roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    :( Lijkt me idd moeilijk Sasje! Wel fijn dat jullie met dat stelletje hebben gepraat, hoop dat t bij jullie geen 3 jaar gaat duren voor jullie wondertje! Knuff

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Wat een leuke foto! En lekker sabbelen op haar knuistje. Ze ziet er inderdaad kerngezond uit, hollands welvaren! Lekker toch!

Sasje: Wat voor plantjes had je gekocht? voor in de tuin of voor in bloempotten? Hoe is het trouwens met je grote bloempotten voor het huis afgelopen? Veel plezier alvast op de braderie morgen.

Dolfijn: wat vervelend dan dat hij zo aan blijft kwakkelen met zijn insuline. Komt er meer suikerziekte in de familie voor? Over de bv kan ik je geen advies geven. Ik heb altijd 's nacht gevoed, om de 3 uur en de laatste maand om de 4 uur. Heb 5 maanden bv gegeven. Ik weet het dus niet, maar normaal gesproken zou je voeding daar op aangepast moeten zijn en zou de eerste voeding nog voedzamer (dat betekend niet persé meer hoor) moeten zijn. Geniet van jullie avondje met z'n drietjes, of nu even met z'n tweetjes.

Stampertje: Fijn dat het niks is om je zorgen over te maken. En anders gewoon aankaarten bij het cb om even extra te luisteren. Wat een supermooi kindje heb je op de wereld gezet zeg! En wat een mooie foto, zo tevreden in bad. Sterkte met de hechtingen. Ik hoop dat de pijn down under snel afneemt. Geniet van Vince!

Wolfje: zal eens kijken bij top1toys. Die zit hier wel in plaatsje vlak bij. Ik vind het ook erg moeilijk. Heb gelukkig nog even bedenktijd. De moeheid begint nu bj jou flink toe te slaan zo te lezen. Slaap lekker en veel, je lichaam heeft het nodig, dan maar even ongezellig.

Wij zijn net terug. Lekker gewandeld in Giethoorn, hollands venetië zoals de toeristen het noemen. Bootjes kijken en de musea even ingeweest. Bij de stenenmuseum een maansteen gekocht. Gelijk omgedaan, ben benieuwd of het "helpt". Mijn meisje heeft daar ene steen mogen breken. Lijkt op een kei, maar van binnen zitten er allemaal mooie kleuren steen in. Flink eind gewandeld en op mijn kleine hakken toch behoorlijk goed volgehouden. Niet echt last van mijn heup, dus een mooie meevaller. Wel van de voeten, die zijn hakken niet gewend. Even bij de mac gegeten en bij oma even koffie gedronken. Een echt Jippie-dag zoals wij dat noemen!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Morgen misschien even langs mijn moeder en misschien langs m' n zus

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @poohbeer ik weet eigenlijk niet eens hoe die plantjes heten ;) nee heb in 1 bak hortensia staan, en een 1 een boompje met eronder vlijtigliesje geloof ik....
    de bloempotten van voor aan de weg heb ik naar achteren gezet, denk dat deze zijn omgewaaid omdat de voet smal loopt en achter vangt het niet zoveel wind dan voor aan het huis...

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga nog even met manlief Impact verder kijken.. en dan hopelijk weer lekker slapen..
    Manlief heeft tapas gehaald dus alles staat op tafel :) Lekker!

Fijne avond nog meiden en misschien tot later en anders tot morgen! xx

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Fijne avond Dolfijn, hoop dat jullie ook een fijne nacht hebben :)

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: klinkt leuk!

Dolfijn: slaap lekker voor straks.

Ikke: veel plezier morgen. Hoe gaat het nu met jou en vriendlief?

Ik ga zo ook lekker slapen. Welterusten en tot morgen

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook nog even snel:) na een lange dukke dag morgen ben ik er waarschijnlijk ook niet dus dan weten jullie het als ik er niet ben:D

@ sasje bedankt voor je lieve woordjes:) ik las dat je ongi bent geworden:( ik hoop dat deze poging jullie mag brengen waar jullie zo naar verlangen:) kan begrijpen dat je je ongemakkelijk voelde op de verjaardag gelukkig was er toch een stel waar jullie goed mee hebben kunnen praten een hele dikke knuffel terug

@ dolfijn dankje wel ik zat er echt even doorheen ben nog niet ongi maar geen positest dus laat die ongi dan maar komen:) ons geduld is de laatste maanden zo op de proef gesteld dat ik er soms zo verdrietig van word:( net wat sasje al schreef het heeft nu wel lang genoeg geduurd maar we hebben het niet in de hand. hopelijk gaat het snel beter met de suikers van zoonlief;)

