Hey meiden, @Sasje...onee!! Ik hoop dat het gewoon een te vroege test is meid!!! MAar kan me voorstellen dat je je nu ff echt K*t voelt!!! Super dikke knuffel meis... @Laurier...dat is idd ook een best vreemde reactie van je schoonouders, kan me voorstellen dat ze heel erg van baaleh voor jullie maar ze moeten jullie toch juist door helpen!!! Maar goed..vind het zo en zo heel knap hoe jullie erin staan!! @Dolfijn..ben benieuwd hoe je dag is geweest .... @hier..nou vanmiddag lekker met manlief naar de stad geweest, gezellig ff een broodje bij de V&D gegeten, en daarna hebben we een nespresso apparaat gekocht bij Mediamarkt...wij zijn speciale smaakjes koffie drinkers en deze is ideaal ...En aangezien we niet op vakantie gaan vanwege de kleine vonden we ons zelf hier op mochten trakteren .. En net lekker geMacd!!! slecht slecht..ik weet het...maar daar hadden we erg veel trek in...was dus een heel gezellig/duur dagje... Maar genoeg afleiding gehad zo... En veel gelopen, hahaha..wie weet heeft het nog effect! Liefs
@ sasje tot morgen en die lieve woordjes zijn heel graag gedaan @ stampertje dat hebben jullie even goed gedaan het klinkt ook echt als een gezellige dag en jezelf verwennen hoort er ook bij
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@Stampertje; sorry! was jou helemaal vergeten.. Maar wel goed dat er extra controle komt met CTG. Ik hoop natuurlijk dat er vannacht nog wat mag gaan beginnen en dat je dagje shoppen heeft meegeholpen Geniet van je avond en ik begrijp heeeeel goed dat je het even zat was vanmorgen! KNUF! @Mijn dag; om 10u naar de tandarts gegaan, kies is weer gemaakt was even vervelend maar gelukkig weer helemaal heel! daarna nog even naar huis wat dingen regelen en toen had manlief het idee nog even weg te gaan met z'n 3-en.. haha hij vind het maar niets dat hij morgen zijn ventje zolang moet missen Dus we zijn in de auto gestapt en lekker naar Harderwijk gegaan.. lekker door het centrum gelopen en nog wat dingen gehaald (dingen die we nog nodig hadden als strijkplankhoes, toiletartikelen en boxers voor zoonlief) daarna nieuwe schoenen gekregen van mijn lieverd en ik had nog meer mogen halen maar kon niets vinden.. hahah heb ik weer Moet ik morgen maar kijken zegt ie Daarna snel gegeten met de jongens thuis en de kinderwagen (die we als eerste hadden) is opgehaald.. nu ligt Beau in ons bed te slapen (tenminste dat dacht ik... hoor hem nu weer ) dus nog even lekker relax op de bank samen en dan beetje op tijd naar bed.. morgen weer drukke dag! Wel heeel veel zin in! Fijne avond meiden.. enne.. ik hoor graag nog even waar we precies afspreken op Utrecht CS wel zo handig!!
@ dolfijn wat lief van je mannetje het komt vast goed misschien weet mom wel iets ja dat lijkt mij ook anders kunnen we elkaar niet vinden
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
hey meiden, kunnen we niet rond 12 uur/12.15 afspreken bij het grote blauwe vertrektijden bord?? iedereen die met de trein aankomt die moet toch langs (meer onderdoor) het bord.....
ff snel spieken, maar nog geen beebje net weer visite gehad. nu huis aan kant, kolven en slapen. voor de meiden die morgen gaan meeten, heeeel veel plezier!!
pooh; lief (...) gebakken in hartvorm laurier; fijn dat konijnhok nu binnen is! dolfijn geniet zeker extra, tis ook zo leuk om sem ermee om te zien gaan... als je vraagt aan sem wat doet de baby dan zegt hij kaboem kaboem kaboem, dat is zijn hartje zo lief! twinkle; oei vergiet niet fijn, weet eralles van stamp; fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt met je man vanmiddag, nu dus aparte koffie drinken... lekker! dolfijn; op de tandarts na dus een super leuke dag all; knuffels, fijne avond!
@Dolfijn...geeft niks hoor meid, je moest ook op zoveel dingen reageren!! Maar jij hebt dus ook een heel gezellige dag gehad....nogmaals jij ook veel plz morgen.. @Mom en hoe gaat het met jou? @hier net babyboom zitten kijken..moest helemaal niet huilen TOTDAT bij het jonge stel de kleine werd geboren...toen dacht ik...ik wordt gewoon binnen nu en dinsdag echt mama!!! Wat een super gedachte...... Liefs
stamp; ja meid, nog even doorbijten, maar dan ben je mama en kun je hopelijk lekker genieten van jullie kraamtijd!
Dank je Wolfje!! Je weet het al die tijd..maar het was nu echt alsof het net pas tot me door drong!! Heb er zo ontzettend veel zin in!!! Kan niet wachten...!!! Hoe gaat het met jou Wolfje??