sorry dames moet even iets kwijt.... schoonzusje heeft een foto op msn staan van haar "zwangere" buik.... Het is echt waar gewoon een vetrol.... :-S ikke wat ontsettend lief van je!!! we zullen zien hoe snel ons wonder bij ons mag zijn, kan niet wachten!! wat sneu dat jullie allemaal zo ziekjes zijn veel beterschap!! En wat super fijn dat het tussen jullie 2 wat beter gaat!!! poohbeer van jou ook erg lief!!! Ja misschien is dat een manier, maar ik durf daar gewoon niet echt veel over te dromen omdat ik zo bang ben dat ie in duigen valt.... Fijn dat de bende een beetje netjes is nu, leuk verstoppertje En over het vissen, er waren geen dames, ik was de enige dame tegen 2 kerels haha! miems balen dat je je zo voelt, hop dat een wondertje ook jullie snel gegunt mag zijn! dolfijn was een strijk heb jij dan nog te doen heel veel succes haha. Ja het is wel heerlijk om over te dromen, maar gelijk ook vreselijk confronterend en een leeg gevoel.... Vechten we niet voor een onmogelijk iets? Daar ben ik o zo bang voor..... Maar we moeten de moed niet opgeven weet t! mama es leuk zeg, alvast veel plezier!! Wij gaan zo gourmetten, ik ga de boel even klaarzetten. Mn ventje heeft het vissen zo te pakken, hij zit nu weer bij de waterkant hahaha liefs.
hey meiden. ik ben ook weer terug van het shoppen pff nu wel het pijpje leeg....hebben maar meteen 2 braderieen gedaan pff....en daarna moest ik nog naar het zh en naar de apotheek en gegeten! spring zo nog ff onder de douche en dan niks meer!!! @miems oh meid ik weet dat woorden van andere niks aan je gevoel veranderen.....maar sterkte meid!!!! en hopelijk komen er snel dagen dat je je beter voelt! @laurier fijn dat jullie zulke leuke dagen hebben gehad! @dolfijn balen van zon slechte nacht meid wanneer gaan we meeten met zijn 4en? ? @ ikke fijn dat het beter gaat tussen jullie! daar ben ik blij om!
Sasje het klopt dat woorden van anderen er niets aan kunnen veranderen, maar ik vindt wel dat me dat eraan helpt herinneren dat wij niet de enigsten zijn en dat er zat mensen zijn die met ons meeleven en het ons zo gunnen... Als deze mensen er niet waren die ons een riem onder het hart steken en het beste gunnen en hard voor ons duimen dat er snel een wondertje zou zijn dan zouden we makkelijker in die negatieve spiraal blijven vrees ik Maar al met al, het blijft niet makkelijk meiden ik weet er helaas ook alles van. Maar onze tijd gaat ook komen!! dikke knuffel voor jullie!
ja dat weet ik wel laurier, en zulke lieve woorden heb je zeker nodig van anderen, op zon moment zoals ik me toen voelde zoals ik dat toen beschreef, had weet ik niet wie heel positief kunnen zijn maar dat komt dan toch niet binnen en daar wordt mijn gevoel dan niet beter van....dat moet je toch zelf doen...
hey meiden ik ben er ook weer ik ga proberen even te reageren op wat ik heb gelezen want zoal jullie aan me banner zien vanmorgen helaas ongi geworden ik had ook niet anders verwacht na die nega tests @ sasje lief van je ik ben zelf ook heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen de lieve woorden die jullie spreken doen me zeker goed maar dat neemt het verdriet niet weg de lieve woorden verzachten de pijn alleen het verlangen naar een kindje word steeds groter maar soms lijkt het wel of het steeds een stukje moeilijker om erin te blijven geloven @ dolfijn dankje wel ik hoop dat hij me zeker verder gaat helpen want als dan alles goed is waarom lukt het dan niet ik hoop dat Beau vanavond beter wil slapen als gisteren want toen had hij geloof ik niet zoveel zin hoe gaat het met de suikers van zoonlief @ ikke wat vervelend da jullie wat mee hebben gekregenvan de kou van vriendlief ik hoop dat jullie snel opknapen en fij om te horen dat het weer wat beter gaat tussen jou en vriendlief @ poohbeer zo weer aan het opruimen geweest maar de zolder is nu wel lekker aan kant leuk dat je meisje nu lekke verstoppertje kan spelen omdat ze het begrijpt @ laurier ook jij bedankt voor de lieve woorden ik hoop dat jullie wonder ook gauw mag komen fijn om te horen dat je vriend er erg positief tegenover staat ik hoop dat jullie snel terrecht kunnen @ all wil jullie allemaal even bedanken voor de lieve woordjes dat doet me goed ik hoop dat de gyn me verder gaat helpen we wachten het af voor jullie allemaal een hele dikke knuffel
