roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stamp; komt goed meid;)

met mij gaat het nu wel weer oke... gister flinke ruzie gehad echt heftig zag het totaal niet meer zitten, nu is alles weer goed:)

2. Zeepaardje

Ei:
    26 Mei: Sasje24

28 Mei: Mom23
    18 Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn!
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS
    Mom :)
    Sasje :)
    Dolfijn :)
    Twinklestar :)
    Poohbeer :(
    Ikke :(
    Smyltje:(
    Stampertje ;)
    Wolfje :(
    Biancje :(
    Mama esmeralda :(
    Laurier :(

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat baaleh van de ruzie!! Maar heel fijn dat het nu weer goed is!!!
    Knuff..

4. Zeepaardje

ja echt wel:)

nou meiden ga sluiten, truste en tot mrogen!

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Truste Wolfje...

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    mom dat lijkt me een prima plan:D tot morgen

ik ga alsluiten meiden ben echt moe kom morgen ochtend nog wel even snel spieken

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jij ook weltruste Twinkel....En veel plz morgen :D

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Meiden ik stop ermee...weet niet of ik het nog red om morgen ochtend langs te komen..maar anders laat ik jullie na het zkh even weten hoe het was..

Meiden die gaan meeten...heel veel plz!!
    Liefs

9. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè sh*t zeg dat is echt balen.. Sterkte meis!! Xxx

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel succes alvast morgen Stampertje.. sms je één van ons even? haha kunnen we op de hoogte blijven :) Denk aan je! Bijna mama :D:D

@Mom; is prima! haha ik hoop dat ik jullie herken :p

@Twinkle; tot morgen!

@Wolfje; wat geweldig van Sem! zo lief! Fijn dat alles nu weer goed is..

@Hier; Beau was inderdaad toch wakker dus nog maar even in bad gedaan (scheelt me morgen ochtend weer ;)) en daarna heel lang zitten voeden.. haha hij was echt aan het cluseren.. net in zijn bedje gelegd en hij ging in één keer slapen :) Hopelijk doet hij het vannacht weer zo goed!

Fijne avond nog meiden en slaap lekker allemaal! xx

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier: superlief va je! Doet me goed. Soms heb ik wel eens even het idee dat het aan mij ligt. Trek ik de schuld naar mezelf toe. Gelukkig zijn er ook momenten dat ik beter weet. Vervelend van je schoonmoeder, die leeft weer iets te veel mee. Moeilijk allemaal hè? Show je een foto van je konijnenhok?! Hier ook zo'n prachtig hok, gekregen als kerstpakket van mijn werkgever, dan kon mijn meisje eindelijk haar konijn krijgen. Was het hok toen alleen zo groot dat ie niet in de schuur paste met de barre kou. Dus een hok geleend van een kennis zodat dat konijntje er wel gelijk kon komen. Fijn hoor, zo'n baas, hihi.

Twinkle: bedankt voor de knuffel. Superleuke dag morgen meid. Vind het luek dat ik jou en MamaEs al heb gezien. Ben ook erg benieuwd naar de rest, maar helaas... Dat komt vast heel gauw.

Stampertje: Veel plezier van je nespresse apparaat. Hier wel eens een koffiepakket kado gegeven (als je echt niks anders weet bij een verjaardag) En dan ook van die lekkere smaakjes koffie. Turlijk eerst zelf geprobeerd. Verwen mezelf nog wel eens met de koffiepads van AH met een smaakje voor in de senseo.

Dolfijn: wat heb jij een superlieve man zeg. Wees zuinig op elkaar. Blij dat je kies weer gefixt kon worden. Hoop dat ie blijft zitten. Heel veel plezier morgen meid!

Stampertje: Oja, het duurt echt niet lang meer voor dat jij mama bent. Geniet nog even van elkaar nu het nog kan, zometeen komen de lange slapeloze nachten, hihi.

Meiden, een hele super leuke dag.

Vanavond gewerkt. Als verrassing kwam mijn vriendin langs, die werkt af en toe ook een avondje. En zo ook deze avond, wist het niet. Stond ze daar met een heerlijk aarbeientaartje. Ja ja, ik heb ook nog gewerkt hoor. Maar wat een verrassing is dat! Helemaal weer blij. Leuk als iets compleet uit onverwachte hoek komt. Het had een doodgewone werkavond moeten worden.

