@ Smyltje is dat zo heb dat zelf niet door ik reageer wel (naar mijn idee) maar zal er op letten hihi
smyltje; bericht gelezen, mail is onderweg leuk leuk leuk had ik met sem ook, en nu 5jr gratis account xx
@Ikke; gelukkig geen last meer van me borst, denk idd dat het nav regeldag was.. maar we zijn nu weer prima op elkaar afgestemt Moeheid zou daar idd best wel mee te maken kunnen hebben.. hopelijk gaat het vanaf nu weer beter! @Sasje; ga inderdaad zonder manlief, hij slaapt ergens anders nooit zo goed en gaat gewoon even lekker van zijn weekend genieten zonder nacht onderbrekingen Ook wil hij (en ikzelf) dat ik mijn eigen dingen blijf doen.. zoals oa begraafplaats en vriendinnen bezoeken @Wolfje; lekker met een kruik je bed in duiken Succes met warm worden en ook jij wel je rust pakken waar je kan hoor meis! @Smyltje; ik hoop zo dat Beau er deze keer ook minder last van gaat hebben.. maar jij hebt in elk geval een kanjer van een meid! Mijn broertje is in februari 2005 overleden en dus nu de eerste keer dat ik er met Beau heen ga, ben voor het laatst geweest dat ik een maand zwanger was.. dus zal wel even heftig zijn, maar wil het erg graag..
dolfijn; tja rust pakken erg moeilijk, vooral overdag... heb inmiddels al een warme pittenzak tegen me aan, maar nog koud hebben... link van babysite staat in me handtekening, dus laat gerust een berichtje achter
Stampertje: wat fijn dat het moederschap je zo goed bevalt. Blijf lekker zitten op je wolk! Dolfijn: een dagje niks doen betekend vast niet dat je niet de hele dag in de weer bent geweest. Soms alleen zo moeilijk te benoemen met wat nou eigenlijk. Wat fijn een weekendje naar je moeder. En voel je niet schuldig dat je een jaar niet bij je broertje bent geweest. Volgens mij denk je heel vaak aan hem. Wolfje: dat klinkt als bandenpijn. Doe rustig aan, maar het hoort erbij. Goed teken dat alles lekker aan het groeien is. Oja, ik heb ook 5 jaar gratis account bij babywebsite. Had nog een gratis abonnement. Maar ik kom er gewoon niet aan toe op alle foto's erop te zetten. Het zijn er ook zoveel!!!! Zal er weer eens tijd insteken.
Leuk dat iedereen ook babysite heeft Ik heb inderdaad ook dat 5 jr account gekregen.. echt super! Ben langzaam aan het bijwerken, maar het is zoveel sinds de geboorte van Beau Zodra ik op orde ben zal ik het even laten weten!
pooh ja dat hoop ik ook idd ff tijd insteken ja, kom op gezellig oja krijg blauwe strepen op me borsten, begin van straie?
Wolfje: dat kunnen ook maar zo adertjes zijn. Heb je die bovenkant al weg op de website? Ga naar Instellingen>albumopmaak>Lay out van het album> kies de achtergrond die je wilt en vink daarna alle mogelijkheden aan. Je moet dan bij het beginscherm van albumopmaak zelf even Sem zijn naam in de bovenbalk zetten. Hoop dat je het snapt. Het is ook niet heel erg makkelijk. Ik ben gelijk weer begonnen met foto's plaatsen. Ben nog maar in haar geboorte maand. En wat leuk om al die foto's weer te bekijken. Hoe herkenbaar zijn alle dingetjes nu. Er is een foto waarop opa haar een kusje geeft en je ziet haar gezichtje vertrekken. Door het gekriebel van zijn baard. Ze vind het nu nog steeds niet fijn, zo'n baard, Opa natuurlijk wel!!
ik heb bijgelezen maar ga even niet reageren....of ja snel dan @babysite heb ik niet @dolfijn das ook wel lekker even eruit zonder man @babyboom weer erg jheftig, zoals iedere week
Ik hoop dat jij ook snel een mooie babysite mag gaan maken Sasje! Vandaag weer aan het werk? Succes meis! KNUF! @Pooh; Grappig dat sommige dingen blijven Ben benieuwd naar alle foto's straks! Werkze vandaag! @Wolfje; denk dat het gewoon adertjes zijn die zich aan het klaarmaken zijn om straks melk te kunnen produceren, is alleen maar goed teken meis! Heb jij Sem eigenlijk BV gegeven? en wat ben je nu van plan? @Hier; goede nacht gehad: 20.30u - 04.30u - 08.30u Dus helemaal goed, helaas vanaf 04.30u niet meer in zijn eigen bed maar ach, vond ik ook wel gezellig Vandaag het huis weer schoonmaken en de was verder doen en dan de spullen verzamelen die ik mee moet naar Alkmaar.. Fijne dag allemaal! xx
@Pooh; ik voel me niet schuldig dat ik zolang niet bij mijn broertje ben geweest.. denk inderdaad heel veel aan hem en vooral nu met Beau, ik had graag gewilt dat hun elkaar hadden kunnen leren kennen Daarom vind ik het nu wel belangrijk er heen te gaan.. En samen met mams de plantjes weer eens vervangen en de steen schoonmaken.. dat voelt ook altijd erg goed om te doen!
poohbeer, stampertje, dolfijn, wolfje heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!! babywebsite: heb ik ook NOG niet Maar wat leuk dat jullie dat allemaal hebben zeg, super!! babyboom: heb ik samen met mn vriend gekeken, was een mooie aflevering weer. Vindt het wel erg leuk dat er stellen met vruchtbaarheidsproblemen zijn, veel is daar niet echt over bekent bij mensen hoor! O ja en ik vindt dat ene stel waarvan die blonde dame nog zo jong is en die vent al 47 geloof ik die sterilisatie ongedaan heeft gemaakt zzzooo raar kan dr niets aan doen.... maar nu is zij zwanger he..! dolfijn geniet van je druk weekend!! knuff poohbeer jeetje jij hebt dan nog veel foto's bij te werken hihi. wolfje hoe gaat het nu met jou? is de rust alweer een beetje terug gekeert bij jullie? Ik zal zo even op je site gaan kijken mijn broer vliegt dit weekend over naar zn vriendin, blijft daar een week. dan gaan ze samen naar het zh voor de 1e echo en hij gaat sollicitaties doen... ga morgen nog even langs om hem een 9 maanden boekje te geven en goede veilige reis te wensen.... Ik heb mezelf toestemming gegeven om 2 baby dingetjes te kopen!! Ik heb hele lieve sokjes van Nijntje gehaald en 3 rompertjes van Nijntje :-D zzzooooo lief!! Een fijne dag allemaal! liefs.