@ stampertje dat klinkt op zich als een goede bevalling op het einde na dan:) gelukkig i alles goed gekomen genietvan jullie mannetje;) en wat een lief knap mannetje is het zeg

@ wolfje gefeliciteerd met je twaalf weken;) weer een mijlpaal geniet ervan meid:) jammer dat je niet mee gaat meeten maar in die keuze ben je vrij

@ ikke wat vervelend dat de spruw nog steeds niet minder word:( hoe gaat he met de fv;)

@ smyltje mooie foto's meid:) sterkte met je vriendin

@ poohbeer dat was een gezellige dag:) en voor je meisje een prima afsuiter de mac:p

@ laurier hoe wasde bbq bij vriend:) hopelijk hadden jullie mooi weer want gisteren was het super slecht:$

@ mom hoe gaat het met jou;)

@ biancje hoe gaat het met jou en Quint;)

nou meiden ik heb me best gedaan meer heb ik niet onthouden:) maar moest iets van 12 pagina's lezen of zo hier nog geen ongi maar ook geen positest dus denk vandaag of morgen ongi:( vrijdag naar de gyn en dan horen we hoe nu verder

ik geef jullie allemaal een hele dikke knuffel

xx twink

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12)
    10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ twinkle ik hoop dat je dan ook snel ongi wordt meid!!!
    ben echt benieuwd wat jullie vervolg plan gaat worden!

@hier niet veel bijzonders te melden, dadelijk naar de braderie, en aansluitend meteen even door naar het ziekenhuis om mijn receptjes clomid en pregnyl op te halen want daar moet ik vandaag weer mee beginnen :(

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: jij hebt flink je best gedaan zeg! Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog nu verder van plan is. Ik hoop dat je onder behandeling kan blijven om alles een beetje te versnellen. Laat die ongi maar komen als de test negatief is.

Sasje: veel plezier op de braderie.

Lekker geslapen. Wat een weertje weer. Wel droog maar erg bewolkt. Vandaag maar weer bezig op de zolder.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen/middag meiden,

Hier een beroerde nacht gehad :( Beau kwam om 01u en 02.30u en wou toen niet meer slapen.. heb het tot 03.20u geprobeerd en was zelf ontzettend moe.. dus hem maar bij me genomen en toen heeft hij op mijn buik tot 05u geslapen.. Toen weer gevoed en tot 07u half-half geslapen.. dus nu erg moe en meneer gevloerd in de box ;)
    We zouden vandaag al niets doen, dus gelukkig kunnen we een pyama dag houden :) Hopelijk gaat het vannacht weer beter!

@Twinkle; hoop dat je ongi snel komt nu je test nega blijft.. en hopelijk mag het snel anders zijn!

@Sasje; veel plezier op braderie!

@Pooh; succes met je zolder!

xx

13. laurier

laurier Niet meer actief

wolfje gefeliciteerd met je mijlpaal :-D nu lekker gaan genieten he ;) knuff

sasje knap dat je 2e was geworden! sanp dat dat een moeilijke situatie was, knuff! fijn dat jullie nog met dat ene stel hebben kunnen praten! succes met de chlomid en pregnyl!!

Stampertje wa fijn dat de bv zo goed gaat, wat een prachtig mannetje!! fijn dat jullie zo genieten!

poohbeer dat klinkt als een super leuke dag samen!!! is leuk daar in Giethoorn he :D Succes met de zolder!

twinklestar wat balen allemaal, hoop dat je snel een posi test hebt of ongi wordt.. die onduidelijkheid is zo frustrerend!! ik hoop dat je vrijdag ook meer duidelijkheid krijgt!! dikke knuff meid!

pfff balen dolfijn dat jullie zoon beroerde nacht hadden.... Geniet van de pyjama dag :-D dikke knuff!

@hier: de bbq was gister erg leuk en gezellig, wij hadden gelukkig mooi weer. de kerels wouden zo graag vissen dus vooruit wij zaten na de bbq aan de waterkant.... maar wie had er 0 vissen? en wie 2? en wie had er 9 hahaha. Hahaha de mannen ingemaakt door een dame :p
    We hebben wel reuze gelachen :D
    Uiteindelijk waren wij om 2:00 in huis, toen de hond nog even goed uitlaten... We lagen rond 3:00 op bed, pfff wat laat zeg!!
    Ik heb net gedouched en zit hier nu lekker met een bakje koffie, mn ventje ligt nog op 1 oor.
    Wordt vandaag lekker een lui dagje denk ik ;)

Mn ventje begon gister ineens over een sjalet voor volgend jaar als de kleine er is................
    Wel erg lief, maarja durf er nog niet echt over te dromen..
    Eerst sowieso maar eens de uitnodiging van het ziekenhuis binnen krijgen...

