Twinkle: ik vind het best spannend vrijdag. Hebben ze daar ook nog niks losgelaten over hoe nu verder? MamaEs: Kindersurprise ei?? Hoe moet ik me dat voorstellen? Gewoon de buitenkant van dat aluminiumfolie? Of een half ei met dat gele eitje erin? Weet je, ik laat me verrassen! Dolfijn: maak je over het gewicht van Beau niet al te druk hoor! Bij sommige kindjes hoort gewoon een slank lijfje. Misschien is dat bij Beau ook wel zo. Zolang hij het goed doet en lekker aanwezig is en goed ontwikkeld dan is het toch prima. Het ene kindje is iets dikker dan de andere. En die groeicurve, niet te veel zorgen over maken hoor! Doe waar jij je goed bij voelt.
@Smyltje; slaap lekker meis! en blijf aan jezelf denken @Laurier; dank je meis Hoop altijd maar dat ik het goed doe! @Pooh; weet dat niet alles van gewicht afhangt en hang daar ook niet teveel aan, maar de hele nacht door vind ik gewoon te lang op BV en daar wordt ik zelf dan onrustig van Dus vandaag mijn beslissing om wakker te maken voor late voeding.. maar lief dat je me gerust stelt
Jenthe laat er best vaak meer dan 1x langer dan 6 uur tussen zitten en ze is ook nog onder de 6 kilo dus daar zou ik me niet te druk om maken hoor Dolfijn. Je mannetje doet t super meis!!!
Maar doet Jenthe dat op KV of op BV, want daar schijnt nog wel verschil tussen te zitten.. Vind het gewoon wat lastig, en heb nog niet echt het vertrouwen dat het zolang kan.. hihi al laat Beau zich wel horen als ie honger heeft
Hier een beetje zieke Jenthe temp was net 38,1 en ze is de hele dag al niet haarzelf. Ze wou de fv ook niet vandaag . Hoop dat t morgen beter is want ben zelf ook niet helemaal top... Nu wachten tot ze wakker wordt en dan voeden en naar bed!
ok misschien moet ik het dan maar wat meer los laten.. Heel veel succes met de zieke Jenthe, en bedenk maar dat in BV nu de meeste antistoffen voor haar zitten.. maar kan me voorstellen dat het wat veel is op dit moment.. KNUF!
Je moet doen wat goed voelt hoor! Niet omdat ik of iemand anders wat zegt Maar onze kindjes kunnen meer dan wij soms denken Ja vindt het ook niet erg dat ze gewoon bv wilde maarja van dat afbouwen komt niks zo
Goeiemorgen meiden hier een prima nacht gehad Q sliep van 21.30 uur tot 07.30 u heel even wakker rond 04.30 u speen erin en hij sliep weer. Hahaha vanochtend was hij weer helemaal het ventje. Straks erven een paspoort voor hem laten maken en ik mag weer naar het ziekenhuis, voel me gelukkig wel wat beter. Kan ik morgen waarschijnlijk weer werken.. Zo Q al weer 3 maanden oud wat gaat dat hard zeg en hij groeit ook als kool. Meiden met kinderen vooral je gevoel volgen jij kent je kindje het beste daar ben ik wel uit. Zondagavond zijn wij namelijk naar de huisartsenpost geweest met Q hij bleef vanaf donderdag maar aan de diarree en spugen halve flesjes drinken.. En huilen(wat hij nooit doet) dus daar even alles na gekeken geen verhoging alles is orde moet vanzelf overgaan.. En maandag was hij idd weer het ventje toen sliep hij van 23.30 uur tot 08.30 uur en naarmate de dag verstreek dronk hij tob steeds meer zijn flesje leeg... Hoe is het nu met Jenthe? En Beau lukt het met de voedingen. Laat je niet gekmaken door anderen hoor jij weet zelf echt wat het beste is voor je kindje..en of hij/zij zich goed voelt. Nou bij ons op het Kdv hebben ze al wat voor vaderdag gemaakt vorige week zaten Q zijn handen en voeten nog een beetje onder de verf hihihi zo grappig nou ik ga wat doen iedereen een fijne dag Dikke kus voor jullie allemaal
dolfijn tuurlijk doe jij het hartsikke goed zeg!!! niet aan jezelf twijvelen en het is ju zoon, jij kent hem het beste en je weet echt wel wat goed en wat niet goed is! Komt allemaal goed ik weet het echt zeker!! ikke aah wat sneu een zieke Jenthe, geef haar maar een dikke knuffel! ik hoop dat je snel weer beter is Biancje wat leuk zeg van het kdv! Papa zal vast leuk verrast zijn :-D sasje werkse! Hoe gaat het met de hormonen die je vanaf gister weer moest gebruiken? Ik heb alweer gewerkt bij 1 client, vanmiddag hoef ik niet naar de andere. Ik moet namelijk naar de tandarts En volgens mij ook nog boren ook nog, bah.... Kan ik de rest van de dag tegen op zien, moet pas om 16:00 er zijn....... Morgen op mn neefje passen, waarschijnlijk gaan we ook nog even zwemmen :-D Een fijne dag vandaag dames.
