14 en 16 testen.....dus mocht ik nog niet ongi zijn dan ga ik zaterdag pas weer testen...mijn gevoel ws deze keer eigenlijk heel goed....vanaf gisterenavond.....

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Tja dan zou je zeggen dat je nu wel op tijd hebt getest. Oh meid, ik weet het ook niet. Ik duim gewoon door!!

7. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    Sasje: lieverd, wat ontzettend K*T, ik hoop zooo dat je te vroeg hebt getest, ik duim voor je!!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja nou we zullen zien!!!!

oh poohbeer heb je echt niks meer kunnen regelen voor morgen???????

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    pff nog een keertje getempt en nu 37.7......hopelijk wordt ik niet ziek...heb het toch zo warm he!

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    hoeveel is je temp normaal dan? zal ik de mijne opnemen kan je vergelijken

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja normaal toen ik deed tempe.....s morgens was die altijd 36.6 of 36.8....

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    oke dan is hij nu wel hoog ik weet niet hoe hoog hij is als je zwanger bent

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Nee sasje: ik heb helaas niks meer kunnen regelen. Een dag vrij zit er ook echt niet in. werk deze weken al minder omdat mijn schoonouders op vakantie zijn en nu komen er ook al weer een paar ordertjes binnen. Helaas! Baal er wel van. Had me heel erg gezellig geleken. Ben ook zo benieuwd naar jullie.
    Ik hoop inderdaad niet dat je ziek gaat worden.

Heb mijn foccacia gebakken in een hartvorm. Hoe romantisch!!

14. laurier

laurier Niet meer actief

poohbeer voor jou heel veel dikke knuffels!! Wat een heftig verhaal zeg, idd laat haar er wat mee doen en laat haar probleem bij haar liggen! Je mag mij altijd pb'en hoor!

Ik heb juist een strijd met mijn schoonmoeder.... Die gaat nergens meer heen, wil geen leuke dingen doe en niet weekendje weg omdat ze zo "kapot" zijn van het bericht die wij gekregen hebben over mij vriend zijn onvruchtbaarheid..... Dan denk ik stel je aan het gaat niet om jou onvruchtbaarheid en jeetje wij gaan ook door met ons leven dus snap niet dat hun blijven hangen... Maar goed, ze doen maar lekker en ik heb wel geleert me er niet zoveel meer van aan te trekken!

wolfje wat fijn te lezen dat je je wat beter voelt, knuff!

sasje meid wat ontsetten kl*te, dikke knuff!!!
    Ik hoop ook dat je te vroeg hebt getest.
    Enne dat kindje gaat er ook voor jullie komen hoor...!!

@hier: het konijnenhok is binnen :-D Mn ventje is nu al druk bezig om het in de olie te zetten en na het eten zet hij hem dan in elkaar!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Mom, Dolfijn, Twinkle en Sasje heeel veel plezier morgen! (geeft iemand Sasje even een knuffel namens mij?) Ik ga douchen en dan tv kijken. Morgen gesprek met arbo, ben benieuwd...

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga Sasje van je knuffelen Ikke :)
    Veel succes morgen bij arbo.. denk aan je!

@Iedereen.. even bijlezen hoor.. jullie hebben zoveel gekletst!! ;)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik kom morgen trouwens om 5 voor 12 aan...hoe laat jij twinkle???

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Pooh; wat irritant dat je ouders nu je dochter gebruiken om dit soort dingen te doen! kan me goed voorstellen dat je er boos om werd! Blijf lekker je eigen ding doen meis! enne.. je brood in hartvorm: zeker romantisch! Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@Ikke; 5 kloven?!! jeetje, kan me goed voorstellen dat je er dan wel even helemaal klaar mee bent! Jammer dat Jenthe de flesvoeding zo slecht pakt.. hopelijk gaat ze het nog leren! Succes meis!

@MamaEs; je lijstje ziet er goed uit hoor, ik gebruik wel hydrofiele washandjes.. vooral in bad om op zijn buik te leggen.. Beau houdt zichzelf nu wel goed op temperatuur maar dat was in het begin echt anders! enne.. ik heb het al eerder gezegd maar herhaal het toch nog even: je weet niet wat voor fles je wondertje straks gaat pakken.. dus koop er niet te veel! Badcapes zijn zeker handig!

@Sasje; wat balen van je omo test!! ik heb echt heel hard geduimt en gehoopt dat we morgen je posi test mochten vieren :( Dit is echt heel erg Klote.. Dikke KNUF meis! en morgen knuffel ik je ook even namens Ikke ;)

@Laurier; veel succes met het in elkaar zetten van konijnehok :) Ben benieuwd naar het resultaat!

@Wolfje; natuurlijk wordt je makkelijker met een tweede, maar je geniet vast ook extra!

@Biancje; wat ziet Quint er super stoer uit! helemaal geweldig! en wat heftig met je borst.. ik hoop echt dat het allemaal goed is! KNUF!

@Twinkle, Mom en Sasje; spannend! morgen ga ik je zien!! :D:D

Doe straks even verslag van mijn dag, maar eerst Beau even voeden ;) tot straks! xx

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Dankje Dolfijn :)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik ben er ook weer:D wat hebben jullie een hoop gekletst zeg ik heb iet eel onthouden maar ga het wel even proberen;)

@ sasje wat ontzetten k*t zeg ben er een beetje stil van:( ik kom om 2 minuten over twaalf aan maar misschien pak ik een trein eerder dan ben ik er om iets over half twaaf;) stuur je zo nog even een pb

@ dolfijn jaaaaaaaaaaaaaaaa leuk he heb er echt zin in zo spannend eindelijk een echte knuffel:D

@ ikke ook ik geef je knuffel door:)

@ poohbeer wat een rotdag zeg kan me voorstellen dat je er echt mee zit en dat je van alles voelt nu een hele dikke knuffel voor jou:)

@ mama es ik hoop dat je toch nog een blauwe fles vind;)

@ meiden de rest weet ik niet meer ik ben de laatste dagen zo druk ik ben net een vergiet:)

Share This Page