Beau ligt met big smile in bed.. haaha geen idee wat ik hier nu mee moet.. denk inderdaad dat hij teveel is geknuffeld vandaag
Hey Ff bijgelezen over gsm want laptop wilt niet meer @ikke moest echt lachen om je berichtje 2 babys haha @stampertje ik ben ook nieuwsgierig..... @ik kruip ook mijn bedje in morgen vroeg werken en cursus dus ben er pas s middags weer...willen jullie me smsen morgen mocht de kleine er morgen vroeg nog niet zijn...
hou je wel op de hoogte sasje! ik ga met beau maar in bed liggen. misschien dat hijdan wil slapen.. Slaap lekker meiden en hopelijk morgen baby nieuws Dank jullie voor de mooie dag! en iedereen knuffel om de nacht door te komen
Sasje slaap lekker en werkse morgen! Dolfijn; hoop dat Beau wil gaan slapen en dat jullie een goede nacht tegemoet gaan
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
hihi ja oh meiden het spijt me zeer, maar ik ga zo me bedje opzoeken, ik val om.... kan echt merken dat ik zwanger ben, alles kost me zoveel meer energie... en ben in de loop van de avond ook echt op... komt ook omdat ik er natuurlijk al 1 heb rondlopen... maar komt goed
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
meiden ik ga nu echt naar bed toe... ml zit me al boos aan te kijken van opschieten jij als ik vannacht wat hoor, laat ik het jullie morgen vroeg weten... mocht ik morgen ochtend wat horen (ben dan weg) laat ik het zo snel mogelijk weten... fijne avond nog allemaal en tot morgen slaap lekker!
Je zou ook even iemand van ons kunnen sms-en als je weg bent wolfje. hihih hoeven we niet zolang in spanning te zitten ok, ik ben nu ook echt weg meiden..maar moest nog even spieken.. slaap lekker!
Dolfijn: bedankt voor je compliment! Ik hoop dat Beau zo gaat slapen, en ach al slaapt hij niet dan rust hij toch (riep mijn oma altijd). Hij ligt in elk geval lekker rustig. Smyltje: Jeetje wat een heftig verhaal! Oh bah, dit zal haar nog wel een hele lange tijd achtervolgen. Waarom doen sommige mensen dit anderen aan. Wens je vriendje succes morgen. En waarom een legitimatiebewijs voor Ninthe? Gaan jullie naar het buitenland dan? Ikke: misschien is een half uurtje werken helemaal niet zo'n slecht idee. Even weg van thuis, even geen moeder of partner zijn, maar gewoon even terug naar het 'gewone' leven en gesprekjes over alledaagse dingen ipv over luiers en voedingen. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt. Lief van ze dat ze je niet pushen, maar je de ruimte geven. Enne.. sterkte met je doodzieke man, uhm. Biancje: wat een superlang mannetje heb jij zeg. En wat fijn dat hij het zo goed doet! Stampertje: wat jammer dat je toch niet thuis kon bevallen, 5 cm!!! Zo die kreeg je mooi voor niks, daar zijn die harde buiken voor geweest. Ik hoop dat je kindje er nu al is, nu ik dit typ. MamaEs: handig hé bierkratjes. Alleen zo'n gek gezicht. Hier ook bierkratjes gebuikt omdat ons bed niet op poten staat maar ene lange plank heeft bij zowel het hoofd- als het voeteneinde. Ach, het dient allebei voor hetzelfde! En tuurlijk mogen de baby's dan mee, Moet zelfs, hoe moeten we anders knuffelen??? sasje: wat fijn dat je even hebt kunnen ontladen bij Dolfijn en Twinkle. Doet je vast goed. Ik heb gereageerd op datumprikker. Bedankt voor je mailtje! Twinkle: ik hoop het toch niet hé?! Wie zorgt er dan voor een roze lijst. Ik duim gewoon door voor je hoor! Wolfje: Fijn als Sem al op zwemles zou kunnen. Nooit te vroeg om goed te wennen met water. Jeetje, toch nu maar even bijgelezen. Maar wat hebben jullie gekletst zeg! Had gedacht dat ik het wat makkelijker zou hebben door de meeting. Ik hoop dat de meeting-meiden het leuk hebben gehad. Maar zo te lezen wel. Ben zo benieuwd naar jullie! Volgende keer ga ik weer proberen om mee te gaan. Maar voor mij is het zo moeilijk vooruit plannen. Ik weet vrijdags pas wanneer ik werk. En soms komen er spontaan orders uit de lucht vallen. En ja, met een heel klein bedrijfje rust alles al gauw ook op mijn schouders. Ik ga gewoon weer heel hard mijn best doen. Ik ga zo ook slapen. Ben alleen zo nieuwschierig. Hoop dat alles goed gaat bij Stampertje. Ze ging zo voorspoedig met de 5 cm ontsluiting! Welterusten meiden en tot morgen vroeg. Kom ik nog wel even spieken voor ik ga werken.
pooh aangezien we vaak zwemmen en hij watervrij is is dat het probleem niet meer hij maakt zich nu alleen technieken eigen wat hij straks weer af moet leren... all; hoop snel positief nieuws te brengen wat stampertje betreft, moet nu alleen echt gaan slapen... knuffels
@Pooh ik zei al tegen vriendlief volgens mij ben ik zonder smurf niet welkom haha, hij is dan bijna 2 of 3 maanden nog een kleintje dan dus. Het grofvuil buiten gezet (om plek te maken voor de wagen van Smurf) en er zijn al 20 bulgaren langs gereden om te graaien (leuk in Rotterdam wonen) de buurvrouw (mijn vriendin) staat nu met een aantal buren buiten alles weg te geven muts. Morgen voorlichting over de bevalling en beddengoed voor smurf halen (is dat ookw eer klaar) Ga nu slapen vriendlief slaapt al ruim een uur die was kapot einde van de week he en in de bouw ja donderdag is hij altijd zo moe