roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ik ben er ook weer....boodschappen zijn binnen en huisje is schoon...

2. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo hier ben ik weer, echo was goed er zit nog een kleine ophoping maar er hoefde niks uitgehaald worden alleen nog antibiotica weer voor 7 dagen..maar goed het is voor een goed doel en dan ben ik hopelijk klaar!

fijne dag nog allemaal.x

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    gelukkig maar Bianca

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat het bijna over is biancje!

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hoezo niet naar buiten?!?! Ninthe was al buiten dat ze 2 dagen was.. zodra ze zichzelf op temp. kunnen houden en het niet koud is buiten kunnen ze best naar buiten hoor, lekker juist!

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Fijn meis! Nu hopen dat dit de laatste keer antibiotica is!

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    biancje, wat fijn! en leuke foto trouwens in je naam!

@sasje. hier gaa alles goed hoor! vanmorgen vriendin op visite, net mn tante en straks komt mn moeder. Ninthe ligt nu lekker te tukken :) moet ff de babywas opruimen straks (heb gister alles opgeruimd van kadootjes enzo, dus alle gekregen kleren zijn gewassen). moet nog boodschappen halen maar het is vies weer! :( en moet vaderdagkado nog afmaken.. DRUKDRUK :S

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    mijn kraamhulp zei de eerste 7 dagen komen jullie niet buiten (oke kan altijd eerder maar ga er niet van uit)

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hoezo niet? is er iets speciaals bij jou of de baby? wel grappig dat iedere kraamhulp het dan heel anders doet

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat alles goed was Biancje! Ik hoop dat het zo blijft en dat je er straks helemaal vanaf bent!

@MamaEs; ook ik zou niet rustig zijn zonder kinderwagen.. hahah maar toch fijn dat je dan alles hebt wat je wilt!

@Ikke; vervelend dat je meisje nogsteeds niet helemaal ok is.. en je boobs zullen er inderdaad niet zoveel meer van begijpen ;) Ach, komt wel weer hoor meis! KNUF voor jou en je meissie!

@Pooh; volgens mij heb je het erg druk momenteel.. denk wel aan jezelf.. en is het nog gelukt met je zonnige gezicht tussen al die regendruppels? :p

@Mom; doe lekker je ding meis, maar houd ons wel beetje op de hoogte hoe het met je gaat! KNUF

@Stampertje; vandaag laatste dag kraamzorg? vind je het spannend om het alleen te gaan doen? of vol vertrouwen? Succes meis!

@Sasje; hoe voel je je vandaag? is het allemaal nog te doen?

@Wolfje; doe rustig aan en geniet van je ventje, vind het zo gaaf als je verteld dat Sem weer kusjes op je buik heeft gegeven!

@Laurier; balen dat je nog geen bericht hebt gehad.. weet je ongeveer wat voor termijn er voor staat? anders gerust nog een keertje achteraan bellen hoor! Fijn dat je wel veel afleiding kunt vinden.. KNUF

@Smyltje; hoe is het bij jou en met Ninthe? hopelijk gaat alles goed!

@Twinkle; voetjes helemaal uitgerust gisteren? en vandaag weer hard aan het werk met klussen? of is dat al klaar?

@All; volgens mij iedereen gehad, anders sorry! xx

@Hier; super goede nacht gehad! van 22u - 05.20u - 08.30u en zelfs daarna mocht mama nog een uur lekker rustig wakker worden! Zo goed van ons Boefje! Verder is hij lekker gezellig en flink aan het brabbelen.. ook zijn handjes zijn gevonden en die passen bijna helemaal in zijn mond :D is ie de hele dag zoet mee ;)

Verder vandaag eindelijk ook positief bericht voor bonuszoon: HIJ IS GESLAAGD!! zo trots!
    Heerlijk om te genieten van al dat positieve!
    Met manlief gaat het redelijk, hij wil er niet echt aan toe geven dus loopt gewoon door ;)
    Met oudste zoonlief gaat het redelijk, nog wel wat pijn natuurlijk en daardoor wat minder aan het eten zodat zijn suikers weer wat schommelen.. maar ook dat komt wel weer goed!

Oh ja, en met mij gaat het goed ;) was vanmorgen weer moe door nacht doorslapen (hoe vreemd zit een mens in elkaar!) maar verder gewoon aan het genieten van alles.
    Beau zit op zo'n 7 voedingen per dag momenteel dus dat is ook goed te doen, we genieten nog erg van onze momentjes samen!
    Moest eergister alleen ineens kolven (moest weg) en kreeg toen maar 70cc uit 1 borst :(Dus nu beetje bezig met voorkolven zodat er een voorraadje ligt... Kolven is gewoon niet echt mijn ding :) Geef mij ventje maar :p

Fijne middag meiden! xx

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier was afspraak dat ze naar buiten mocht als ze weer terug op haar geboortegewicht was (dit was al na 2 dagen)

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer

24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 25 mei follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 17/6 Belly-paint 21/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau mocht naar buiten zodra hij zich op temperatuur hield en niet meer afviel :)
    Geloof dat daar gemiddeld 5 dagen voor staat.. dus al met al komt het een beetje op hetzelfde neer geloof ik ;)

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb geen idee waarom hij en ik niet mogen zij zei dat zo we zien wel ik beval in de zomer dus wie weet mag hij snel naar buiten.

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    klinkt me allemaal erg bekend! als het je borsten zijn, voel je het echt aan je borsten!!!! als je niks voelt, houd het goed in de gaten, want dat heb je kans dat de verhoging ergens anders vandaan komt. bij mij was het een blaasontsteking (merkte er niks van hoor!!).
    heb je al tepelhoedjes gebruikt bij voeden? dat hielp bij mij wel. totdat ze dxe vellen eraf trok :p

@meeting. weet niet waar jij in NH woont, maar anders kunnenw e samen :D

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Dolfijn gefeliciteerd met je b zoon zijn slagen ja kan me wel druk maken om de kinderwagen maar daardoor komt hij niet sneller.
    En had hem ook niet eerder kunne bestellen vriendlief werkt pas weer sinds 3 maanden dus hadden toen het geld niet

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier vandaag een regeldag, ze komt om de 2 uur drinken :cool: Dus vandaag maar weer geen fv....

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga ff snel aan de was beginnen voordat mn moeder hier is.
    toedels! :D

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden, zit momenteel heel weinig op de pc,wat sem helemaal niet erg vind:)
    ga nu even bijlezen
    knuffels

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn van harte gefeliciteerd met je bonuszoon dolfijn!! en wat goed van beau!!! geef hem maar een dikke knuffel ;)

@mama es komt allemaal vanzelf wel goed meis!

@ wilde op nog iemand reageren maar weet het al niet meer....

hier gaat alles goed hoor...alleen die opvliegers.....en slaap slecht s nachts heb het gewoon kei warm en val dan moeilijk in slaap...

Deel Deze Pagina