Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 22 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 21/06 Intake CB Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!
hoi meiden heb alleen de laatste pagina gelezen... stamp wat lief die foto, al een grote vent! mamaes; mooi wagen! sasje; sterkte all; hier erg druk geweest, vanmorgen met me pa weggegaan, lamp via mp opgehaald thuisgekomen gegeten en toen naar s.zusje toe heel de middag gezeten op terugweg wat eten voor vanavond gehaald en dan nu zo eten koken... daarna zwemmen en als ik me goed voel kom ik nog ff langs Vermoeidheid gaat wel beter, maar sommige dagen is het 2x zo erg! knuffel voor jullie!
wat een leuke foto's kwamen weer voorbij!! Mooie kinderwagen ook zag ik Meiden bedankt voor alle lieve reacties, het is nog zo onwerkelijk...... Zou de zon nu voor ons eindelijk gaan schijnen??? Eerst dit goede nieuws vanavond maar vieren samen :-D liefs
hey meiden, ik ben er ook weer.....gyn was niet blij om me te zien nee duh ikke ook niet!!! denk dat we alleen deze iui nog proberen en dan overstappen op andere medicatie...waarom weet ik niet...misschien om meer eitjes te gaan produceren ofzo? nou in iedergeval was het zaad wel allebei de iui's super goed geweest dus daar kan het niet aan liggen! nu was er nog helemaal niks te zien allemaal kleine follikels..pff dus wordt denk ik wel aan lange cyclus!!
ppff bah sasje dat het een lange cyclus gaat worden Ik hoop dat deze kans de kans voor jullie gaat zijn en je straks fijn zwanger mag zijn!!! knuff
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 21/06 Intake CB Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!
Sasje; Oh meis, wat balen zeg dat er nog niks goed gegroeid is. Wanneer krijg je eventueel meer uitleg over de andere medicijnen? Dikke knuffel voor jou! Mama Es: wat een mooie wagen. Is ie ook klein op te vouwen, het onderstel dan? Mooie kleur blauw!! Stampertje: alweer bijna 2 weken! Wat gaat het snel zeg! Wat lief dat hij zelf al de fles pakt. Laurier: en... heb je de champagne al ontkurkt? Ik ben heel de stad afgeweest voor een kado voor vriendin. Viel niet mee, is een koffiepakketje geworden. Wel heel leuk. Nu even op de bank en dan zo koken.
hij kan in een kleine auto ja (ik zelf heb geen auto dus vond dat het minst belangrijk maar hij is goed in elkaar te vouwen)
weet ik niet...hij zei alleen van normaal wordt dit op deze manier 3 a 4 keer gedaan.....en dus de overige 2 met andere medicijnen, maar laat me dan maar overstappen hoor maar ja dan zal ik wel moeten gaan spuiten
balen sas dat er nog niets te zien was.. knuf! reageer vanavond weer even op iedereen.. sorry! tot vanavond! xx
@Sasje...wat baaleh meid dat er nog niks te zien was!! En hoop dat het niet zover hoeft te komen meid, maar dat het met deze iui gewoon raak is!!! Knuff... @Laurier...vieren jullie maar het goeie nieuws meid!!! En ik hoop dat de zon heeeeeeel lang voor jullie blijft schijnen .... @Smyltje... kolven gaat wel goed, ik heb alleen wel terug loop van de voeding, vooral links is in ene heel weinig...dus kolf nu vaker!!! Of moet ik wat anders doen???? @Pooh...klinkt leuk een koffiepakketje! Veel plz op de verjaardag... @Wolfje... ook weer een drukke dag meid... zwemse... @Ikke...wat een leuk kind heb je toch... iedere keer als ik die foto's van Jenthe zie moet ik zo lachen...wat een schatje toch... @hier...Vince heeft gewoon 3uur in zijn eigen ledikant geslapen!! Echt zo goed...... Verder weer het huishouden btje gedaan en zo ff eten maken... Merk dat we er echt een ritme in gaan krijgen.... zit echt op zo'n enorme blauwe wolk...!!!
