roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey lieve meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's:) ik ben blij met al jullie lieve woordjes;) ik moet het een paar dagen rustig aan doen dus dat ga ik ook zeker doen bedankt voor jullie begrip ik hou jullie op de hoogte:) ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken

@ sasje ja ze waren niet goed toegankelijk en de gyn heeft dat nu verholpen dus ze zien er nu prima uit;) daarom heb ik deze operatie ook gehad als de eileiders verkleeft waren geweest dan was er eigenlijk weinig aan te doen geweest maar dat was gelukkig niet zo dan was er nog een operatie nodig geweest maar welke weet ik niet hij kon dat op de HSG niet zien dus kon niet zeggen hoe erg de situatie zou zijn en nu weten we dat:) ik heb dat net denk niet zo duidelijk op geschreven de pijn heeft de overhand maar dat komt allemaal wel goed

ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot snel een hele dikke knuffel voor jullie:):):):):):):)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau slaapt nu.. hij kreunt wel weer in zijn slaap dus ben benieuwd hoe lang het duurd..
    Merkte net dat ik aan één borst geen melk meer gaf :( nog niet eerder gehad.. ik hoop maar dat het nu een keertje was en dat de melkproductie niet terug loopt ;) Gelukkig andere kant wel voldoende..
    Maar als hij niet genoeg binnen krijgt is het natuurlijk logisch dat hij zoveel van zich laat horen..
    Maar even in de gaten houden dus..

Slaap lekker meiden en ik hoop morgen weer wat meer aanwezig te kunnen zijn.. KNUF

ps. manlief heeft een afspraak bij de kapper gemaakt voor me voor vrijdag.. zo lief! hij wou dat ik even wat voor mezelf ging doen :)

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: wat fijn dat de operatie goed verlopen is en je eileiders weer een goede doorgang hebben. Heb je goede pijnstilling of hebben ze advies gegeven over wat kan helpen? Ik hoop dat je je gauw beter voelt meid.
    Dolfijn: wat vervelend dat je er doorheen zit. Ga voor de zekerheid koven op in de gaten te houden hoe je melkproductie is. Heb je je borst ook goed nagevoeld op bulten en zo, dat je geen ontstekingen hebt? Onder de douche met douchegel gaat dat heel makkelijk en kun je oneffenheden goed voelen. Je borst even goed warm houden voor je gaat voeden/kolven kan soms ook een beetje helpen. Houdt het goed in de gaten hoor!!! En wat lief van je man dat hij je naar de kapper stuurt. En neem af en toe ook bewust even een half uurtje rust voor jezelf!
    Biancje: wat een mooie foto's!! Heeft Quint een tintje of lijkt dat zo?
    Mom: werkse morgen. En dat met dit weer....
    Mama Es: hoop dat je computer gauw weer gemaakt is!

Hier: vanmiddag op verjaardag geweest bij vriendin. Vanavond gewerkt. Nu lekker moe, zowel van het werken als van de zon.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. die verwarrende moedergevoelens ;)
    Sorry meiden dat ik jullie dag hiermee begin..
    Maar Beau slaap nu al de hele nacht, rond 03u een klein slokje gehad maar verder alleen maar slapen..
    en ook nu ligt hij nog ver in dromenland..
    Wou vanmorgen niet wakker genoeg worden om voeding af te maken, zelfs niet na schone broek ander shirtje aantrekken (had gespuugd) en optillen :(
    Weet dat ik blij moet zijn dat ie eindelijk eens slaapt, maar nu maak ik me zorgen dat er wat is waardoor hij zover weg is..
    Temperatuur is wel goed (36,9) en hij heeft dus 2x zo'n 7 min gedronken over de hele nacht..
    Zelf wel goed geslapen :) maar nu die onrust dat ik eigenlijk wil dat hij even wakker wordt..
    Pff.. verwarrend allemaal hoor!
    Vanmorgen maar gekolft nadat hij niet verder wou drinken zodat melkproductie in elk geval niet nog verder terugloopt..

Ok, tot zover even ego bericht..

@Twinkle; hoe voel je je nu meis? Beetje kunnen slapen? hoop het wel.. Doe rustig aan vandaag!

@Poohbeer; Fijn dat je genoten hebt van de zon :) Het is echt lekker hé?! Heb je nog ergens vrij of moet je veel werken deze week?

@Smyltje; hoe is het nu? en heb je al kunnen bepalen waardoor het flauwvallen kwam? doe heel rustig aan meis! vooral met de warmte kan je je ineens beroerder voelen..

@Sasje; lekker aan het genieten van je vrije dagen?

@Mom; hoe is het nu? beetje bijgekomen van alle drukte? en hoe is het nu met je vader?

@Stampertje; geniet je nog een beetje van je verlof? :) Zal vast wel! je hebt in elk geval mazzel met het weer!

