@ Sasje; Succes meis! @ MamaEs; Fijn dat je nu eindelijk de wagen binnen hebt! Hier een goede nacht gehad; 21.30u - 07.15u - 10.00u Daarna Jenthe lekker in bad gedaan want mevrouw gaat net plassen als ik nét haar luier onder d'r vandaan haal en een nieuwe eronder wil leggen Dus alles helemaal onder. Nu is ze net weer wakker aan het worden dus ben er later nog wel even....
hallo dames, even een kort bericht van mij..... hier gaat alles nog niet zo top, zit gewoon echt even niet lekker in mijn vel de afgelopen dagen :'( Echt 1000 maal sorry allemaal dat ik even nergens op reageer!! Misschien was het ook wel de spanning omdat we vandaag de rest van de uitslag zouden krijgen van het hormoon onderzoek.... babyboom ben ik heftig huilend toch maar aan het kijken..... net de gyn aan de telefoon gehad... alle uitslagen zijn goed :-D mijn vriend is gewoon een man, zijn dna is normaal en er zijn geen afwijkingen en ziektes.... Dit houdt dus in dat de reden dat er geen zaadlozing is bij mijn vriend bijna zeker weten van de operatie komt die hij op 3 jarige leeftijd heeft ondergaan om zijn ballen in zijnb zak te plaatsen en daar vast te maken!!! Dus een hele goede en grote kans dat ze wel zaadcellen bij hem kunnen vinden met pesa!! Ook betekent dit dat ons kindje geen afwijkingen zal hebben en ook geen ziektes zal hebben.... Wat een opluchting allemaal, ik huil van blijdschap!! het voelt echt wel als een mooie stap in de goede richting....!! liefs.
Ohh lieve lieve Laurier, wat een goed nieuws meis!!!! Ik hoop dat jullie nu ook niet heel lang meer hoeven te wachten op een oproep van het zk! Kan me heel goed voorstellen dat je je even k*t voelt! Geef er ook maar gewoon aan toe. Je weet dat je hier gewoon altijd je verhaal kwijt kan en we zijn er allemaal voor je! Hele dikke knuffel!! (nu ga ik echt Jenthe uit bed halen )
@ Sasje succes in het zh en dat er een mooi eitje aan het groeien is @ Laurier SUPER meis ben heel blij voor jullie
oh laurier dat is geweldig nieuws meid!!!!! oh ik ben helemaal blij voor jullie!!! nu hopelijk snel de brief dat jullie mogen komen....wachtte het andere zh trouwens ook op deze uitslagen?
Sasje: hoe laat moet je weer naar het zkh? Ik hoop dat er al een eitje te zien is en dat ie goed op groeischema ligt. Laurier: wat een geweldig nieuws. Hoe kan dat dat mis zijn gegaan bij de operatie en kunnen ze eventueel geen "herstel"operatie doen, zoals bij sterilisatie? Wel heel fijn dat alles er goed uit ziet. Neem je tijd om weer even bij te komen van alles. Emotioneel lijkt me dit zo zwaar! Een hele dikke knuffel van mij! Ikke: wat een zooitje geeft je dametje er weer van gemaakt. En dat alleen jongetjes in boogjes kunnen plassen is niet waar. Ook mijn dame heeft het eens gepresteerd om over de commode heen te plassen! MamaEs: helemaal blij met je kinderwagen. Fijn meid. Ik heb de boodschappen in huis, ook even wat makkelijke maaltijden gehaald voor op vakantie voor op de skottelbraai. En het lijkt erop dat het tropisch weer gaat worden!!! YES, YES, YES!! Wel zo fijn met ons meisje. Zo even een kadootje halen voor mijn vriendin die jarig is. Vanvond dus op visite. Voor manlief vandaag zijn laatste werkdag en gisteren heeft hij zijn opleiding gehaald. Ik mag morgen nog de hele dag werken en vrijdagochtend. Vrijdagmiddag naar Groningen. En dan in razend tempo inpakken en volladen die caravan. Zo eerst even met de fiets naar de fietsenmaker. Er moet een kinderzitje achterop. Krijg het zelf niet voor elkaar en ben bang als ik nog meer ga klooien dat ik de lak beschadig. En mijn fiets moet nog iets langer mee...
hey, ik moet om half 4 daar zijn, dus is nog wel eventjes.....ik vindt het ook wel weer spannend....hopelijk zit er in ieder geval wel weer iets ja ja het wordt echt tropisch weer!! als dat het het volgend weekend ook maar is want dan is vriendlief jarig en zaterdags hebben we mega grote bbq voor kvw en dat is ook allemaal buiten! en vorig jaar was het echt helemaal geweldig!! zelfs nachtje overgeslagen met slapen...oeps zo leuk was het
@ Pooh; drukke dagen dus nog voordat je lekker kunt ontspannen! Hoorde ook dat het weer lekker weer gaat worden is toch ook geen zomer zo . Hoop dat het lukt met het fietsstoeltje! En idd hier ook al vaker een boogje, maar niet zoals jouw meisje! @ Dolfijn; Hoe is het met je borst? En manlief al minder pijn?
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 22 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 21/06 Intake CB Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!
Hallo meiden, @LAurier...lieve meid!! Wat een goed nieuws!!! Owh ik hoop zo voor jullie dat de pesa gaat lukken meid.... dikke knuff!!! @Pooh...wat fijn bijna vakantie!!!! En nog heerlijk weer voor de boeg ook!!!! @Sasje...heel veel succes meid in het zkh!!! Misschien toch wat last van zenuwen meid?!! Ook voor jou dikke knuff!! @Mama Es... wat een mooie wagen..!!! @Wolfje...hoe is het vandaag? En de vermoeidheid al helemaal over?! @Ikke...wat een goede nacht weer van Jenthe! @Smyltje... hoe is het vandaag met Ninthe? Heeft ze nog veel last van haar prikjes? @Dolfijn..hoe is het met jou meis?? Alles thuis alweer btje rustig? @hier...weer een goede nacht gehad! Ook slaapt Vince nu al 1,5uur in zijn eigen ledikant!! Echt super goed....... Verder vanmorgen 2vriendinnen op visite gehad...en de rest van de dag hoefden we lekker niks! Dus maar even huis aan kant gemaakt! Morgen is onze kleine man alweer 2weken!!! Wat gaat dat hard.... Liefs
oooo laurier! wat een supernieuws!! @stampertje. wat ene kanjer zeg! Ninthe heeft gelukkig geen last meer van haar prikjes. ze drinkt nu ook weer goed. hoe gaat t met kolven? @hier. vanmorgen ff wat dingen gehaald in het winkelcentrum. als Ninthe straks wakker wordt nog even boodschappen doen (mits het droog blijft). en mn moeders komt straks nog ff snel langs.