Werke Sasje! Dolfij: doe vooral wat voor jou goed voelt. Ik hoop alleen niet dat je gek wordt gemaakt om zijn gewicht of je gek laat maken. Zorgen maken om je kind is heel normaal maar niet als het onterecht is. DOor mijn meisje haar gewicht heb ik 5 maanden lang om de 3 uur en late om de 4 uur gevoed. Ik kan je wel vertellen dat ik door mijn ongerustheid, slapeloze nachten en mijn frustratie om de hoeveelheid bv vast geen leukere moeder ben geworden. En dat allemaal door het cb die alleen maar hun best deden om mij jankend daar vandaan te krijgen. Het is hun alle keren gelukt.
ongelooflijk vindt ik dat, sorry dames.... maar het cb is er toch voor om jullie te helpen........ :-S Tips geven oke, maar dit gaat dan gewoon te ver... Maarja da's mijn mening, vindt het te zot voor woorden.... knuffel voor allemaal!!
Ik mag zo weer naar de vk gelijk vragen waarom ik al vanaf vrijdag buikpijn hebt. Nog een maandje dan is het 14-7-2011 ben benieuwd wanneer onze boef zich meld
Ja Laurier, ik kreeg elke keer te horen:"ze is wel ver onder haar gewicht, maar ja, je doet met bv alles goed, dus ik weet ook niet wat er anders moet, maar ze is veel te licht." Of zoals de laatste keer: ze zit op de onderste lijn van de curve, bijna op ondervoeding. Ons meisje heeft geen goede start gehad en viel gelijk 15% van haar geboortegewicht af, maar was verder een vrolijke, wakkere baby. En ik een overbezorgde moeder die het gevoel had dat ze van alles fout deed, maar geen idee wat. Gelukkig kon ik elke keer na het cb uithuilen bij mijn schoonmama, die me dan weer opbeurde. Maar goed voor je moedergevoel is het niet! Leuk dat je neefje weer komt. Geniet met volle teugen! Maar dat doe je vast al wel! Biancje: fijn dat alles zo goed gaat met Quint. Vreselijk hé als je kindje ziek is en je weet niet wat er aan de hand is. Fijn dat het nu weer goed met hem gaat. Hoe gaat het met je borst? MamaEs:Nog maar een maand! wat gaat de tijd snel! Sorry dat ik niet op iedereen reageerde. Kreeg tussendoor telefoon, dus ik dacht, ik plant mijn eerste reactie eerst even. Komt de rest zo wel. Zkh belde of ik volgende week langs kan komen voor de schouders, ze hadden net de aanvraag binnen van het zkh hier. Dus spannend, ben benieuwd wat ze er aan kunnen doen.
Weer terug van de vk ze hadden een fout gemaakt qua ijzer in bloed met 30 weken mag het 6,2 zijn ik had 6,4 dus hun paniek veel te laag aan de pillen kom ik dara vandaag zegt ze nou je had nooit pillen hoeven krijgen alles was gewoon goed mag nu stoppen ijzer is nu 7,4. Smurf is klein beetje ingedaald en loopt een week voro op gewicht 2800 gram (ongeveer) dus ben volgens gewicht bijna 37 weken. Kreeg net hier bij de supermarkt geen sigaretten mee (voor vriendlief) het is ineens verboden ze te verkopen aan zwangere ik vind nu dus ook dat ze dan bleek ook moeten verbieden
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 17/6 Belly-paint 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
Wat maf dat je geen rookwaar mag kopen. Daar ben je toch zelf verantwoordelijk voor! Heb je toen gevraagd of je 3 flessen wiskey mee mocht nemen??? Fijn dat alles goed is met je ijzer. Paniek om niks dus. Ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen. Wel een flinke baby wordt het dan!
het wordt geen 10 pond zeiz e zo rond de 7 a 8 pond hij is alleen een kleintje maar ja ik ben 1.61 en papas 1.75. Ja ik zei ook laat maar zien dat daar een wet voor is ik bepaal zelf of ik rook, spuit of drink