roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden sorry maar comp is zo traag zit een heel verhaal te vertellen en zit hij weer vast ik pak straks even mijn eigen laptop maar mijn mams komt eraan:( dus ik moet jullie echt nog even in spanning houden ik laat het jullie weten zodra ze weg is meiden ik kan jullie wel snel vertellen er is een plan:D

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

twinkle fijn te lezen dat er al wel een plan is:):)

3. Zeepaardje

Ei:
    18 Juni: poohbeer

24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 22 juni follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 17/6 Belly-paint 21/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Idd fijn te lezen dat er een plan is! Ben benieuwd :) Hier heeft Jenthe net weer fv op!!! Niet alles en daarna nog 5 min bv maar het begin is er weer :D

5. Zeepaardje

@laurier; fijn dat t.party leuk was, echt niks voor mij haha

@dolfijn; wat een super nacht zeg!

@ikke; in mama's armen slaapt gewoon veel lekkerder;)

@pooh; klinkt als een druk weekend!

@stampertje nu lekker zonder kraamhulp meid!
    Geniet lekker van de buitenlucht doe rustig aan meid!
    Ik heb sem nooit wakker gemaakt voor de voeding, ook niet in de kraamweek;)

@mamaes; wat balen van de kinderwagen!!!

@slaap zakken; haal ze alleen bij de prenatal, ook wel eens bij de V&D gehaald maar prenatal zijn voor mij nr 1:)

@sasje; veel plezier vanavond!!!

@all; zooo moe, niet normaal... ik moet niet te lang blijven zitten want dat ben ik vertrokken, moet mezelf echt bezig houden...

vandaag wezen winkelen met me mams... zoveel leuke dingen gezien:D haha maar heb me in weten te houden:p

Ga wel na de zomervakantie die pluche mobiele telefoon halen van woezel en pip:) sem heeft een groene woezel helemaal op is dat ding, wil er nu een rode pip bij kopen voor de baby:)

sem is trouwens overthuigddat het een babybroertje is:) ikook;)

fijne dag nog allemaal, liefs knuffels

6. Zeepaardje

ikke; fijn dat ze lekker fv op heeft:)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hey meiden,

ik ben er ook weer even!

@Sasje; veel plezier bij Derek! ik ben benieuwd hoe het je bevalt! Geniet er in elk geval van!
    @Smyltje; zou inderdaad 70cm nemen.. die van prenatal vallen wat smal dus komt vast wel goed!
    @Ikke; super dat Jenthe weer FV op heeft, het begin is idd weer gemaakt! Succes er weer mee! (en bedankt voor je reactie op mijn poll ;) dom hé?!)
    @Twinkle; fijn om te horen dat er een plan is.. maar je maakt me wel heel nieuwschierig WELK plan.. haha we wachten maar weer af..
    @Pooh; bedankt voor de tip voor opwekken toeschietreflex, idd eens proberen wat warm maken doet! Succes met al dat gewerk van je! Hoop dat je ondertussen ook wel beetje geniet van voorbreidingen vakantie! Succes met binnenhalen avond4daagse!
    @Laurier; leuk dat je je gaat bezig houden met Tupperware :) Super spullen! (alleen best prijzig!) Misschien een idee voor meeting? :p
    @Wolfje; blijf rustig aan doen meis, wel in beweging wat je zelf ook aangeeft.. maar luister goed naar je lichaam! Het is namelijk druk bezig met de groei van jullie wonder (denk ook babybroertje ;))
    @Stampertje; hoe is het gegaan vandaag? lekker om even alleen te zijn met Vince en je mannetje?

@Hier; huis is weer schoon! pff wat een werk elke week! wasmachine draait, dus opvouwen komt morgen wel weer.. zo eten maken en Beau voeden.. dan eten en hopelijk weer een relax avondje :)
    Beetje hoofdpijn en beetje onrustig doordat er weer van alles fout loopt met bonusdochter :( Zo balen dat ze het niet vast kan houden!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh Dolfijn het blijft bij jullie maar steeds sukkelen he? Elke keer zorgen om iemand anders. Hoop dat er snel een rustige gelukkige tijd aanbreekt meis! En over je poll; Helemaal niet dom! Kan iedereen gebeuren (zal mij ook nog overkomen mij kennende :))

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: waar ik je helpen kan doe ik dat. Ik weet ook echt niet alles hoor! Sterkte met al jullie gedoe rondom de kids. Het houdt ook nooit op bij jullie. Is het geen zweepslag bij manlief dan wel suiker die in de war is of problemen met dochterlief. Pfff. Hoe doe je dat toch allemaal, die kar trekken elke keer...???
    Wolfje: knap dat je je in hebt weten te houden!! *applaus*
    Twinkle: houdt me niet nog langer in spanning...

