roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn super met Beau meid hij ziet er ged uit;) ik kan het weten heb hem even mogen vast houden:p kan me voorstellen dat het je dan toch wat onzeker maakt meid volg je gevoel je doet het echt super;) knuffel voor jou

@ laurier knuffel terug lieve meid;)

@ sasje hoe gaat het vandaag met jou:) werkse meid

@ poohbeer spannend ik hoop dat ze wat aan je schouder kunnen doen je moet dan toch naar groningen succes in ieder gval:) nee daar heeft hij nog niks over gezegd dus even afwachten ik hou jullie op de hoogte

@ ikke wat sneu dat Jenthe een beetje ziekjes is geef haar maar een dikke knuffel van mij;)

@ mama es fijn dat alles zo goed gaat nog een paar weekjes dan is de kleine jongen er:)

@ biancje fijn om te horen dat het wat beter met je gaat:) knuffie voor jou en Quint

@ wolfje hoe voel jij je:)

@ mijn ongi is deze keer wel heel raar meestal heb ik eerst wat bruin en dan eigenlijk altijd gelijk rood nu gisteren met af vegen een heel klein beetje rood maar niet echt donker rood en tot nu toe alleen maar wat bruin verlies misschien is er weinig schoon te maken deze keer mijn cyclus was voor mij doen ook wel erg kort:( maar even aan de gyn vragen vrijdag ik snap er niks van

@ all een hele dikke knuffel en tot straks ga nu eerst mijn huis even aan de kant trekken want dat is nu echt even nodig:p

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 17/6 Belly-paint 21/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Bijna alle kindjes die er nu zijn hebben 2 namen Smurfje krijgt er ook 2

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoe ik me voel:(

tja net wel bijgelezen, maar gewoon nergens puf in om te reageren...

ik ben zoooo moe, kan wel hele dagen en nachten slapen...

deze zwangerschap vreet zoveel energie meer als bij sem...

ben gewoon helemaal op aan het begin en eind van de dag...
    kan ook niks hebben...

als ik sta kan me broek gewoon dicht maar als ik zit dan moet echt die knoop los, zo irritant...

heb gewoon nergens zin in...
    vanmorgen wel mezelf gedwongen bedden te verschonen en net alles opgehangen...

knuffels voor jullie:):)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemiddag meiden,

@ mamaes fijn dat alles goed was bij de vk. en wat vreemd van die sigaretten...dat heb ik nog nooit gehoord!

@poohbeer lekker cb dan.....die kunnen me de pot op!!! je weet zelf echt wel als je kindje genoeg te eten krijgt!

@hier vandaag clomid nr 2 innemen...pff en dan komen die rotte opvliegers dadelijk weer enz...slaap sowieso al slecht en van die rot dingen al helemaal! maar ja we moeten er wat voor over hebben! nu heerljk 2 dagen vrij!

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; logisch redenerend zou ik hetzelfde zeggen, maar bij je eerste kindje... Wat kregen ze me hiermee van slag zeg. En ik keurig alles doen wat hun zeiden, 's nachts voeden (ook al was ze moe en wilde ze slapen, gewoon wakker maken), twee borsten leeg drinken (genoeg, wat nou genoeg? hup doordrinken), de eerste melk kolven en de rest laten drinken (eerst kolven en dan voeden= samen 1 uur om te voeden). Ik was kapot aan het einde.
    Ik duim me suf voor deze ronde voor jou!!

Wolfje: het hoort erbij. Als dat de enige kwaal is, beter dan misselijkheid en overgeven.Gewoon lekker veel slapen.

Twinkle: vreemd, we wachten af tot vrijdag.

Ik heb 3 wassen gedraaid en de vriezer ontdooit. Dat was echt nodig. Heb nu dubbel zoveel ruimte!!! Vanavond werken.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje s6 met medicijnen

pooh; doe ik ook zeker, maar idd ben niet misselijk geweest dus dat scheelt weer...
    werkse vanavond

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ben druk aan het bedenken voor een babyshower cadeau (wil geen luiertaart) een vriendin van mij krijgt haar babyshower 3 juli en ik ga gewoon (afhankelijk van smurf natuurlijk) maar wat moet ik geven de hint was dit Alles is goed, maar geen bodylotions meer voor mama, en geen roze kleertjes haha houd ze niet van.
    Alleen we weten het geslacht niet (ik denk door dit een meid)
    Hebben jullie een idee voor een cadeau

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, héél even tijd voor zp :)

@ Dolfijn; Hoe is het gegaan met Beau vanacht meis? En heb je je strijk weer bij ;)

@ Pooh; Ohh wanneer volgende week moet je? Hoop dat ze wat kunnen doen voor je meis!!

