hoi meiden... heb de vk nog niet gebeld...durf nog niet zo goed... ga dat volgende week maar eens doen denk ik neem wel weer dezelfde als met sem en rond de 8wk eerste (inwendige) echo GA het vanavond al mijn ouders vertellen, ben heel close met ze en dan weten ze ook waarom ik sommige dingen niet eet of drink... heb geen zin om er over te liegen, ben ik veel te trots op Echt meiden, had dit dus echt niet verwacht, toch in ronde 12 zwanger geworden Congierge op school weet het ook.... kwam er gister binnen zegt hij gefeliciteerd, ik zo van huh... ja met de kleine, ik zeg die was vorige week jarig... nou dan met je kleinste zei hij en wees naar me buik... ik voelde me misselijk worden toen jij binnen kwam en nu ik je zie weet ik het zeker haha ach gelukkig houd hij tegen de rest zijn mond! En ik drink nu melk!!! iets wat ik nooit luste, zelfs niet in zwangerschap van sem... Manlief denkt (nu al) dat het een meid is, ik gok op een jongen... nou eerst maar afwachten of alles goed gaat verlopen Nou ga zo beginnen met eten koken... en dan naar me ouders, vanavond niet op internet, morgen weer knuffels
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
ikke; hmm nee oma is er dus gewoon ff simpel vertellen haha all; net aanmeldingsformulier verstuurd MvM
@Wolfje...wat apart dat die concierge het voelde dan!!! Typisch.... Wat leuk dat jullie het vanavond gaan vertellen!! Heel veel plz... @Ikke...je bent dus lekker druk in de weer geweest vanmorgen! En ik mag niet klagen idd zo aan het begin van mijn verlof... Ben ook al aardig verkleurd ... nu de stoelkussens maar opgeruimd!! Zo lekker ATWT kijken... nu lekker cappucino met een koekje.... Liefs
@ Stampertje; Hier ook zo atwt kijken als vriendlief terug is (die is ondertussen ook verslaafd ). Hier op zp is trouwens ook een atwt topic en daar staat ook in wat er allemaal gaat gebeuren, dus al je het niet wilt weten moet je NIET kijken . Sommige hebben alle afleveringen al gezien...
@Ikke... echt waar vindt jouw vriend het leuk??? De mijne vindt het echt verschrikkelijk, hahaha...maar hij heeft lekker dikke pech nu ik thuis ben, zijn atwt en gtst vaste prik .. Moest net wel weer ff huilen hoor!! Zo erg...!!!
@ sasje wat ontzettend lief van je ik heb er tranen van in mijn ogen ik wens jou nogmaals heel veel succes morgen had je al een sms gestuurd ik heb je even terug gepbt @ ikke heel erg bedankt voor je lieve woorden dat jullie laten weten dat jullie er voor me zijn dat voelt fijn @ wolfje bedankt voor je lieve pb heel veel plezier met het vertellen aan je paps en mams ik kom vanavond nog heel even spieken ga nu even eten want straks mag ik niks meer ook al heb ik van de zenuwen niet erg veel honger
LIEVE LIEVE Twinkel..... Een super DIKKE knuffel voor jou! Hoop dat het goed en dat er positief nieuws uit komt meis... Zal aan je denken!!! @Ikke..dus er is nog hoop .... xxx
Meiden ff vraagje... Vanaf wanneer hadden jullie zeiltje in bed??? En wanneer zette jullie het bed op klossen en hadden jullie de vluchttas klaar??? Ga ervan uit dat de kleine nog wel ff blijft zitten maar komt nu wel steeds dichterbij ... Dus dan krijg ik daar btje de kriebels van dat we dat nog niet geregeld hebben... xx
@ Stampertje; Volgens mij rond de 34/35 weken, maar zeker weten doe ik het niet meer hoor Meiden fijne avond! Ik ga bankhangen en poging 3 doen om mijn meisje op bed te leggen
@ Twinkle, lieve schat! Ik wens je veel sterkte morgen. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend zenuwachtig bent. Ik denk aan je!!! @ Stampertje: ATWT is ook mijn favo soap!!! en heel soms kijkt manlief mee.... hahaha @ Hier: vandaag heerlijk even op het terras gezeten met schoonzus en mijn ouders. Werd voor mijn pa na 1.5 uur te vermoeiend en toen zijn we naar huis gegaan zodat hij kon slapen. Morgen ga ik lekker samen met mijn schoonzusje van de zon genieten... heerlijk
@ stampertje dankje voor de knuffel @ ikke een hele fijne avond ik hoop dat je meisje wil gaan slapen
@ mom bedankt voor de lieve woordjes ik ben zo blij dat jullie allemaal met me meeleven kan me voorstellen dat het toch nog wel vermoeiend was voor je paps hij is goed ziek geweest gelukkig knapt hij langzaam op geniet lekker van de zon morgen
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
@ Twinkle: natuurlijk leven we met je mee en denken we aan je!!!! Probeer lekker op tijd naar bed te gaan en nog wat te slapen... Gelukkig ben je morgen al vroeg aan de beurt.....
@ Twinkle; Heeeele dikke knuffel meis! Hoop dat je iets kunt slapen vanacht, maar dat zal wel moeilijk worden. Hoop dat alles goed gaat morgen! Probeer jezelf niet gek te maken in je hoofd he meis! KNUFF!