Hij heeft de advertentie van de blauwe verwijdert omdat ik die dus wil maar hij is onderkant blauw en dan de kap spijkerstof en de boodschappen tas ook
@Stampertje; klinkt allemaal goed en gezellig meis! Geniet er maar lekker van! @Smyltje; wat knap van Ninthe dat ze het zo goed doet! en super gegroeid! @Laurier; knuf meis, neem weer even je tijd.. ik denk aan je! @MamaEs; leuke wagen! @Ikke; Vreemde nacht zo.. hihi maar wel super geslapen van Jenthe! @Sasje; hoe is het meis? @Hier; Beau slaapt alweer! Hij heeft van 11-13u geslapen en ligt er nu al weer een half uur in Zal het nodig hebben.. Ik heb wat pijnlijke borsten, wat harde plekken Dus goed gemasseerd en leeggemaakt onder de douche vanmorgen, hopen dat we het nu weer even gehad hebben. Beau drink goed momenteel dus daar ligt het niet aan.. Verder wat hoofdpijn, het wil nogsteeds niet echt lopen met de kids momenteel.. dus hopen dat we dat weer snel hebben gehad.
ja, voelt extra goed! en dan te bedenken dat ze de eerste dagen te snel afviel en bijna opgenomen moest worden hihi. gekke meid!
oei dolfijn, houd je (.)(.) goed in de gaten hoor! maar zo te lezen doe je dat wel. hoop dat t met de kids snel beter gaat
mooie wagen mamaes....maar ik vindt hem in het rood ook wel leuk. @dolfijn he wat is dat dan nou met de kids?? hier gaat alles goed hoor....woensdag weer naar het zh voor de eerste fm.dus we zullen zien. ik ga nu werken.....ben er pas morgen rond 2 uur want moet van vandaag 3 uur tot morgen 1 uur werken
@ Dolfijn; he wat balen dat het nog steeds niet goed loopt met de kids nog steeds met bonusdochter? Had Beau niet laatst een regeldag misschien dat je borsten nu weer moeten wennen aan de 'vaste' hoeveeldheid van Beau nu... En idd goed masseren en houd je temp ook in de gaten meis! Dikke knuffel!!! @ Stampertje; Veel plezier in het winkelcentrum .
Ik vind rood ook erg mooi maar papa niet dus neem ik deze en kan dan losse bekleding halen op mp zodat je alle kleuren doen zeg maar
Werkze dan maar Sasje.. hopen dat het een beetje snel voorbij gaat! Ben benieuwd woensdag.. @Smyltje; super trots mag je zijn! zeker omdat ze zo erg afviel in het begin.. hebben jij en je lichaam toch goed gedaan! @Ikke; blijf zeker masseren en temp is gewoon (iets lager omdat ik weer ongi ben ) @Kids; tja, wil er eigenlijk geen heel verhaal van maken.. voelt behoorlijk als teleurstelling in ons ouderschap dat het niet zo goed gaat met beide jongens en meid.. maar in het kort: dochter heeft al hele lange tijd hulpverlening om zich heen en gooit nu (sept wordt ze 18!) alles overboord en trekt haar eigen plan.. nergens rekening mee houden en niet meer gericht op toekomst.. erg frustrerend en teleurstellend De jongens zijn allebei in aanraking geweest met softdrugs.. en dat maakt zo boos! Dus flink teleurgesteld en er zit elke keer zoveel aan vast.. dus we zijn er voorlopig nog niet klaar mee ben ik bang.. Gelukkig maakt Beau hier nog niets echt van mee.......
Jeetje wat een gedoe meis, kan me voorstellen dat het heel teleurstellend is . Maar ga aub niet twijfelen aan jullie manier van opvoeden hoor!!! Als ik jouw verhalen vaak hoor staan jullie altijd voor ze klaar. Hoop dat het toch snel de goede kant op gaat met de kids. En idd maar fijn dat kleine Beau er nog niks van mee krijgt... Hele dikke knuffel!! (en balen van je ongi weer )
Heb een cyclus van 39 dagen nu gehad.. dus kan er echt nog een peil op trekken.. nu hoef ik niet zo nodig terug naar cyclus van 24 dagen, maar was wel duidelijk Enne.. dank je voor de lieve woorden! xx
Ik vind jullie ook super ouders hoor met de verhalen die je soms verteld (over drug ja ik zou ook boos zijn en teleurgesteld mijn vriend heeft vroeger heel wat gebruikt dus hij ziet het gelukkig zo) En ongi bah daar moet ik nog niet aan denken haha
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 22 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 20/06 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 21/06 Intake CB Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt! Smyltje heb je al een nieuwe CB afspraak?
@ Dolfijn; kan volgens mij jammer genoeg wel een tijd duren voordat je cyclus weer stabiel is ben benieuwd wanneer het bij mij allemaal weer gaat beginnen
tja, dat klopt en ik slik minipil dus dan kan het ook weer helemaal weg gaan blijven dus voorlopig zal het lekker vaag blijven! ben idd benieuwd wanneer het bij jou weer begint! @mamaes; bij mij was het 6wk na bevalling alweer raak, dus geniet nog maar even zonder ongi
@ ikke ben jij nog niet ongi dan ze zeggen dat het door de bv komt toch. Ik geniet ook van het niet ongi zijn maar wil wel dat smurfje komt hihi
hoi meiden, wel bijgelezen hoor... pooh; dan zou ik liever naar walibi toe gaan, daar hebben de kinderen veel meer dan in slagharen, sem heeft in walibi meer te doen dan in slagharen... maar voor een dagje was het leuk, gaan voor de vakantei nog een keer, omdat we nog 2kaartjes over hebben verder.... ben ik echt een vergiet...sorry probeer weer wat meer bij te lezen... vanaf nu... hier gaat alles wel beter, nog niet goed, maar mag hopen dat dat snel komt... xxx fijne dag nog... vanavond ben ik er nog ff denk ik... en morgen drukke dag... xxxxxxxxxx knuffels