Goedemorgen meiden, @Dolfijn...wat goed weer van Beau...en heerlijk toch hij even lekker bij je liggen!!! En wat gezellig weer naar Alkmaar...bakkie doen?? hahaha... @Laurier...idd weer een mooie aflevering, zit constant met tranen in mijn ogen als ik babyboom kijk!! En kan me voorstellen dat het ook weer hoop geeft als je dan ziet dat die mensen uiteindelijk ook zwanger worden!!!... En jah dat stel zij is 27jaar!! Zij was eerst de oppas van zijn kind! Maarjah als zij echt helemaal gelukkig zijn...!!! @Pooh..wat leuk dan he die foto's terug kijken...jouw meisje is al zo groot!! Dus is de babytijd helemaal verweg... @Wolfje...wat leuk dat je zo'n site hebt!!! Ik ga ook eens kijken of ik dat kan doen.... @Sasje...hoe is het met jou meid? @Mom...bijna op vakantie meid?! @MAma Es...hoe is het vandaag? @hier...Vince had om half 11 zijn flesje gehad, dus we dachten we leggen hem mooi op bed dan kunnen wij nog ff een spelletje Rummikubben D)... Maar meneertje dacht, ik heb nog helemaal geen zin om te slapen... ben uiteindelijk tot 2uur met hem bezig geweest..maar weer een flesje gegeven! En toen is hij uiteindelijk gaan slapen! Toen kwam hij pas om 6 uur en daarna 10!! Dus heb nog lekker even kunnen slapen ... Vince slaapt iedere keer begin van de avond veel en als wij dan naar bed gaan is hij klaar wakker... maar kijken of we hem een beetje wakker kunnen houden zodat hij sneller 's nachts slaapt! ... xxx
hey meiden, ik heb idd gewerkt vanmorgen ja dolfijn maar nu alweer thuis net ff snel een deur afgelakt wat nog moest.... @dolfijn goed van beau zeg!!!! @laurier ah wt lief meid, ik hoop dat we allemaal binnenkort kunnen gaan babyshoppen @ stampertje die vince toch haha idd maar kijken of jullie het kunnen rekken ja....want zo schiet het niet op he want jullie willen ook slapen
@ Stampertjes geniet van je kleine ventje op je blauwe wolk en zou hem ook proberen wakker te houden als hij elke keer wakker is als juliie naar bed gaan. @ Wolfje leuk he dat je lichaam zich klaarmaakt voor de kleine @ pooh ben benieuwd naar je fotos (al staan er op je hyves ook heel veel) @ Sasje lekker weer thuis @ Babysite die heb ik ook niet zou niet eens weten waar je dat aan moet maken @ Babyboom ik denk dat veel mensen hun een raar stel vinden ook doordat ze toen zei dat ze alles had gekocht en nu zegt dat dat niet zo is (in haar blogs). Ze komen me ook zo bekent voor wonen in het dorp (stad) waar ik vandaan kom. @ Hier vandaag weer een mijlpaal smurf mag geboren worden (van mij mag hij blijven zitten maar het idee dat hij gelijk mee naar huis mag is super)
stampertje ja leuk om te zien idd dat die stellen uiteindelijk wel zwanger worden, maar geeft voor ons geen garantie he maar gelukkig hebben we goed nieuws gehad, we durven weer hoop te hebben! Vince wou gewoon gezellig mee spelen met Rummicub :-D Sasje knuff, kijk nu al uit naar het babyshoppen :-D mama es ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten hoor, maar idd wel fijn om te weten dat je de grens voorbij bent!!
wat een rust hier...zo huisje is weer schoon boodschappen zijn weer binnen, deur is afgelakt! en nu lekker niks meer! morgenvroeg weer naar het zh en daarna van 12-21 werken...
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 21/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt!
@ Dolfijn; wat goed van Beau! En alles al een beetje klaar voor het weekend? Wat moet je veel meenemen nu met zo'n kleintje he! @ Stampertje; Hier was Jenthe in het begin ook wakker als wij wilden slapen, maar uiteindelijk is het vanzelf opgelost... Ben je al aan het afbouwen met bv? @ Sasje; Hoelaat moet je morgen naar zh? Hier ook n goede nacht; 21.30u - 07.30u - 11.10u!!! Dus lekker uitgeslapen. Ze is nu echt verkouden, neusje zit goed dicht dus net maar even zoutoplossing gehaald.
Lijstje klopte niet Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
@dolfijn; met sem wou ik perse bv geven, kost niks en altijd bij de "hand", helaas heb ik ingetrokken tepels en zat er echt geen voeding in, met 2wk begon sem het gewoon uit te spugen, slikte het niet eens door en maar schreeuwen dat hij honger had,toen was voor mij de maat vol, was met 1bv al anderhalf/2uur bezig en was klaar met alle stress, dus overgestapt op fv en toen een heel rustig mannetje en erg tevreden... met de 2de begin ik direct aan fv... borsten voelen momenteel erg gespannen/vol aan... fijn dat je ventje het zo goed doet snachts en dat je samen met je mams weer eens naar de rustplek van je broer toe gaat! @laurier; hier gelukkig weer rustiger eindelijk wat lief dat jij baby spul gekocht hebt oh ik nog niks, durf het nog steeds niet @stamp; vince wil snachts gewoon lekkerk kletsen haha @mamaes; gefeliciteerd met je 37wk mijlpaal @ikke; sem is hier ook verkouden, maar ja wat wil je ook met dit weer...bleh @sasje; s6 morgen! nee kijk ik niet @all; vanmorgen uitgeslapen tot 22.30uur, had het blijkbaar nodig en sem ook toen ff snel boodschappen gedaan en op naar school, we hadden het jaarlijkse patat eten dus drukke boel... daarna heel de middag bij me opa en oma gezeten en toen thuis eten koken, zwemmen en toen wou ML op de laptop, zucht dus ik moest nog langer wachten... maar ik ben er weer Morgen weer drukke dag en dan me oma ophalen die komt dit weekend weer logeren... knuffels voor jullie!
jeetje moet een hoop bijlezen. Doe ik straks. Morgen mijn verjaardag lekker uit eten en naar de bios!! fijne aaf.xxx