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
MamaEs: wta leuk, een belly paint. Wat laat je erop schilderen, of mogen we dat niet weten en wort het de foto voor het geboortekaartje? Laurier: danis het helemaal stoer als je de enige vrouw bent!!! Mooi even een lange neus maken naar de mannen!!, gna gna! Laat je vriendje maar flink oefenen, zou wel leuk zijn als hij een eerlijke partij zou zijn. Tot nu toe heb je niks te vrezen voor hem. Twinkle:Balen meid dat je nu toch ongi bent. ZOlang er geen bloed is, is er nog een beetje hoop. Aan de andere kant, je had al negatief getest, laat het dan ook maar zo snel komen. Ik ben benieuwd naar vrijdag. Laurier, Sasje, Mom en Twinkle: lijkt mij wel fijn dat jullie met z'n drieën in dit kletsgroepje toch een beetje steun kunnen hebben aan elkaar. Ook al zijn de achtergronden allemaal een beetje verschillend, jullie wachten allemaal op een wondertje. Ik hoop dat ik jullie zo hier en daar even kan steunen. Vanmiddag niet zo heel veel meer gedaan. Morgen begint het gewone leventje weer. Toch raar elke keer die gekke weekenden. Heb nu echt zo'n zondag gevoel. Morgenavond weer werken.
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 14/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
@Twinkle; balen van je ongi meis, ik hoop dat gyn je vrijdag verder gaat helpen.. laten we hopen op een goed gesprek met een duidelijk vervolg! KNUF @Sasje en Laurier; het blijft allemaal zo lastig en ingewikkeld.. ik had het zo graag veranderd voor jullie als ik kon maar helaas kan ik dat niet.. ik kan alleen maar knuffels blijven uitdelen en doe dat dus ook met liefde.. KNUFFEL voor allebei! @Wolfje; doe nu maar weer lekker rustig aan zo te lezen heb je een druk dagje gehad! @Pooh; vreemd he die lange weekenden, ik ben ook altijd even de draai kwijt daarna.. en de hier ook nog vakantie van eentje dus dan helemaal vreemd! Werkze alvast voor morgen! @Hier; Beau is veel wakker geweest vandaag dus hopelijk pakt hij het vannacht weer op Had net na het avond eten een giga spuitluier dus meteen maar in bad gedaan en schone kleertjes aan getrokken.. Helaas had ik nog steeds niet gestreken dus maar even wat minder netjes.. hahah had echt geen zin vandaag maar zal er morgen toch echt aan moeten geloven.. hihihi blijf het uitstellen geloof ik! Ligt nu in zijn bedje en besloten dat ik hem gewoon voed als ik naar bed ga, dan zien we wel wat daarna gebeurd. Heb het namelijk even na gevraagd maar er mag maar 1x 6u tussen voedingen zitten onder de 6kg dus daar wil ik me ongeveer wel aan vast houden. @Sasje; ga je ff pb doen Fijne avond meiden! xx
dolfijn lief van je ik hoop het ook even afwachten en dan weten we weer meer ik hoop dat Beau het weer oppakt en het vannacht weer super gaat doen knuffie terug
dat klopt helemaal sasje!!! dikke knuff. t is allemaal niet makkelijk meid.... twinkle dikke knuffel lieve meid!! pooh dank je, lief dat je aan ons denkt! het idd allemaal om een andere reden maar uiteindelijk vechten wij alle 4 om een wondertje... En dat gevecht gaan wij winnen dames!! dolfijn dat is erg lief van je dank je!!! dikke knuffel terug! doe met voeding waar jij achter staat en jij fijn vindt! je bent een super mama en je zoon komt niets tekort hoor! Ik hoop dat komende nacht beter gaat voor jullie!! @hier: lekker samen ge-gourmet :-D heel lekker en gezellig. Nu zijn de vrije dagen helaas alweer voorbij, niet te laat op bed en morgen om 6:00 er weer uit... nog 2 maand dan zitten we in Italie Fijne avond allemaal! dikke knuffel
was begonnen met lezen en reageren maar toen kwam de visite.. (ja, alweer). en we waren vandaag de hele dag naar schoonzus en man en ons nieuwe neefje, dus laaange dag! ik ga afsluiten en naar bed. ben kapot. trusten meiden!