Op verjaardag geweest, het kado viel in de smaak. Zo gauw eten en dan nara de vierdaagse. Vanavond lekker rustig op de bank. Even bijkomen.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden ik ben er hoor ga even typen;)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vanmorgen met de gyn een goed maar emo gesprek gehad:) het is een hele lieve man en heeft ook echt naar me geluisterd en dat vond ik echt fijn. ik weet ik heb er wat langer op moeten wachten maar de gyn heeft me ook uitgelegd waarom hij het zo heeft gedaan hij wilde eerst zeker weten of zwanger raken op de natuurlijke manier mogelijk was en zoals het er uitziet moet dit ook mogelijk zijn maar helaas is dit niet gelukt:( ik ben blij dat hij het heeft uitgelegd nu hoef ik die onderzoeken niet meer te doen en kunnen we doorbehandelen mocht dit nodig zijn. hoe nu verder als we terug zijn van vakantie kan ik gelijk diezelfde dag nog naar het zh en gaat het gelijk van start het is de bedoeling om mijn ei doormiddel van fm in de gaten te houden en te kijken of en hoe hij groeit maar dat is deze ronde wel even afhankelijk van hoe mijn cyclus loopt want als hij net zo gaat als de vorige dan heb ik of mijn ei al gehad of hij gaat een van die dagen springen:p dat hoor ik ook allemaal die dag het kan zijn dat er hormonale ondersteuning nodig is maar dit hangt helemaal af van de groei. hier krijg ik nog een uitgebreide uitleg over dus hoe het helemaal zal gaan weet ik niet. als mijn ei dan op springen staat dan klussen met manlief en de dag erna terug voor de samenlevingstest dus dat is nog even afwachten wat de uitslag hier van is:( afhankelijk van die uitslag is het verder behandelplan wat ook al voor een deel besproken is.

meiden ik vind het zo lief dat jullie me allemaal steunen weet ik ben er ook voor jullie:) xx voor jullie allemaal

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 28 juni gyn
    Sasje24: 22 juni follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 17/6 Belly-paint 21/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ TWinkel gelukkig dat die man zo lief en behulpzaam was en we duimen voor je dat het allemaal snel gaat werken

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje mama es

ik ga even mijn hondjes laten plassen ze willen naar buiten heb even gewacht want was zo hard aan het regenen:$ be zo weer terug

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zo dat is ook weer gebeurt zo even een wasje draaien dan lekker op de bank hangen:D

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh Twinkle wat fijn dat er nu het een en ander duidelijk is! Al is het nog steeds afwachten hoe het precies gaat lopen. Ook heel fijn dat het zo'n lieve man is. Ben je een beetje opgelucht nu je wat meer duidelijkheid hebt? Meis nu eerst lekker genieten van jullie vakantie en ik hoop dat je thuis komt met een mooie herinnering in je buik net als ik vorig jaar :) Hele dikke knuffel!

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ook hier staat de wasmachiene te draaien.... Jenthe had zichzelf helemaal onder gespuugd inclusief haar knuffel :( dus Jenthe net in bad gedaan en nu ligt ze heel zielig op mijn arm te tutten en bijna in slaap aan het vallen. Gelukkig hebben we de reserve knuffel nog :)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke dankje wel het is nu even afhankelijk van wat de uitslag is van die test en hoe mijn cyclus loopt maar er gaat wat gebeuren en dat vind ik heel belangrijk:) wie weet dat zei de gyn ook;) wat zielig voor Jenthe ik hoop dat ze snel opknapt knuffel terug

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje hoe gaat het met je vriendin is ze een beetje van de ergste schrik bekomen ik hoop dat het wat beter met haar gaat:)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat fijn dat er meer duidelijkheid is Twinkle! Lief dat hij je zoveel heeft uitgelegd.. nu genieten van je komende vakantie meis en dan weer verder.. en uiteindelijk zal het leiden tot een mooi wondertje.. ik duim voor in elk geval een mooie samenlevingstest meis! KNUF!

Deel Deze Pagina