Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn Sasje24: 22 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 20/06 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!
Zo hier weer terug van verjaardag, pff wat een drukte met 6 kleine kinderen . Jenthe is ook weer lekker geknuffeld door neefjes/nichtje en oma, tante en oom Daarna knock out in de auto
Dolfijn: balen van je slechte nacht, is zoonlief keurig op tijd thuis gekomen? Wat lijkt jouw mannetje al groot op de foto, Het baby gezichtje is er al best wel af, vind ik. En ik hoop dat het kruipen nog een héle tijd duurt, anders gaat het wel erg snel hoor! Sasje: wat super om te lezen dat het zo leuk was! Smyltje: wat knap dat je vriendin al zo snel weer aan het werk is. Hoe is het werken gegaan? Kan me best voorstellen dat alles dan weer boven komt. Prachtige foto van je "Boedha". Wat een heerlijke bolle wangetjes zeg! Laurier: wat leuk dat de tupperware zo aanslaat. Hoop dat je het wat drukker krijgt en er nog meer afspraken worden gemaakt. Ikke: wat een lieve foto, zo slapend in de auto. Zag de foto al van alle nichtjes en neefjes samen, pff dat zal idd een hele drukke boel zijn geweest Wolfje: doe rustig aan meid, en als je je verhaal hier even kwijt wilt, je bent altijd welkom Ik ben weer terug van de verjaardag. Wat een drukte daar altijd, wel super gezellig. Paps en mams weer terug van vakantie dus hun weer gesproken en geknuffeld. Had ik wel even nodig, heb ze gemist!
Goeie morgen meiden! Wat is het hier rustig gebleven! Hier een 'gewone' nacht gehad: 20u - 03u - 07u - nu slapen.. dus helemaal prima! Verder is het hier nog erg grauw en grijs.. zou blij zijn als de zomer gaat beginnen (als die nog komt ) @Pooh; fijn dat je paps en mams er weer zijn, toch heerlijk om ze dan weer even te mogen knuffelen! enne.. dat kruipen, tja van mij mag het ook nog even duren.. maar ik zie deze beweging steeds gemakkelijker worden gemaakt dus we wachten af @Sasje; dank je meis! enne.. je hebt weer pb Fijne dag allemaal! xx
goedemorgen meiden, @dolfijn je hebt weer een pb terug....oh spannend ik hoop dat we snel tot een datum kunnen komen en fijn dat deze nacht beter ging! @hier dadelijk gaan werken, en nou hoop ik dat vriendlief vanmiddag al naar zijn stiefvader gaat dan hoef ik daar niet ook nog naar toe...want daar heb ik echt geen zin in....
dolfijn we zouden eens kunnen kijken als meerdere dames het leuk vinden een party of kookstudio! Wat een prachtig lachje heeft Beau, wat gaat de tijd snel zeg hij wil nu al kruipen.... ikke wat een mooie foto! poohbeer dank je, ja ik hoop ook dat het goed gaat en blijft lopen! maar wij kunnen ook rondkomen als ik helemaal niet werk, dat is wel een geruststelling. Maar ik blijf mijn andere 2 clienten van pgb wel houden, sowieso de eerste tijd alle 2, misschien als het goed loopt dat ik over ga op 1 pgb.. Maar dat zie ik dan allemaal wel Fijn dat je paps en mams weer terug zijn en je ze weer lekker kan knuffelen!! sasje werkse! voor de papa's die bij de kletskoppen-baby's horen een fijne papadag :-D
Dolfijn: fijn dat je weer een goede nacht hebt gemaakt. Laurier: fijn dat je het niet per se voor het inkomen hoeft te doen. Als je er maar plezier in hebt. Sasje; werkse, vandaag Hier: heerlijk uitgeslapen, had het ook wel even nodig. Lekker ontbijt gemaakt en kadootjes uitgepakt. Zo naar paps (schoonpapa). Kijken of hij ook blij is met de kadootjes.
Hey meiden, ff kort berichtje van mij... @Twinkel..wat fijn dat er een plan op tafel ligt..en dat die man begrip had!! Hele dikke knuff meis..en een hele fijne vakantie... @Sasje...mooi dat het zo leuk was bij derek..en werkse maar weer vandaag... @hier...gaat het erg goed...Vince heeft alleen btje zijn regeldag vandaag...best lastig af en toe om te peilen of hij nou echt honger heeft of dat het wat anders is... Hij kwam al heel snel weer aan...dus we maken hem nu niet meer wakker 's nachts... Voor Papa had ik zijn voetjes met verf op een canvasdoekje gedrukt, papa helemaal blij...zijn eerste vaderdag ... Gaan vanmiddag voor het eerst naar mijn ouders toe..... Liefs
Hey meiden, ook even snel een berichtje van mij! Iedereen een leuk vaderdag gehad? Hier vanmorgen vriendlief zijn cadeautje gegeven en hij is er gelukkig helemaal blij mee! Verder vanmiddag nog verjaardag gehad van schoonzus, dus weer druk druk druk Ben nu ook echt helemaal kapot en merk dat Jenthe het ook wel een beetje heeft gehad met alle drukte de afgelopen week! Pff juni is hier altijd zo druk met alle verjaardagen! Nu woendag weer een verjaardag . Nou zo eten (lekker frietje halen, heb echt geen puf meer om in de keuken te staan) en dan strijken Jenthe heeft bijna geen hydrofiele luier meer in de la liggen Morgen ben ik er weer.
pfff, ik zit! vandaag bij alledrie onze papa's geweest dus druk druk! dit is het canvasdoek wat ik aan vriendlief heb gegeven. samen met een mannenpakket van bier, nootjes en ene autoblad. nu snel eten!