roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga ook afsluiten.. nog even de uitslag van Xfactor kijken.. en dan lekker naar bed..
    Beau lag net wat te mopperen maar slaapt tot heden gewoon door.. Ben zo benieuwd wat hij vannacht gaat doen! hihih laat het jullie morgen weten!

Tot morgen meiden! xx Slaap lekker!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@wolfje jullie krijgen een meid!

@hier vanmorgen getest maar helaas weer nega.....dus nou hoop ik dat mijn ongi wel snel komt....ach ja nou kan ik vanavond wel een lekker pilsje drinken wan gaan kaarten ;)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen Sas! ik heb geduimt en aan je gedacht :(
    wel vreemd.. ik hoop dat je cyclus snel weer duidelijk is.. KNUF

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    vannacht jammer genoeg niet doorgeslapen :(
    22u - 02.45u - 05.10u - 08u
    ach, we doen het ermee.....

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat hoop ik ook....nou vorige keer ook ongi op dag 16...dus dat is vandaag ;) dus zo vreemd is het nog niet :) en je lf kan iedere maand wat verschillen zeg maar....maar denk dat ik vandaag wel ongi ga worden.....

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat balen zeg:( ik werd net wakker en dacht als ik zo beneden ben na mijn test eerst even bij sasje kijken hoop dat je ongi dan vandaag door gaat zetten of er in ieder geval dudielijkheid komt;) ik weet niet ofik er vandaag aan toe kom om nog op zpte komen dus ik wens je alvast een hele fijne avond knuffel voor jou

@ dolfijn wat jammer dat Beau niet zo lekker heeft doorgeslapen ik hoop dat het vannavond weer beter gaat;) ook voor jou een knuffel

@ hier ook een test je gedaan en ook hier is hij omo wit gebleven ik had gehoopt met zo'n mooie eerste cyclus dat deze ook beloond mocht worden met een mooie test maar helaas:(:(:(:( het is eigenlijk ook te mooi om waar te zijn ik weet dat het iets te vroeg kan zijn maar daar geloof ik eigenlijk niet zo meer in ik heb zoveel test gedaan de periode dat we zijn gestopt met de pil dat ik daar mijn hoop wel in verloren ben meiden ik zit er even beoorlijk doorheen:(:(:(:( vrijdag naar de gyn en maar eens een goed gesprek hebben kijken wat we verder gaan doen de doorgang is er nu wel maar dit heeft zoals ik heb gezien ook geen effect gehad ik weet je moet het tijd geven maar hoelang moeten wij nog wachten wanneer zijn wij eens aan de beurt

sorry voor mjn klaagzang maar moest het even kwijt:) ik hoop dat jullie door mijn berichtje niet denken van die denk alleen maar aan zichzelf want ik gun het sasje poohbeer en mom net zoveel meiden ik hoop dat jullie geduld nu eindelijk eens beloond mag worden:):):):)

voor allemaal een hele dikke knuffel manlief komt zo thuis kan ik daar ook mijn hard nog even tegen luchten:)

ik wens jullie allemaal een fijne dag en probeer straks nog even online te komen maar he een vol geplande dag staan en eigenlijk vind ik dat deze keer niets eens erg

xx twinkle

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh lieve twinkle!!!

ik weet precies hoe je je voelt...zo voelde ik me woensdag :( dikke knuffel voor jou meid!!!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh sasje en twinkle: wat een kl*te nieuws hebben jullie zeg!
    Hè, ik had het zo graag anders gezien voor jullie.

Twinkle: ik hoop dat de gynacoloog duidelijkheid kan geven of je op natuurlijke manier nog kans hebt. Dikke knuffel van mij meid.

Sasje: hoeveel pogingen mag je doen in het zkh? Nou laat die ongi maar komen dan kun je weer verder. Dikke knuffel meis!

Wolfje: en.. nog een gezellige avond gehad, meid?

