Fijn Ikke dat Jenthe nu wel haar flesje leeg heeft gedronken! @Biancje; wat een mooi mannetje heb je toch! mooie foto's! @Wolfje; haha gewoon lekker genieten van je geheim, en lekker zwanger zijn @Sasje; heerlijk aan het genieten van het mooie weer? @Twinkle; denk aan je meis! hoop dat alles goed is gegaan.. @Hier; Vannacht weer een hele slechte nacht gehad Zo erg dat ik vanmiddag echt even flink heb zitten huilen van uitputting.. hield het echt niet meer vol! Manlief heeft mij aan het voeden gezet en daarna op zolder in bed gelegd zodat ik even niets zou horen.. Dus net eindelijk 1,5 u geslapen.. Gelukkig heeft manlief Beau ook weer even rustig gekregen en heeft hij ook een uurtje liggen slapen.. Hij begint nu wakker te worden dus zo weer voeden.. CB heeft vandaag nog even gebeld om te vragen hoe het nu ging, dus manlief uitgelegd dat ik er even doorheen zat.. ze komt vrijdag langs om even te kijken of we nog iets anders moeten of kunnen. Ze denkt dat het door de snelle bevalling is gekomen en nu de snelle groei.. dus gewoon teveel onrust.. Gelukkig is het mooi weer en vind Beau wandelen wel fijn.. dus zo nog even een stukje voordat we gaan eten..
@Biancje...wat een prachtig mannetje heb je...wat een grote ogen .. @Ikke..wat super van Jenthe dat ze uit een flesje gedronken heeft...super meid! @Wolfje....heerlijk toch dat zwanger zijn, hihihihi!! Geniet er lekker van meid... @Dolfijn...wat lief dat je mannetje je even je rust heeft gegunt! Baaleh dat Beau weer zo onrustig was vannacht...hoop dat ze vrijdag met een tip komen...Dikke knuff voor jou meid... @hier...uiteindelijk toch nog flink in de weer geweest... ramen buiten gelapt, met hondje gelopen en de babywas van gister gestreken en 2 overhemden van manlief!! Daarna weer even lekker in het zonnetje gezeten...ik houd het nu maar weer voor gezien..merk dat ik veel sneller bruin wordt!! Dus ben goed aan het smeren ... Liefs
dolfijn; ja snelle bevalling en groei kan bij kindjes veel onrust veroorzaken sterkte ermee! all; dikke knuffel meiden
ja stampertje dat kan ook maar lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ze vanmorgen al geholpen werd...volgens mij doen ze dat via 2 a 3 sneetjes zeg maar.....
Okeey! Noujah we kunnen niet meer als afwachten... en misschien kon ze wel moeilijk uit de narcose komen... laten we niet gelijk het ergste denken!! Ze is er vast nog niet aan toe gekomen om iemand op de hoogte te stellen!!! (hopen we!!) xxx
kwam even kijken of er toevallig al iets over twinkle bekend zou zijn.... maar helaas.... (ze zal zich vast melden zodra ze daartoe in staat is) @ Sasje: eindelijk positief nieuws!! Nu indd hopen dat je het over de pasen heen kunt tillen.... spannend!! @ Biancje: wat een mooi mannetje zeg!!!! @ Dolfijn: he meis, wat vervelend dat je er helemaal doorheen zit. Wel lief van manlief dat hij je verplicht heeft om toch even te gaan slapen. Ik hoop dat ze je vrijdag kunnen helpen! @ Ikke: wat super dat Jinthe der fles leeg had!!!! @ Hier: vandaag even bij mijn ouders in de tuin gezeten en nog even naar het winkelcentrum geweest.. Nu lekker op de bank Morgen een dagje werken en dan vrijdag vrij en een heerlijk lang weekend.
