roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Dolfijn...wat een goede nacht weer!! Lekker meid..
    @Ikke...wat mooi dat vriendlief helemaal blij was met zijn cadeautje...en fijn he al die verjaardagen...!! Het is altijd wel gezellig, maar als je constant verjaardagen hebt ben je er ook wel btje klaar mee!
    @Smyltje...wat mooi meid!!! Echt super leuk!!!

@hier..nog even bij mijn ouders geweest... klein uurtje...en was toen alweer gesloopt!!!

Ik zit erover na te denken om vanaf donderdag af te bouwen met de bv, manlief moet vanaf volgende week maandag weer werken...en nu moet ik en kolven en flesjes geven! Zie het niet meer zitten om hem nog aan te leggen...
    En ik weet niet hoe ik het allemaal moet combineren als manlief te werk is!
    Maar zit heel erg in dubio! Wat ik heb zoveel voeding!!!
    Noujah nog maar even over nadenken....

Liefs

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lijkt me ook een moeilijke keuze stampertje. je moet doen waar jij je goed bij voelt!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stampertje; waarom zie je het niet meer zitten om Vince aan te leggen? lijkt me lastige keuze, vooral als de BV verder zo goed loopt! KNUF

@Smyltje; super leuke canvas!!

@Ikke; doe zo ook nog even lekker rustig aan meis, die hydrofielen blijft wel liggen hoor.. jij hebt je rust ook hard nodig!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Wwat vervelend, een regeldag. Je zult er even doorheen moeten. Hoop dat het morgen weer over is.
    En over je bv, doe waar jij je goed bij voelt. Kijk het anders volgende week nog even aan. Je kan altijd stoppen, maar niet meer terug. Weet dat Vince het allerbelangrijkste in elk geval binnen heeft. Op fv worden kinderen ook heel groot hoor!

Ikke: succes met strijken, Wat een klus elke keer. Bah, moet je na zo'n drukke dag nog hard aan de slag ook.

Smyltje: wat een prachtige canvas. Wauw, mooi gedaan zo met die foto's

Vanmiddag even bij mijn schoonpapa geweest. Hij was heel erg blij met de canvas van alle kleindochters. Manlief heeft een modelauto gehad om zelf te bouwen. Dit wilde hij graag een keer samen doen met zijn vader. Dus ook daar was paps heel blij mee. Lekker met zijn zoon avondjes vullen en ook nog iets moois maken. Schoonpapa is echt ene auto liefhebber en heeft vroeger ook héél veel aan auto geknutseld en gerestaureerd voor hobby.
    Nu lekker op de bank.
    Manlief is een film aan het kijken, ik lekker achter de laptop.

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo ik zit! Pff moest wel strijken want moest ook werkkleren van vriendlief doen... Nu zitten en helemaal niks meer en op tijd naar bed, ben op! Wou alleen Twinkle een hele fijne vakantie wensen want weet niet wanneer ik er morgen ben :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja klopt twinkle....nog een last minute gevonden???

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

even een berichtje van mij...

vandaag vaderdag,zijn ondanks het rotweer naar slagharen geweest, was erg leuk!

super genoten!

fijne dag allemaal, kus

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    thanxx voor de complimenten meiden!
    Sasje, heb het bij de supermarkt laten maken :D ze hadden daar zo'n iemand die fotoshoots deed van kids. die hadden deze zelf zo gemaakt. was wel duur, maar ik vond m zo mooi :D

@stampertje. ik stuur je ff PB

@pooh. klinkt als een leuke papadag!

@ikke. slaap lekker!

@hier. ik ga ook slapen. morgen 'vroeg' eruit. moet om 9 uur in de auto zitten voor het CB. SPANNEND!! hoop dat Ninthe niet erg beroerd wordt van dr prikjes...

slaap lekker!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: sterkte alvast voor jou. Ik denk dat jij het er het moeilijkst mee krijgt. Ninthe zal vast wel even huilen, maar zo weer stil zijn.

Wolfje: klinkt als een leuke dag! Is daar genoeg voor Sem of mocht hij nog nergens in? Misschien een leuk idee voor onze vakantie. Hoop dat je weer een beetje opgeladen bent meid. Dikke knuffel!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    hmm hier is jenthe in diepe diepe slaap.... Ze heeft als laatst om 17.30u gedronken dus ben benieuwd wanneer ze komt??? Nu is ze niet wakker te krijgen! Ga nu naar bed, hoop dat t geen erg gebroken nacht gaat worden want heb m'n slaap erg nodig vanacht :)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik nog even snel:D het spijt me dat ik niet reageer op jullie maar ga zo echt mijn bedje in we hebben een drukke dag gehad en gisteren ook al als ik terug ben wil ik graag weer met jullie meekletsen:) we gaan lekker genieten van onze vakantie in griekenland en lekker genieten van elkaar:) ik wil jullie bedanken voor alle lieve woorden die jullie hebben geschreven we gaan de uitslag van 28 juni afwachten

meiden jullie zijn schatten en zal aan jullie denken tot snel;) ga nu lekker genieten van een wel verdiende vakantie

xxx en veel liefs twinklestar

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 28 juni gyn ( op vakantie tot 28 juni )
    Sasje24: 22 juni follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!!
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 20/06 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden ik ga jullie missen tot snel:)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    kan jullie nu al niet missen:p maar ga er nu echt vandoor ik wens jullie veel kletsplezier en als ik terug kom zal er wel een roze kletskoppen deel 5 zijn:D

veel liefs en xxx twink

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    veel plezier twinkle!

16. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    veel plezier twinkle!!!!!!!!!!!

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hey meiden!!

ook ik ben er weer even, ik heb alles bijgelezen maar moest vanaf vrijdag dus het was veeeeeeeeeeeeeeel. Ik reageer dus nu even nergens op (sorry meiden) maar weet niet meer wat bij wie hoort en wil niemand vergeten.....

ik zag wel hele leuke foto's voorbij komen van Beau en Ninthe!!! geweldig!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    En ikke: heb je door kunnen slapen?

Twinkle: hele fijne vakantie, ook al lees je dit niet meer. Geniet ervan!

Mom: fijn dat je even langs komt, maar vertel dan ook even hoe het met je gaat en hoe het met je vader is!

Lekker geslapen, ben alleen nog een beetje moe. Zo maar even wassen. Het zou droog blijven vandaag.

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden toch nog even een post van mij:D we gaan er van genieten meiden en tot snel

@ sasje heel veel succes met de komende fm metingen ik hoop dat er een mooi eitje aan het groeien is en dat jullie met deze poging echt een hele mooie test mogen hebben een hele dikke knuffel voor jou;)

@ poohbeer succes in het zh deze week;)

@ mom ik wens jou ook alvast een hele fijne vakantie;)

@ smyltje wat een mooie foto of is het een canvas doek het is in ieder geval heel erg mooi;) knappe meid

@ dolfijn ik heb ook even naar de foto's van Beau gespiekt ze zijn erg mooi wat een mooi mannetje is het toch:) ik hoop dat de zweepslag van manlief een stuk minder is geworden en natuurlijk voor jou een hele dikke knuffel

meiden voor jullie allemaal een hele dikke knuffel en tot over 8 dagen

xx twink

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni )
    Sasje24: 22 juni follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk
    Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!!
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 20/06 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!

Deel Deze Pagina