@Laurier; lekker aan het vieren meis? geniet ervan.. en ja, voor jullie gaat nu de zon vast ook echt schijnen! @Stampertje; heerlijk dat je ritme begint te krijgen, dat scheelt echt zoveel energie! en voor meer productie inderdaad wat vaker kolven of andere methodes (smyltje heeft ze eerder genoemd en kan je het vast beter uitleggen ) Geniet van je blauwe wolk! en heerlijk momentje wat je weer met ons deeld! @Smyltje; fijn dat Ninthe zo weinig last van haar prikjes heeft gehad.. had je nog iets extra's gedaan na prikken? @Ikke; vrolijke lachebek weer Heerlijk! @Pooh; veel plezier op verjaardagsvisite! koffiepakketje klinkt leuk @Wolfje; geniet lekker van je goede momenten, veel plezier met zwemmen! @mamaEs; mooie wagen! enne.. grappig die opmerkingen op hyves hihih iedereen lijkt wel flink aan het raden te zijn! @Sasje; ik hoop natuurlijk dat het prikken niet nodig zal zijn omdat deze ronde jullie GELUK gaat worden.. maar mocht het nodig zijn.. weet dat ik er voor je ben.. KNUF @Hier; vreemde dag gehad, eigenlijk niets gedaan (was draaien, vouwen en moet nog strijken) en kadootje gehaald voor me geslaagde zusje, vanmiddag geslapen (was zo moe!) en net gegeten maar toch vandaag nergens tijd voor gehad. Beau had het weer goed gedaan.. 20.30u - 04.30u - 08u dus helemaal prima! Straks even met hem douchen en dan op tijd naar bed, geen idee waar die vermoeidheid nu vandaan komt, maar merk wel dat ik wat extra slaap kan gebruiken.. Manliefs zweepslag gaat goed, hij is bijna pijnvrij en kan weer wat meer en beter lopen! De kids hebben vakantie dus gaan weer gewoon hun gang, we hebben duidelijke afspraken gemaakt en er volgt nog een informatief gesprek over drugs gebruik bij instelling (tja, dat heet dan straf ) Dochter maar beetje losgelaten, ze zal haar eigen plan moeten trekken.. ze weet wat de gevolgen van haar ontslag zijn en daar moet zij dan dus mee aan de slag. Komend weekend ga ik met Beau naar mijn moeder (en broertje en zusje) in Alkmaar, gewoon even er uit.. zaterdag reünie van mijn basisschool en op kraam bezoek bij oud-vriendin (bevallen van een dochter Zoë) en dan zondag op de begraafplaats bezig met graf van mijn broertje.. *al bijna een jaar niet geweest*shame* en dan weer terug naar huis.. dus al helemaal volgepland maar wel veel zin in!
@ Sasje; Jeetje meis wat balen zeg Ook ik hoop natuurlijk dat het spuiten niet nodig zal zijn, maar dat het deze keer dan eindelijk raak mag zijn!!! Hele dikke knuffel meis!!! @ Stampertje; Heerlijk dat je lekker op je blauwe wolk zit geniet er lekker van meis! @ Dolfijn; Jeetje druk weekend voor de boeg dus! Wel goed voor je om er even lekker uit te gaan naar je moeder. En je moeheid komt denk ik doordat je je zo druk maakt om de kids.... Heb je nog last van je borst?
zo jij hebt een druk weekend voor de boeg dolfijn, maar misschien ook wel lekker om er tussenuit te zijn. je gaat alleen zonder man? of gaat hij mee? nou hopelijk denken de kids nu wat beter na!
laurier; super fijn dat de uitslagen goed zijn meid! sasje; wat balen dat eitjes niet groeien willen, knuf pooh; klinkt als een leuk kado stamp; geniet maar lekker van je mooie blauwe wolk fijn dat je dingen weer een beetje op gaat pakken meid! dolfijn; wat doet beau het goed snachts! pak je rust als het kan en je het nodig hebt meid, ik kan dat helaas niet met een rondlopende peuter fijn dat het met ML's zweepslag goed gaat! en de kids vakantie! all; heb aan 1 kant van me buik, links onderin echt spierpijn, denk me banden ofzo...echt raar... maar komt goed Verder heb het onwijs koud, kan het niet warm krijgen! pyjama aan, ochtendjas, kachel aan, maar koud dat ik het heb, bleh... fijne avond allen nog! xxx
@stampertje. geniet van je wolk!! toen de voeding bij mij terugliep, ben ik gaan clusterkolven. 3uur lang elke half uur kolven. toeschietreflex opwekken en dan kolven tot er geen melk meer uitkomt. @dolfijn. nee niks extra's gedaan na de prikjes. heb gewoon een poepie jij hebt het maar druk! hoe lang is het terug dat je broertje is overleden? @mamaes. niet aanvallend bedoeld, maar misschien is het wel aardig om ook op anderen te reageren. het valt me op dat je de laatste tijd alleen iets over jezelf meldt en verder niet reageert..