@Ikke; vandaag naar de psych toch? ik hoop dat je een beetje klik hebt zodat je je daar mag laten helpen weer de oude te worden.. Heel veel succes meis! zo'n eerste keer kan best even vreemd/eng zijn.. KNUF

@MamaEs; hoop dat je comp snel weer gemaakt is.. blijf wel rustig aan doen. Hoe voel je je verder?

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Heb je wel eens gelezen over sprongen? Dat is een periode (nu nog maar een paar dagen) Dat een kindje zich ineens ontwikkeld. Van het ene op het het andere moment kan een kindje dan wat. Dat gaat gepaard met moeheid, jengeligheid enz. Want zo'n ontwikkelingssprong vergt veel energie. Google er maar eens op en misschien herken je Beau er wel in. Als een kindje wat groter wordt worden de sprongetjes (tenminste, dat gold voor mij) duidelijker zichtbaar

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik zal het eens bekijken Poohbeer.. thanx voor de tip!
    en ik was te snel met mijn bericht.. hahah met dat ik em plaatste was Beau wakker, royale voeding gemaakt en nu klaar wakker.. dus alles prima hoor :)

7. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Dolfijn: Wat lief van je man dat hij je naar de kapper stuurt!!!
    Ja ik ben redelijk bijgekomen. Merk dat ik (en de rest van de fam) het nog wel allemaal spannend vind. Met mijn pa gaat het redelijk, voelt zich op zich prima alleen een beetje slapjes en snel uitgeput. Ook (al laast hij het niet merken) kan ik merken dat hij zich zorgen maakt over de toekomst.. en hoe het over 3 maanden met zijn long is (plekje dat ze gevonden hebben)
    Vandaag even een dagje werken en dan weer vrij t/m maandag!!!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mom: Blijf wel van je afpraten hoor! Je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd. Logisch dat hij snel moe is en dat hij zich zorgen maakt. Dikke knuffel!
    Dolfijn: behalve dat het een sprongetje is, kan het natuurlijk ook zijn dat hij het nu gewoon even nodig heeft om bij te tanken. Maak je niet te gauw druk, maar blijf wel luisteren naar je moedergevoel. De warmte heeft hem misschien ook wel parten gespeeld.

Hier: meisje is nu op school. Ik heb de bedden afgehaald, gestreken, stofgezogen en gedweild. En dan zo de auto maar weer eens wassen. Pff wat een stof ligt daar op zeg. Vooral nu het zo droog is en dan op de boerenlandweggetjes rijden...

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dolfijn oh hehe moet wel lachen om je bericht maar snap dat je ''bang'' was dat beau opeens wel doorslaapt :) heerlijk van genieten van die nachten!!!! :)

@mom wanneer komt je man terug?

@poohbeer ja vies he die stof....ik heb auto zondag gewassen maar die zit nu weer helemaal onder.....

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ sasje: Hij komt zaterdag, eind van de dag, terug!!! :D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is fijn mom!!!dan kunnen jullie meteen goed aan de klus ;)

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hahha ja inderdaad!!!!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Idd wat Pooh al zegt zou goed een sprongetje kunnen zijn. Maar misschien is hij net zoals jij gister was wel helemaal uitgeput en moest hij gewoon even bij slapen. Hij komt echt wel als hij honger heeft hoor meis, niet te druk maken! Knuff
    Psycholoog moet ik volgende week donderdag heen, maar lief dat je eraan dacht :)

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 22april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dolfijn, wat trouwens ook goed helpt voor bv is venkelthee drinken.

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; kan idd door een sprong komen of door de warmte...

ikke; leuke avatar meid:)

pooh; fijn dat ze gezellig weer op school zit...

oh meiden, voel me zooo onzeker... net de vk gebeld maar er was iets met de agenda morgen weer bellen...

telkens wat roze verlies en geen kwaaltjes ineens meer... maar hopelijk gaat het gewoon goed:)

xxx

voor iedereen een dikke knuffel

17. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties over de foto's van Quint.
    Ik ben voor iets meer dan 3 kwart Indonesisch en mijn vriend gewoon Nederlander.
    Een mooie mix toch? Dus hij is een halfbloedje, iets getint is Quint.

@twinkle hoop dat de pijn gauw over is.

@mom fijn dat je man weer thuiskomt.

Ik hou het even kort ik krijg visite.

Fijn weekend allemaal.

Xxx

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

biancje; leuk toch:D veel plezier met visite:)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @wolfje oh meid......heb je dat wel aangegeven bij de vk? normaal mg je dan vaak toch al wat eerder komen? maar ja ze horen natuurlijk het hartje zo vroeg nog niet kloppen of wel?

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wolfje zolang het roze verlies is moet je je niet zo'n zorgen maken hoor dat kan! En kwaaltje; ik had ool de ene dag helemaal nergens last van en dan ineens wel weer. Probeer je echt niet zo druk te maken hoor dat is nu niet goed voor je! Knuff!

Deel Deze Pagina