Ben net terug van een middag en avond keihard werken. Morgen nog een dagje en dan heb ik weekend. Nou ja, dan moet ik thuis hard aan het werk. Vrijdag avond4 daagse binnen halen. Dus ik moet nog snoep en bloemen kopen voor alle kids. Zaterdag verjaardag in Brabant, dus een stuk rijden. En zondag van mijn buurmeisje denk ik. Ook voor vaderdag moet ik nog op pad. Heb nog geen idee. En dan beginnen met het inpakken voor de vakantie, nou ja, een lijst maken. Voor het eerst met de caravan, dus een andere plan van aanpak qua inpakken. Druk, druk dus. Zo eerst maar even slapen, want morgen weer van 's ochtends tot 's avonds laat werken en ik moet nog langs een klant ook. Dus wel even mijn zonnige gezicht opzetten. Welterusten allemaal.
hey lieve meiden, Sorry dat ik er maar zo weinig ben. Het is vrij druk op het werk en ook s'avonds staat het vrij volgepland. Over 1,5 week gaan we op vakantie en wil voor die tijd nog een aantal dingen gedaan hebben... Ik lees wel mee, maar dan moet ik gelijk zoveel pagina's bijlezen dat het reageren gewoon lastig wordt.... Zodra ik wat meer tijd heb kom ik wat vaker langs!! liefs
dolfijn wat een leuke foto's, wat een prachtig ventje is het!! wat balen van je man en zoonlief!! hoop dat ze snel weer beter zijn!! gefeliciteerd met je zusje :-D wolfje helaas kunnen we daar nog niets over zeggen..... Maar het schijnt positief voor ons te zijn dat de uitslagen van het chromosomenonderzoek goed zijn.... Maarja geeft ons geen 100% garantie dat er iets is. En als er iets is dan moet het ook nog gaan lukken met icsi..... Doe jij lekker rustig aan, voel je niet schuldig dat je er geen puf voor hebt! dikke knuffel!! ikke een beetje te laat maar als nog gefeliciteerd met jullie 8 jaar Nooky heb ik hier ook al vaker gezien ja maar die post nooit wat.... twinkle bijna naar de gyn, echt spannend meid!! dikke knuff stampertje balen dat je je niet zo goed voelt. wat een prachtige foto zeg!!! babyboom: heb de aflevering van gister en van vorige week nog niet gezien... ben beetje geschrokken van die eicel punctie... en hoorde nu dat er ook een stel voor pesa in zit... pff kan het nog niet opbrengen om het te kijken hoor.... smyltje wat een visite heb jij steeds zeg, hebben jullie nog wel eens een dagje rust mom doe lekker rustig aan, maak je niet druk! kan me voorstellen dat je voor de vakantie zoveel mogelijk gedaan wil hebben!! poohbeer weekend........ klinkt wel weer super druk gelukkig gaan jullie bijna lekker op vakantie!! hier... alles prima, nog geen bericht van het ziekenhuis. alles gaat zn gangetje, we proberen ons niet te veel druk te maken... tsja verder valt er niet zoveel over te zeggen he.... o ja; werk: ben er zzzoooooo zat van!!! Ik heb 1 client, daar werk ik gewoon voor mn geld (logisch), maarrrrrr moet er ook nog eens super hard voor werken om daadwerkelijk mn geld te krijgen... Ze maken het gewoon niet over, moet er steeds achteraan zitten.. heb nu net pas mijn loon van mei gekregen na 3 keer vragen of ze het over willen maken!! bah bah bah wordt er niet goed van.... Dit gaat al 4 maanden zo en werk er pas sinds afgelopen november.
goedemorgen meiden, @mom geeft niks meid, we zien je wel verschijnen oh lekker bijna op vakantie..ik moet nog 5 weken wachten! @poohbeer werk ze meid, en alweer een druk weekend lees ik! have fun! @laurier balen dat jullie nog steeds niks hebben gehoord wat betreft babyboom, het was geen pesa ze hebben iets anders gedaan en ook geen tesa...ze deden nu en soort van punctie uit de zaadballen dus geen stukje weg halen....maar zij zijn wel meteen de 1e keer zwanger...ik vond het wel interresant om het kijken...... maar moet ook wel iedere aflevering huilen hoor en als je er niet aan toe bent moet je het ook lekker niet doen! @biancje veel s6 in het zh! @ikke wanneer moet jij weer naar psych? dikke knuffel voor jou en met de fv? @stampertje jullie lekker aan het genieten van vince en allemaal die bezoekjes pff @smyltje hoe gaat het daar? @dolfijn hopelijk daar weer een goede nacht gehad, en is alles goed? @twinkle spannend morgen naar de gyn.....ben erg benieuwd wat het plan van aanpak gaat worden! @volgens mij heb ik dan iedereen gehad..anders sorry daarvoor..... hier niks bijzonders te melden eigenlijk vandaag dagje vrij....net terug van het rennen...maar moet weer echt opbouwen want had al 2 weken niet meer gerend....oeps..dus viel wel ff tegen @wolfje hoe gaat het meid? @mama es....en bij jou ook nog alles goed? had jij morgen nou de bellypaint? zo nu heb ik iedereen gehad dacht ik zo...
