roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje; helaas hebben we er allemaal niks over te zeggen:( als ik soms ook lees dat sommigen al 6jaar bezig zijn en sommigen zelfs helemaal geen kinderen kunnen krijgen, vreselijk lijkt me dat!!!
    Maar ik hoop dat je ongi nu dan snel komt, zodat jullie weer een nieuwe kans hebben!!! s6 meid ik denk aan je!

2. Zeepaardje

Ei:
    26 Mei: Sasje24
    28 Mei: Mom23
    18 Juni: poohbeer

NOD

8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2)
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje 09/6 een zoon: Vince 3750 gr en 53cm, 41+3

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou hier ongi geworden, dus meteen zh gebeld...wordt zometeen terug gebeld want moet maandag weer met de clomid beginnen en heb deze niet in huis...

4. Zeepaardje

sasje; dikke knuffel meid...
    hopelijk bellen ze je snel terug, s6

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24
    NOD

11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)
    10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje 09/6 een zoon: Vince 3750 gr en 53cm, 41+3

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje:Ben blij dat je zo snel ongi geworden bent. Nu kun je je weer richten op de volgende ronde. Houdt je taai meid! Dikke knuffel van mij!

Bah wat een weer zeg! Net weer een hele harde plensbui gehad met hagel. Er is ook niks aan vandaag. Heb net maar even muffins gebakken, wat moet je anders?!
    Ik hoop dat het morgen beter weer is.
    Vandaag weer ongi af, dus we kunnen weer met goede moed door met de volgende ronde.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja belde me al terug, er was nu geen gyn in huis, dus kan sowieso maandag na 12.30 uur het recept op halen en mocht er nu vandaag of morgen nog een gyn moeten komen voor een bevalling of dergelijke dan bellen ze mij op zodat ik eerder een recept kan krijgen...

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja opzicht wel netjes, ga er nu ook echt vanuit dat die toch die donderdag is gesprongen en dan is vandaag weer heel netjes dag 16...dus volgende keer ga ik ook echt niet eerder testen dan dag 17....

9. Zeepaardje

[pooh; hier ook een lekkere bui, geen hagel ,maar wel onweer:(

rot weer bleh

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Eindelijk even tijd voor zp!!!

Nou hier mijn verhaal:

We gingen donderdag naar de gyn in het zkh...wel dus 's morgens mijn slijmprop verloren en wat gerommel maar niet echt pijnlijk of het idee dat dit de echte weeën waren!
    Wel even de vk gebeld om te overleggen of ik wel naar het zkh moest als het gevoel regelmatiger werd dan afbellen en anders gewoon heen voor de zekerheid! Dus wij maar heen! Daar aan de ctg gelegen voor driekwartier en daarna naar de gyn voor gesprek en inwendig onderzoek!! Dus zei voelen en wat bleek ik had gewoon al 5cm ontsluiting, zonder een pijntje of een echte wee te voelen! Conclusie ik moest gelijk blijven want ik voelde de weeën niet en dat kon gevaarlijk worden!! Dus wij best beduusd aangekomen bij de verloskamers, daar alles uitgelegd ik werd aan de ctg gelegd en ze wilde eerst kijken of mijn weeën nog sterker zouden worden en ik ze zelf zou voelen, je zag idd pieken maar ik voelde ze nog steeds niet! Dus ik werd aan de weeënopwekkers gelegd en mijn vliezen werden handmatig gebroken, uiteindelijk nam mijn lichaam het zelf over en ging de weeënopwekkers weer uit! dit ging een beetje op en af! De weeën werden wel sterker en kon ze nu goed aanvoelen maar ook heel goed opvangen, uiteindelijk kreeg ik persdrang en mocht ook gelijk gaan persen!! Alleen na bijna 2uur persen was hij er nog niet en ik raakte behoorlijk moe! Kon ook niet goed voelen waar ik heen moest persen! Toen is ie met een knip en de vacuüm gehaald! Wij helemaal happy een jongen!!!

Helaas wilde mijn placenta niet geboren worden, na ruim een half uur geduw en getrek op mijn buik (AUW!) toch wel...maar door het zolang duurde ben ik veel bloed verloren, ruim een liter! Ook moest ik toen nog gehecht worden...en ik werd aan het zuurstof gelegd!

De bevalling heeft ong 9uur geduurd en ik vond het opzich goed te doen behalve het einde!

Maar nadat ze mij hadden opgelapt konden we lekker genieten van ons mannetje...

Vince Didier, hij is 53cm en weeg 3745gr!! Roepnaam Vince!

Hij heeft alleen na 19hartslagen dat er zijn hartje er 1 overslaat en 1balletje is nog niet ingedaald! Over drie weken moeten we weer naar het zkh voor controle, maar is op zich niet ernstig!!

Met mij gaat het erg goed, mijn ijzer wel heel laag dus moest of een bloedtransfusie of staaltabletten en omdat ik me ze goed voor de staal gekozen!! We zijn al enorm verwend en genieten erg van onze bink!!!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    fijn dat je ongi nu wel is doorgezet sasje. dan kan je nu vol goede moed op naar de volgende poging. wel super dat je zo snel weer geholpen wordt met clomid. we duimen ons allemaal rot voor je hoor!

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En natuurlijk even wat foto's spammen :D..

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    en nog 1!

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Stampertje wat een lekker ventje (kan niet wachten nu) en een lekkere bos geniet van jullie bink.

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje..onee meid!! Ik las dat je ongi bent geworden!!! Wat ontzettend baaleh zeg... heb ondertussen aan je gedacht en zo gehoop dat je een mooie test zou hebben!!! Hele dikke knuffel meid!!!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een verhaal stampertje....balen van het laatste stuk anders had je een top bevalling gehad :)
    nu lekker gaan genieten van jullie mooie mannetje!!!! je bent dus wel weer lekker thuis???

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja we zijn nu weer lekker thuis!!
    En het was idd opzich een hele fijne bevalling!!! En ik vond het echt goed te doen!!

Kom snel weer bij jullie spieken en wat meer op jullie reageren meiden....

Knuffel voor jullie allemaal en bedankt voor alle lieve berichtjes...

Liefs

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: wat fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad. Je hoort bij jongetjes wel vaker dat de balletjes niet zijn ingedaald, dat kan nog komen hoor. Moet je je geen zorgen om maken. En zijn hartje? Is dat allemaal wel goed? Vast wel anders hadden jullie ook net naar huis gemogen. Rust lekker uit en geniet van je prachtige zoon. Wat en mooi mannetje zeg! Wauw. Had je foto's net al even op Hyves bewonderd.

19. laurier

laurier Niet meer actief

Stampertje wat fijn dat je bevalling zo goed ging!!
    Wat een prachtig ventje is het zeg :-D
    Geniet er maar fijn van!
    knuff

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou meiden ik ga douchen...heb nog 2 uurtjes geslapen :) was zoooo moe!!! en had hoofdpijn..en nu weer fit zodat ik dadelijk paar biertjes kan gaan drinken en een kaartje kan gaan leggen :)

Deel Deze Pagina