Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje 09/6 een zoon: Vince 3750 gr en 53cm, 41+3
ja babyboom was weer erg heftig!!! iedere keer huilen en dan denk ik waarom kijk ik dat stomme programma ook weer
@ Sasje; Ohh meis ik hoop echt dat je morgen een mooie test in handen hebt!!! @ Twinkle; Hoop echt niet dat je ongi gaat worden meis, moeten jullie nou nog een keer terug naar zh??? Hier vanmiddag weer fles gegeven en weer kokhalzen en toen in een keer begon ze te drinken!!!! Alles op! Had er niet veel in gedaan, anders kan ik het elke keer weggooien, dus toen nog 3x bij kunnen maken Dus vanaf nu kan het afbouwen echt gaan beginnen . Hier nu eten in de oven staan, vriendlief moet overwerken geen idee tot hoelaat Hier komen nu donkere wolken aan, ben benieuwd. Ga nu Jenthe uit bed halen want die wil niet echt gaan slapen
Ikke: wat een mooie foto's!!! En ik hoop dat de spruw nu echt snel weggaat, dit is zo ook echt niet te doen! Wat fijn dat ze de fles in een keer pakte. MamaEs: fijn dat de info zo nuttig was Twinkle: ik duim lekker door hoor. Ik hoop dat dat helpt. Sasje;ik duim ook nog steeds voor jou hoor. Zolang er geen bloed is heb ik nog hoop! Even de voortuin onkruidvrij gemaakt. Het gras van de vogelzaadjes blijft maar opkomen. Kan zo onderhand er wel met de grasmaaier door. Net gegeten en nu even uitbuiken. Beetje rare combinatie. Gebakken aardappeltjes, met kip uit de oven en fruitsalade. Had zoveel rijp fruit, dat moest echt op. Ananas, aardbeien en perziken en ook nog wat druiven. Dus een keer geen groente , maar veel fruit bij het eten. Rare combinatie, maar wel gezond. Zo mijn meisje naar bed brengen, dus tot straks.
mooie foto's ikke! wel fijn dat ze nu de KV wel pakt, de doerak @pooh. lekkere combi hoor hihi @twinkle en sasje. ik duim me suf hoor!! @hier. ik ga morgen even met mn vriendin de stad in, shoppen. kan ze even haar gedachten ergens anders op brengen!
@ sasje ja het is best heftig iedere week @ ikke wat goed van Jenthe dat moet een hele opluchting voor je zijn succes met af bouwen @ smyltje wat goed dat je je vriendin morgen even mee de stad in neemt dat zorgt voor een beetje afleiding @ poohbeer de combi maakt toch niks uit als jullie lekker gegeten hebben @ laurier hoe gaat het met jou meid
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje 09/6 een zoon: Vince 3750 gr en 53cm, 41+3
willen jullie kijken een vriendin van mij zegt dat mijn buik gezakt is ik en mijn vriend zien het niet haha (op de achtergrond Abigail mijn persen meisje)
wauw wat een toetert.....ik vindt hem nog recht vooruit steken hoor!! @ikke wat fijn dat jenthe zou goed heeft gedronken!!!! knap hoor!!!
Smyltje: ik hoop dat jullie het een beetje gezellig hebben morgen. Misschien geeft het haar een beetje afleiding. Hoe gaat het met haar? Mooie katten hoor, mama Es, maar ik vind jouw buik ook prachtig. Ik zie niet dat ie gezakt is, dus volgens mij is smurf nog niet echt aan het indalen. Komt vast wel snel. Mijn meisje ligt op bed, manlief nog even aan het werk. Dus ik even chillen op de bank.