De buitenlandse mensen (die amper nl spreken) hier bellen al bij de eerste pijn dus ze vertellen het wat vaker omdat ze anders voor niks bellen
nee ik ben nu wel op hoor...net ook nog ff 2 uurtjes in bed gelegen, echt geslapen heb ik niet...voel me ook niet helemaal lekker...dus op tijd het bedje in...
Hey meiden, ff kort (alweer sorry sorry!!) @Dolfijn... wat een schatje die Beau..en die schattige wangen van hem! En Twijfel niet aan jullie opvoeding hoor meid!!! Hier een broertje van 16....een behoorlijke puber...en heb echt met mijn ouders te doen af en toe.... Doet hele rare dingen zo nu en doen maar heeft nog een hartje van goud..dus we weten dat het wel goed zit!! En als ik hoor hoe jullie met de kinderen om gaan komt het heus wel goed...dikke knuff... @Ikke..wat een schatje ook die Jenthe... echt lief!!! @Sasje..wat een dienst meid...pff.... @Wolfje..fijn dat je je wat beter voelt... @Es...fijn dat alles goed was bij de vk!! En gek idee he dat de kleine nu bijna echt mag komen ... @Smyl...baaleh dat Ninthe..zich niet helemaal top voelt...hoop dat het snel weer beter is!!! @hier...gaat super!! Vince weer super nacht gehad... Vandaag drukke dag met vanmorgen intake van CB, vanmiddag visite en vanavond visite.... Ga nu snel eten maken... Liefs... @Smyl...hier ook moeite met huishouden combineren..de dagen vliegen echt voorbij!!!!
lieve meiden, kom straks nog ff kletsen, hele gezellige maar drukke dag gehad knuffels voor jullie, en zag mooie foto's voorbijkomen!
Mom: lekker zeg, naar Griekenland. Hier ook nog geen vakantiegevoel. Heb net maar even een lijstje gemaakt, normaal doe ik dat tijden van te voren. Stampertje: Wij gaan naar 't Harde, op de veluwe. SVR-camping. Wat fijn dat Vince het zo super doet!! Smyltje: Jeetje, in een maand een kilo gegroeid. En je mag weer shoppen, maat 62 kopen!!! Wat gaat ze hard zeg! En wat een rotopmerking van manlief. Is hij al een keer een dag thuis geweest met Ninthe? Dan weet hij hoe lastig het is om alles te combineren. Dus hup, laat hem een dagje alleen, weet hij even hoe het is. MamaEs: wat fijn dat je een nieuwe wagen kan ophalen. Laurier: hoe gaat het nu met je? Dolfijn: wat een gedoe met de kinderen. Weet dat je als ouders nog zoveel wenst voor je kinderen, maar verkeerde vrienden in combinatie met stoer gedrag kan leiden tot dit soort acties. En de opvoeding hoeft daar niet toe te leiden hoor. Je wenst als ouders het beste. Net als voor je bonusdochter. Voel jezelf niet schuldig hoor!!! Zo te lezen ben je een super bonusmoeder!!! Je bent altijd in de weer voor ze. 't is de leeftijd hoop ik. Wat een prachtige foto van je mannetje. En die lach!!! Wat ikke ook al zegt, een slaapzak in een maatje groter en dan onder het matras instoppen., dat helpt een beetje, behalve tegen hele sterke jongetjes misschien. Wolfje: wat fijn dat het beter gaat. En bedankt voor de tip over slagharen. Had zelf al even op de website gekeken, leek wel alsof ze al in veel attractie in mag, maar ja, las alleen de namen en die zeggen me niks. Misschien dan toch maar Dolfinarium. We zien wel. Ikke: wat een mooie bedenkelijke meid. Ze is druk aan het nadenken wat nou het beste kunnen doen tegen de opwarming van de aarde. Hier: Gisteravond gewerkt. Ut het werk aan de praat gehouden door de buurvrouw. Zij zijn in november hun zoontje van 7 verloren aan een hersenbloeding. Ze moest even haar verhaal kwijt. Dus om 12 uur thuis. Vanochtend gewerkt en toen even op de koffie geweest bij oma en de ooms. Door mijn nichtje ophalen en nu lekke rop de bank. Bezig een lijstje te maken met alle spulletjes die mee moeten. Morgen vrij, dus dan ben ik er weer iets meer. Fijne avond allemaal.
pooh; jeej wat heftig van je buurvrouw! dolfinarium is wel leuk, maar walibi ook heel erg hoor, dat is super voor kids sasje slaap lekker
Slaap lekker sasje. Wolfje: bedankt voor de tips. We gaan eens rondneuzen. Slagharen en hellendoorn, ik ben er vroeger als kind wel eens geweest, maar ja, toen was alles hartstikke leuk. Nu kijk je er toch anders naar, nu je wat ouder bent.
pooh voor sem op nr 1 walibi, nr 2 hellendoorn, nr3 dolfinarium, nr4 slagharen... persoonlijk zou ik tussen dolfinarium of walibi gaan s6 met je keus, ben benieuwd oja ook met minder weer is walibi erg leuk...heel binnen ballenbak gebeuren, zooo leuk!!!
Ben jij wel eens in Enkhuizen in sprookjeswonderland geweest? Ook echt een aanrader, helemaal voor de prijs: 7,50 pp (geen parkeergeld en eten en drinken ook betaalbaar!)
enkhuizen ben ik geweest, alleen sem nog niet jaar of 4terug met nichtje moet er nodig weer eens heen, idd erg leuk!
hey nou wat een rust om 11 uur hiero waar hangt iedereen uit??? ik ga even naar de intratuin kijken voor plantjes en straks weer naar het zh...