@ Sasje ja morgen avond (zodat vriendlief er ook bij kan zijn) verder gaat het goed krijg nu wat pijn in mijn lies (hij is druk bezig in te dalen) En 36 weken alweer (waar blijft de tijd) over 4 weken komt de kinderwagen (daar heb ik zo zin in maakt het nog echter haha)
pff dat jij daar gerust op kan blijven wachten...dadelijk heb je je baby al en dan??? heb je wel al maxi cosi thuis?
Nee de maxi cosie zit erbij maar die heb ik even van de buurvoruw/vriendin geleend nou als smurf er al is mag hij toch nog niet naar buiten dus hij komt optijd
sasje geniet van je vrije dag.... ppfff ik zou ook stressen als ik met de 40 week de kinderwagen zou krijgen, maarja dat ben ik hier: het regelt erg veel en is koud bah!!
ja de wagen hebben ze alleen de voetenzak dus niet ik zei al die heb ik pas nodig als smurf kan zitten maar nee ze leveren alles in een. Dan kan ik wel bij een andere bestellen maar krijg hier de voetezak (109 euro) de maxi cosie en een luiertas gratis en alleen hun hebben het blauw wat ik wil, dus ja dat maar met de 40ste week.
Hey meiden, pff heb bijgelezen maar ben geloof ik de helft alweer vergeten Jenthe is nog steeds niet helemaal lekker en volgens mij zit er weer een sprongetje aan te komen Zelf ben ik ook nog steeds niet lekker, nies de hele boel bij elkaar en steeds verstopte neus. Gister en eergister erg veel met Jenthe in de weer geweest want die wilde niks. Nu net gestreken en bed afgehaald. Nu weer naar mijn meisje want die is nu moe aan het worden . Ik probeer straks weer even meer te reageren hoor, sorry meiden!!!
mama es zoals je al zei, je gaat toch niet gelijk met de kleine op pad... En als het met 40 weken wordt geleverd is het ook prima dan toch! ikke wat vervelend allemaal! dikke knuffel voor jou
Zo Jenthe ligt op bed dus nu even tijd om te reageren voordat ik hier in huis aan de gang ga. @ Biancje; Hoe was het in het ziekenhuis? @ Stampertje; Wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Hechtingen; bij mij zaten er 2 die heel erg pijn deden en die waren aan het ingroeien toen ze eruit waren scheelde het een stuk! Verder heb ik er veel aan gehad om echt veel te spoelen met koud water. (maar kan er nu ook nog wel eens last van hebben hoor...) Wil je gewoon blijven kolven en flesjes geven of wil je uiteindelijk de borst geven? @Pooh; Werkse vandaag! @ Sasje; Ik moet 6 juli weer naar de psych, ze heeft nu vakantie... fv heb ik nu 2 dagen niet gedaan omdat Jenthe aan het klooien is met de tijden, moet dus even goed kijken hoe en wat want anders snappen mijn (.)(.) er ook niks meer van @ MamaEs; Wel balen dat de wagen pas zo laat komt, maar idd je mag toch niet meteen naar buiten. Maar jij wilt wel in zh bevallen toch? Hoe neem je smurf dan mee naar huis als je de maxicosi nog niet hebt??? @ Laurier; Kan me voorstellen dat je het moelijk vind om babyboom te kijken, gewoon doen als jij er aan toe bent meis! Knuff! @ Dolfijn; Wat goed van je zussie!!!! Kan me voorstellen dat jullie helemaal trots zijn! En wat balen van manlief Hoop niet dat hij er erg lang last van heeft.... Gaat het met zoonlief ook wat beter? En met je mooie kleine mannetje? Nou meer weet ik niet meer hoor