hallo lieve meiden wat lief dat jullie allemaal aan me denken en gedacht hebben ik denk dat jullie gemist hebben dat ik er niet zou zijn vandaag omdat ik niet wist hoe ik me zou voelen maar ik lees jullie berichtjes en zie dat jullie bezorgd zijn dus kon jullie niet tot morgen laten wachten stuur even snel een berichtje want heb echt heel veel pijn nu en dat kan nog wel een paar dagen duren ik mocht aan het eind van de middag naar huis en op zich is de operatie goed verlopen dus geen heel slecht nieuws eigenlijk wel goed nieuws de eileiders zijn nu doorgankelijk dus de doorgang is er ziet er nu prima uit nu moet alles herstellen en dan weer terug naar de gyn om te kijken hoe we nu verder gaan want ik heb zo en zo een laat ei dus waarschijnlijk gaan we daar wel mee verder en blijf ik onder behandeling bij de gyn maar voorlopig zolang ik bloedingen heb niet klussen dus deze maand slaan waarschijnlijk over maar dat geeft ik ben zo blij was er zo bang voor maar nu weet ik waar we aan toe zijn en dat geeft een heel stuk meer rust @ sasje heel even snel voor jou want zag dat je geweest bent vandaag en dat het er positief uit ziet daar ben ik erg blij mee meid nu maar hopen dat je deze ronde gewoon iui kan doen en dat we hier straks samen onze mooie test kunnen showen bedankt voor de lieve sms meiden wil even laten weten dat mama es een kapote comp heeft zij heeft me even gesmst dus dacht zal het hier ook even melden dan hoeven jullie je geen zorgen te maken ik ga afsluiten wat heb echt heel veel pijn ik wens jullie een hele fijne avond en tot snel xx en veel liefs twink
lieve twinkle, fijn iets van je te horen we waren idd erg ongerust!!! fijn dat alles er nu goed uitziet!!!! waren ze wel verstopt dan? nou hopelijk ben je snel van de pijn en bloedingen af meid!!!!
@Twinkel....lieve meid... sorry dat we dat even over het hoofd hadden gezien meid!!! Fijn dat er verder niet zoveel te zien was...nu afwachten dan maar.... Hele dikke knuffel voor jou en hoop dat je snel weer de oude bent!!! rustig aan meissie!!!
Lieve Twinkle wat lief dat je even laat weten hoe het is gegaan ondanks dat je zoveel pij hebt! Hoop dat je snel minder pijn hebt en dat je snel zwanger bent meis! Nu lekker uitrusten en bijkomen. Ben in ieder geval blij te horen dat alles goed is gegaan! Hele dikke knuffel meis!
@twinkle. hoop dat je snel minder pijn hebt en je je beter voelt! *knuf* @hier. vanmorgen even schrik. ik viel flauw op de wc :S gelukkig konden de kraamhulpen me opvangen. nu dus weer complete bedrust terwijl t net wat beter ging gelukkig doet Ninthe het erg goed!
lieve twinkle: Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Ik hoop ook zo dat je snel een mooie test mag komen showen!!! Doe rustig aan en ik hoop dat de pijn snel minder wordt!! KNUFFEL
Rustig aan hoor Smyltje! Luister ajb goed naar alle advies.. en ga niet te snel aan de slag, daar hou je heel lang last van.. Neem je tijd! KNUF @Twinkle; Fijn iets van je te horen meis, en blij dat alles goed is gegaan.. Hoop dat je snel hersteld en dan weer verder mag.. Doe rustig aan meis! KNUF @Sasje; nee, ik baker nog niet in.. wil echt even wachten op CB daar toch wel geadviseerd wordt eerst uitleg en instructies te krijgen.. hoe zwaar ook, we houden het nog wel even vol. Gelukkig is manlief er ook nog en sta ik er niet helemaal alleen voor.. We hebben vanavond goede afspraken gemaakt en ik moet gewoon sneller aangeven als ik merk dat ik wat moe ben of moeite heb met Beau.. komt vast wel goed!