@ Laurier; Hoe was het bij de tandarts?

@ Sasje; Balen dat je je zo voelt door de clomid, maar idd je moet er (jammer genoeg) wat voor over hebben meis KNUFF!!

@ MamaEs; Fijn dat alles goed was bij de vk! En smurf doet het dus super!!! Wel slecht van de fout met de ijzertabletten!!! En aan de ene kant vindt ik het wel goed dat je geen sigaretten mee kreeg, maar aan de andere kant wie wil roken komt er toch wel aan :cool:.

@ Biancje; Hoe was het in het ziekenhuis? Weten ze al wat meer of niet? Gelukkig dat Quint weer is opgeknapt! Is niet leuk he een ziek kind!

@ Wolfje; Balen dat je je zo voelt meis, maar je krijgt er ook iets heel moois voor terug :)

@ Twinkle; Schiet het al een beetje op bij je ouders met schilderen? Knuff!!

Nou heb mijn best gedaan, maar meer weet ik niet meer dus soory als ik ergens op vergeet te reageren :)

Hier gaat het met Jenthe gelukkig weer beter, geen koorts meer in ieder geval!
    Vanacht heeft ze van 23.15u tot 07.00u geslapen en daarna tot 10.00u. Toen gelijk naar de apotheek om medicijnen tegen spruw op te halen en daarna gelijk door gereden naar mijn werk. Ze waren allemaal gelijk verliefd op mijn meisje :) en ze heeft ook heel erg haar best gedaan en erg veel gelachen naar iedereen :D.
    Daar in slaap gevallen en dacht dat ze thuis wel zo wou drinken, maar nee hoor madame heeft geslapen tot 15.15u!!!! Nu ligt ze er ook net weer in.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou fijn dat het zo goed ging ikke!!

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik snap ook wel dat ze liever geen sigaretten meegeven tuurlijk maar ik krijg het al 8 maanden mee en het is niet zo dat je nu pas ziet dat ik zwanger ben.

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat fijn dat het met Jenthe goed gaat. En vind je het gek dat ze op je werk de show steelt, het is ook zo'n mooie meid. Ik moet volgende week vrijdag, mocht maandag ook, maar dat kwam mij niet zo goed uit.

MamaEs: idee voor de babyshower, hmmm.Misschien iets voor tijdens de bevalling. Een leesboekje, cd enzo.
    Ik heb geen idee. Babyshowers worden in dit deel van het land niet echt gegeven. We lopen hier een beetje achter.
    Over die sigaretten heb ik ook niks gelezen, trouwens.

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Het wordt hier ook niet altijd gedaan hoor maar af en toe wel koop gewoon wat mij handig lijkt te hebben en dan wit (kan ik het voor smurf gebruiken en wat nieuws kopen op kraambezoek inde goede kleur hihi)
    Ik zag ook een kraamboek online dat wil ik denk ik halen

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden wat een rust hier :) Hier niks te melden maar wou ons even van de 2e bijna 3e pagina afhalen :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ik heb ook niet zoveel te vertellen.......ga zo ook sluiten, ff nog tv kijken en op tijd slapen! want gisteren was het ook pas 12 uur toen ik sliep en vanmorgen om 6 uur ging de wekker :(
    morgenvroeg ook weer vroeg want de auto moet gekeurd....jaja we hebben hem al 1 jaar! wat gaat de tijd snel!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    De tijd gaat echt snel, morgen alweer 8 jaar samen met vriendlief! En nu ongeveer n jaar geleden dat Jenthe is gemaakt in Tunesie :)

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ben vandaag een jaar lid en een jaar geleden gestopt met de pil

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dolfijn gaat alles wel goed meis? Zie je wel n paar keer meelezen vandaag maar je hebt nog niks geplaatst vandaag. Hoop dat alles goed gaat daar! Hoe is het trouwens met stiefzoon?

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meis,

Ja hoor, alles gaat goed ;) Lief dat je het vraagt.. Heb inderdaad geprobeert mee te lezen, maar had veel mijn handen vol met Beau vandaag.. hij was wat hangerg.. Maar ligt nu lekker op bed :)
    Met stiefzoon gaat het redelijk, het is vol te houden.. alleen hij vertikt het een beetje om contact op te nemen, dus is wat lastig.
    Verder goede nacht gehad.. 21u - 03u - 06u - 08.15u dus laten we hopen dat het ongeveer zo blijft ;)
    Vanmorgen vond ik mijn ventje op de manier op de foto in bed ;) hij had zijn slaapzak niet aan omdat hij op schoot in slaap was gevallen uiteindelijk maar dat kan dus echt niet meer :p

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en dan zo'n heerlijk boeferige smile erbij :D

Deel Deze Pagina