@ mama es ik vind ook niet dat hij is gezakt je buik steekt nog recht vooruit (hahaha) @ poohbeer lekker hoor chillen ben ik ook aan het doen net eerst een warmdouche genomen
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 18 Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje 09/6 een zoon: Vince 3750 gr en 53cm, 41+3
jammer dat we niet eens naar het zwanger zijn kunnen, maar ja denk dat we beter dadelijk over kunnen mochten we allemaal zwanger zijn naar algemene clubje...
ja bijna 5000 berichten wat gaat het toch hard sasje het is zeker jammer dat we nog niet allemaal zwanger zijn
oh dat duurt nog wel eventjes of bedoel je als jenthe 1 jaar is dat jullie dan weer ongeveer beginnen voor nr 2?
Hey meiden, Ik kom ook weer even buurten @Ikke; wat een mooie foto's weer Heerlijk dat het zo goed gaat met de neefjes! en wat super dat Jenthe de KV nu wel goed heeft gepakt.. en dat jij nu af kan gaan bouwen.. hoop wel dat spruw snel wegtrekt! @MamaEs; fijn dat je wat aan de info hebt gehad vandaag! en ik vind je buik nog niet echt gezakt.. haha het is inderdaad een mooie ronde buik Geniet er nog van meis! @Twinkle; zolang er geen bloed is houden we moed.. geef niet op meis! In elk geval veel succes alvast voor volgende week! KNUF @Sasje; ook voor jou blijf ik duimen! zolang er geen bloed is en jij je goed voelt duimen we gewoon door.. ik gun het je zo meis! nog een dikke digi knuf, ben blij dat ik je gister even live heb mogen knuffelen @Pooh; ik vind het eigenlijk wel lekker klinken jullie combi haha maar ben dan ook dol op fruit! Fijn dat de tuin weer onkruid vrij is.. geniet van je relax momentje op de bank! @Smyltje; Heel veel plezier morgen in de stad, fijn dat vriendin je even mee neemt! Geniet ervan! @Mom; beetje bijgekomen van onze gezellige middag? @Laurier; nog gezellige plannen voor het weekend? @Stampertje; hoelang moet je in ZH blijven? of ben je alweer lekker thuis aan het genieten? ben zo benieuwd hoe het met je is! KNUF @Wolfje; hoe was je dag? en hoe voel je je nu? @Biancje; blijf me verbazen over hoe groot jouw ventje al is.. haha zeker als je het vergelijkt met Beau.. Heerlijk genieten meis! @Hier; een heerlijke dag thuis gehad, Beau heeft veel geslapen.. haha gister was toch wel vermoeiend voor hem denk ik Hij ligt er nu ook al weer in! Verder huis schoongemaakt en de was weggevouwen.. moet alleen nog strijken, maar geen zin meer in vandaag Manlief heeft me weer verwend met een super mooie bos bloemen! Zo lief! Nu xfactor kijken.. Rochelle gaat winnen
en ja Sasje.. ik wil graag een tweede haha maar leg me bij manlief neer.. en zal dus dubbel zoveel van Beau moeten genieten
yes i know dolfijn dan maar lekker veel genieten van beau!!!!! oh ja ik vindt het nog steeds wel beetje onwerkelijk dat ik jullie gisteren heb gezien...
@ dolfijn dankje al moet ik eerlijk toegeven dat ik de hoop voor deze ronde bijna heb opgegeven wat een mooie bos zeg lief hoor @ wolfje wat goed zeg dat vind hij vast leuk