Dolfijn: jammer, weer niet door kunnen slapen. Wel leuk dat gegiechel van gsiteren!

Hier: lekker geslapen. Ben alleen nog moe. Nog maar een kop koffie om mezelf wakker te maken.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    6 mag ik er doen, maar twijfel of we naar deze niet beter kunnen overstappen op ivf...

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ohh wat balen Twinkle! en natuurlijk mag je even flink klagen! Hele dikke knuffel meis!

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Sasje heb je hem bewaard mijne werd ook pas na 3 uur posi al die tijd
    bleef hij wit iedereen zei nog dan is hij vals maar heb toch echt een smurf in
    mijn buik

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    sasje en twinkle.. wat kl*te van de witte testen.. :( dikke knuf!

moest verder aardig wat bijlezen maar heb niet echt tijd. Ninthe in bad, ik douchen en hopelijk nog weg met vriendin. ze smste me om 4 uur vannacht dat het niet goed ging met haar en dat ze nog zou laten weten wat ze zou doen. vind het zo zielig voor dr!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hij ligt in de prullenbak :)

zie het wel, ga er vanuit dat ik echt ongi ga worden hoor!!!

14. laurier

laurier Niet meer actief

sasje en twinkle wat balen van de witte testen :( hele dikke knuffel voor jullie!!

Stampertje van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! dikke knuffel :-D

15. laurier

laurier Niet meer actief

sorry dat ik verder even nergens op reageer dames, maar ga de hele middag in de keuken staan om dingen te maken voor morgen.
    dan gaan we naar een vriend toe, daar bbq-en :)
    knuffel voor allemaal!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Wens haar veel sterkte.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    geeft niks laurier!!!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Lieve Sasje & Twinkle, wat balen van jullie witte testen :( Het is jullie allebei zó gegunt!!!

@ Sasje; Wil je vriend wel ivf doen? Omdat hij in eerste instantie ook echt makelijk voor de iui ging.

@ Dolfijn; Jammer dat Beau niet nóg een nacht heeft doorgeslapen, maar echt het komt vanzelf meis, je hebt in ieder geval één nacht lekker kunnen slapen :)

@ Smyltje; Ohh wat zielig voor je vriendin zeg! Heeft ze wel hulp?

@ Stampertje; Ben zó benieuwd hoe het met je is! En met Vince! Hoop dat je een beetje aan het bijkomen bent en vooral aan het genieten van je kleine knulletje!

Hier wel weer een goede nacht; 00.00u - 08.30u - 10.45u :D Daarna in bad dankzij een lekker poepbroek :) net zelf gedouched en gegeten en nu hoor ik d'r weer dus ben weer weg :) Fijne dag allemaal!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@sasje; meid wat onwijs rot van je nega test,dikke knuffel!

@dolfijn; niet doorgeslapen dus, vanavond misschien beter;)

@twinkle; hele dikke knuffel meid en wat balen allemaal... dikke knuffel!

@pooh; ja gezellige avond gehad:p

@smyltje wat rot van je vriendin...

@laurier; veel plezier!

@ikke; heerlijk zo'n nacht:)

@all; morgen en maandag weinig online...

hier gaat het goed, morgen 12wk zwanger:D toch een mijlpaal haha

sem heeft het telkens over de zwemles, het liefst zou hij nu gaan, zo lief:)

heb zelf alleen onwijs veel dorst... normaal drink ik 3glazen op 1 dag en nu heb ik al zeker 7glazen op...pff

fijne dag allemaal, xxx

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ach ja meiden we gaan maar gewoon weer door :( ik vindt wel dat we onderhand lang genoeg hebben gewacht, maar ook daar hebben we helaas niks over te zeggen!
    hopelijk wordt ik vandaag gewoon ongi..denk zelf van wel dus dan kan ik dadelijk meteen de veloskamers gaan bellen voor nieuwe medicijnen

Deel Deze Pagina