Een fijne dag allemaal!!
    dikke knuffel voor iedereen :)

14. laurier

laurier Niet meer actief

over het meeten: ik heb overal onbekent ingevult omdat ik nog niet weet of ik mee ga meeten....

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Twinkle; Oh meis, hoop dat je ongi snel komt zodat jullie verder kunnen meis! Ben heel benieuwd wat de gyn vrijdag zegt wat de volgende stap is.... Hele dikke knuff!!!

@ Dolfijn; Oh wat balen van je nacht meis! Had je hem niet meer wakker gemaakt? Hopelijk aankomende nacht beter! Geniet van je pyama-dag :).

@ Laurier; Klinkt als een gezellige avond meis! En wat leuk dat jullie de mannen hebben ingemaakt :D. Zou wel heel erg leuk zijn als jullie volgend jaar in een chalet kunnen zitten met jullie kleintje! Hoop dat je snel de uitnodiging krijgt van het zh! Knuff!!

Hier ook niet zó'n geweldige nacht gehad, daar waar vriendlief verkouden was hebben Jenthe en ik het nu te pakken :( Dus vanaf 03.00u elke keer opnieuw speen geven omdat haar neusje dicht zat :( en de hele tijd hoesten, zo zielig!
    Heb d'r net in bad gedaan en nu ligt ze lekker te slapen, ze wilde alleen maar bij mij liggen de hele tijd.
    Straks nog even langs zuslief, even eruit :).

Weet niet meer wie het vroeg, maar tussen vriendlief en mij gaat het gelukkig weer iets beter!

Fijne dag nog meiden!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: goed idee dus om een pyamadag te houden, na zo'n beroerde nacht. Dit is ook echt het enige "nadeel" an een kindje, de slapeloze nachten (en de poepluiers tot op de rug, hihi)

Ikke: fijn dat het wat beter gaat tussen jullie. Luuf mag voor Jenthe, dat is een soort Dampo, maar een rauwe ui naast het bed kan ook nog wel eens helpen tegen een verstopte neus.

Laureir: lachen dat de dames het wonnen van de mannen. Zo dat zal ze leren!!! Go girl!!!
    Lief dat vrienlief droomt over een vakantie met kindje. Misschien is dat zijn manier om op de been te blijven. Terwijl jij het eng vind om daar over te denken. Meid, ik hoop het beste voor jullie, laat die oproep van het zkh maar komen!!

De zolder is nu een nette bende. Manlief is daar flink aan het puinruimen geweest, u hebben we echt een redelijk stofvrije zolder om er vervolgens weer een stoffige zooi van te maken.
    Had ik ondertussen even de tijd om beneden het huishouden te doen. Verder een beetje relaxen tussendoor. Oja, ook nog even verstoppertje gespeeld door het huis. Ze snapt eindelijk een beetje wat de bedoeling is. Eerst kwam ze elke keer vanzelf te voorschijn.

17. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Ja zo voel ik me nu ook.

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; balen dat je ook niet zo'n beste nacht hebt gehad.. ik hoop dat verkoudheid snel weer afzakt zodat jullie ook weer goed kunnen slapen!
    Had Beau niet meer wakker gemaakt nee, maar dit was dus geen succes ;)

@Poohbeer; grappig dat je meisje nu begrijpt wat verstoppertje doen is :) en fijn dat de zolder weer opgeruimt is en redelijk stofvrij! en nu weer zooi maken :p
    enne.. dat ene nadeel weegt zeker niet op tegen alle mooie dingen die je van een kindje krijgt; dus dit doe ik ook met liefde hoor! ;)

@Laurier; klinkt als een gezellige dag gister! helemaal super dat de girl power groter was als dat van de mannen :D
    en het stukje toekomst wat vriendlief noemt lijkt inderdaad misschien erg ver weg.. maar het is heerlijk om te mogen dromen! KNUF
    enne.. meeten staat vrij hoor meis! kijk tegen die tijd anders of je het ziet zitten!

@Miems; vervelend dat je je zo voelt! ik hoop dat er ook voor jullie een mooi wonder mag komen!

@Hier; net nog even op bed gelegen, Beau heeft zowaar een uurtje geslapen :p hihih hopen dat hij vannacht goed moe is!
    Zo nog even wat strijken, stel het al 2wk uit denk ik en heb nu niets meer in de kast voor Beau.. hhihi dus pyama dag kwam vandaag wel goed uit, maar dat kan ik natuurlijk niet alle dagen volhouden :p

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb net een afspraak gemaakt voor belly-paint zo een zin in vrijdag avond komt ze

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leuk mamaEs!

Deel Deze Pagina