ik kon mijn nieuwsschierigheid niet bedwingen maar nog geen babynieuws ik hoop dat ze lekker va elkaar an het genieten zijn @ dolfijn is Beau na de opwindende dag nog in slaap gevallen was zeker een topdag @ sasje werkse morgen @ poohbeer dankje dat je even reageerd we zijn allemaal zo in spanning dat er een beetje overheen is gelezen ik hoop het ook niet meid maar ben er zelf erg bang voor de kramp word niet minder ook @ ikke wat een leuke opmerking over vriendlief ik vind jullie ook allemaal topmeiden @ wolfje fijn dat je geprobeerd hebt om zo lang op te blijven meid slaaplekker een dikke knuffel voor jou en spannend dat sem misschien op zwemles gaat wat word hij al groot he @ meiden jullie zijn top van mij ook voor allemaal een hele dikke knuffel en slaaplekker meiden
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
trouwens meiden ik zit er waarschijnlijk weer helemaal naast zoals gewoonlijk (hahaha) maar ik denk dat het een meisje word of is geworden
haha we zullen het hopelijk snel weten Twinkle Ik had idd jouw berichtje niet gezien sorry! Ik hoop t echt niet meis dat je ongi eraan zit te komen Ik duim nog even verder voor je !
ooooowwhh, wat spannend allemaal!! kom ff snel spieken, maar nog geen nieuws. hoop dat alles goed gaat met stampertje en de kleine
Ja ik dacht ook dat er wel nieuws zou zijn... Hoop ook echt dat alles goed gaat!!! Ik duik m'n bedje weer even in Tot straks!
Net als de rest ook even spieken of er al nieuws gemeld is. Was vol hoop omdat er al meiden gereageerd hadden vanochtend. Helaas. Tot vanmiddag. Ga even een ochtendje werken.
Hier een super nacht gehad Beau viel na het allerlaatste slokje om 22.45u als een blok in slaap en heeft daarna tot 5.30u!!!! doorgeslapen Jullie hebben een goede invloed op hem gehadmeiden @Twinkle; sorry meis, inderdaad overheen gelezen sorry! en hoop zeker niet dat je ongi wordt.. ik duim door voor roze KNUF @Pooh; hoop zeker wel dat je mee kan met volgende meeting! werkze! @wolfje; hoop dat het gaat lukken met zwemles voor sem, knap van hem dat hij er nu al klaar voor is! enne.. heb 2 telnrs dus vandaar @all; ga beau voeden maar wou eerst even spieken naar baby nieuws............
moet zo naar de vk 2 uur luisteren haha daarna beddengoed shoppen zal er vanmiddag weer zijn hoop dan dat de baby er is
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/06 10.00uur ctg, 11.00uur gyn! Mama Esmeralda; 14-07-2011 10/6voorlichtingsochtend bevalling 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje 09/6 een zoon: Vince 3750 gr en 53cm, 41+3 Bericht van stampertje: Hoera onze zoon Vince is geboren! Heftig einde maar gaat nu goed! Hij is 53cm en weegt 3750gr! Liefs Stampertje
ik dacht nog even gauw spieken voor ik weg ga maar helaas nog geen babyniews @ dolfijn en ikke dankje wel ik snap het hoor meiden we zijn zo in afwachting van de vijfde zp baby de krap blijft aanhouden dus en krijg ook al wat lage rugpijn vind het superlief dat jullie doorduimen meiden ik moet er echt vandoor zou iemand mij een sms willen sturen als er babynieuws is want ik kan waarschijnlijk pas laat in de middag weer online komen een hele dikke knuffel voor jullie allemaal stampertje ik hoop dat jullie van de kleine aan het genieten zijn
ik had bij stamp dus echt het gevoel dat het een meid zou zijn! Bericht van sasje: gefeliciteerd!!!!!!
ik had net geplaatst en wat lees ik jehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stampertje gefeliciteerd met jullie zoon
mama es; s6 bij de vk vanmiddag en veel shopplezier Dolfijn; beau heeft het zeker goed gedaan vannacht! twinkle ook voor jou een knuf terug all; ga sem zo uit bed halen, ligt nog heerlijk te pitten... Daarna weg... knuffels
ja!! babynieuws!! gefeliciteerd stampertje! klinkt als een lange heftige bevalling uiteindelijk.. neem je tijd om bij te komen.. em lekker genieten van jullie zoon Vince (gave naam!)