Het hartbrood was leuk en lekker.
    Morgen ook werken, dus tot 's avonds. Is niet erg volgens mij want morgen zal het wel rustig zijn hier.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Ben al tijdje wakker maar mezelf in bed gehouden tot half 7 :D...
    En ben net mijn slijmprop verloren!!! Sinds ik wakker ben ook al wat last van mijn buik....zal het dan toch nog vanzelf op gang komen!!!
    Ben heel erg benieuwd!!!

Liefs

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    ohhhh spannend meis, ik hoop t echt voor je! Mijn duimen draaien :)

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: dat lijkt er wel op ja, oh wat fijn voor je!!! Ik houdt hoop meid.
    Zet 'm op hoor, je kunt het wel. Denk aan je vandaag. Moet helaas werken, dus kan je niet helemaal op de voet volgen. Ga het wel proberen via mobiel. Succes vandaag meis!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Spannend Stampertje!! ik hoop het zo voor je!! Hou ons op de hoogte!! :) Het is even heftig, maar je krijgt er zoveel moois voor terug! You can do it! ;) xx

@Pooh; wat gezellig dat vriendin langskwam op werk.. super lief van haar! en nog gewerkt ook ;) Super!
    Blijf je eigen ding doen meis, je doet het super! KNUF

@Ikke; hoe was je nacht meis? heel veel succes bij arbo!

@Hier; goede nacht 22u - 04u - 07u en nu ligt hij lekker te spelen in de box.. hij doet het zo super! en is lekker vrolijk! hopelijk blijft hij dat in de trein ;)
    Tot straks Mom, Sasje en Twinkle :) vind het best even spannend.. hahaha hoop dat ik jullie herken! maar komt vast wel goed.. anders heb ik tel.nrs zodat we kunnen bellen!

Dikke knuffel voor de meiden die niet mee kunnen meeten, ik vind het nogsteeds super jammer maar weet wat jullie redenen zijn.. en we doen het gewoon na de zomer nog een keer en hopelijk kan dan iedereen mee! Jullie ook een fijne dag! xx

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

oh ik ben ook helemaal zenuwachtig ;) simpel he! hahahaha we kennen elkaar heel goed maar ook weer niet ;)
    heb er wel echt zin in......over 1 uurtje moet ik de trein nemen!
    en we bellen idd wel als we elkaar niet kunnen vinden! moet wel goed komen!

@stampertje oh spannend...maar jij hebt alleen het nummer van wolfje he????

@wolfje dat betekent dat jij ons op de hoogte moet houden :)

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje wat spannend zeg:D meid je kunt het ik hoop dat jullie vandaag je wonderdje mogen verwelkomen in deze wereld;)

@ dolfijn sasje en mom tot straks heb er echt zin in en met elkaar vinden komt het goed;)

ik ga ervandoor moet nog even gauw wat dingen doen voor ik in de trein stap dus tot straks

@ meiden die niet mee kunnen meeten we zullen jullie missen vandaag vind het ook heel jammer dat jullie niet mee kunnen maar we weten waarom dikke knuffel voor jullie:)

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zal een van jullie smsen als ik wat zie staan komt goed beter teveel dan te weinig hihi.

@ Stamper ik duim me suf haha dacht vannacht nog aan je om half 5 moest plassen en zat op de bank melk te drinken (maagzuur) en dacht hoop dat stampertje nu ook klaar wakker is en bezig hihi.

@ Dolfijn meeten na de zomer zei gister al tegen vriendlief vind het zo jammer dat ik niet kan zegt ie volgende keer kan smurf mee dat vond ik ook wel heel leuk hihi

@ Hier 35 weken alweer pfff kan me mijn test dag nog zo goed voor me halen

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou hier onderweg ben bijna in eindhoven dus nog 1 uurtje wauw mama es wat gaat de tijd snel zeg

20. Zeepaardje

meiden veel plezier!!!!!

stampertje; spannend meid, oh ik hoop zo voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten!

sasje; houd jullie zeker op de hoogte:)

mama es; gft met je 35wk.. schiet echt op nu:)

Deel Deze Pagina