ik activieer mijn toeschietreflex door met een platte hand rondjes te draaien over mn tepel. (oke, dan schieten ze trouwens wel allebei, maar heb een borstschelp om het bij de andere borst op te vangen )
oh twinkle ik had gehoopt dat je al thuis was nu moet ik toch wachten tot morgen......ik ben er nog 1 klein uurtje en dan ben ik er van tussen....
ik denk na ff ruim een week. als ze honger heeft, werd ze vanzelf wel wakker! zolang ze goed groeien, zal het wel goed gaan, toch?! PS. ik woon in Zwaag
@twinkle. ben erg benieuwd hoe het vandaag gegaan is!! @mamaes. jeetje, dat is balen!!! @hier. Ninthe slaapt nu 's nachts met slaapzak omdat ze steeds dr dekens wegschopt. jullie hadden het hier toch laatst ook over slaapzakjes? nog tips? had er hier toevallig 1tje liggen van de Ikea, maar ze heeft aan 1 niet genoeg... als die in de was zit, is ie 's avonds natuurlijk niet droog!
Zeeman heeft kleintjes en niet zo duur.. Ook Wibra en Prenatal hebben leuke en goede slaapzakjes.. haha vind het wel grappig dat ze langzamer hand allemaal in slaapzak liggen
twinkle ging eerst boodschappen doen smste ze me, en zou dan hier verhaal typen...dus we wchten nog maar even af
Ik heb er 2 van prenatal en een van wibra (die zijn ook goed zei mijn vriendin) ik moet nog aankijken welke ik ga gebruiken (hoeft voorlopig nog niet)
STampertje: dat ligt echt aan het gewicht van Vince of je hem wakker maakt of niet. En natuurlijk kun je het ook bekijken aan hoeveel hij op de dag heeft gedronken. Doe het in overleg me het cb of de vk. Twinkle: tuurlijk denk ik om mezelf, maar ja, met een klein bedrijfje heb je niet altijd de keuze. MamaEs: Fijn dat de baby aan het indalen is. Ook al voelt het niet even prettig. Zakt je buik nu ook?? Wat balen van je kinderwagen. Ik zu echt compleet uit mijn dak gaan. Lekker laten gaan die hormonen, ze hebben het er naar gemaakt! Sasje; volgende week zaterdag gaan we, moet vrijdag naar Groningen en donderdag en vrijdag werken, dus ook volgende week weer een drukke week met de voorbereidingen voor de vakantie. Hoe gaat het met jou? Last van de medicijnen of valt het nu mee? Smyltje: let op dat het gat voor het hoofdje/halsje niet te groot is en dat ze dus niet met haar hoofdje door het gat kan als het slaapzakje dicht is. Dan zou ze in de slaapzak komen en kunnen stikken omdat ze er niet uit kan. Dolfijn: bij mij hielp het om te masseren en warm te maken. Dus een warme handdoek (even onder de warme kraan) en dan kwam het toeschietreflex beter op gang. Bij sommige vrouwen helpen foto's van de baby of in de buurt van je kindje kolven of zijn geur ook om het toeschietreflex sneller te krijgen. En een rustige omgeving dat je je op je gemak voelt helpt altijd. Twinkle: ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Ik ben even de stad in geweest. Heb de helft. Moet nog een kleinigheidje voor de avond4daagse. Heb al wel snoepjes. Dus nog even iets erbij. ZO op verjaardag van mijn buurmeisje. Fijne dag allemaal.
hey meiden. @poohbeer nee slaapslecht doordat ik het zo warm heb....opvliegers dus......maar vandaag alweer de laatste tablet... meiden ik ben weg....vertrek richting utrecht!
Veel plezier bij Derek Sasje. Balen van je opvliegers, gelukkig zit de laatste er weer in. Ik wacht weer af.
ik ben er meiden wat lief dat jullie allemaal zo aan me denken @ mama es wa balen zeg nog langer wachten ik hoop dat het morgen gewoon gaat lukken met de wagen vind het wel slecht dat het nu nog langer gaat duren @ sasje ik heb je al gesmst maar hier ook even heel veel plezier vandaag @ laurier je bent maar druk bezig maar geljk heb je verandering is soms ook wel goed hoor knuffel terug @ poohbeer dat snap ik meid gelukkig hebben jullie genoeg werk want dat hoor je niet zo vaak op het moment @ dolfijn wat goed van Beau zeg het word echt al een grote vent hoe gaat het met maniefs zweepslagje je hebt het vast al geschreven maar heb het echt niet onthouden @ meiden sorry de rest weet ik niet meer het was ook best weer veel om te onthouden @ ik ga jullie missen meiden we gaan maandag lekker op vakantie even lekker alles vergeten en lekker aan ons zelf denken