nee klopt idd....alleen als het wel helder rood wordt moet je wel bellen dacht ik wel eens meegekregen te hebben....
Biancje; ik dacht al zoiets te zien. Ik ben zelf een halfbloedje. Mijn meisje is nu dus ook al superbruin. Mooie mix hoor! Heeft Quint ook een mongolenvlek (zo'n blauwe plek boven het stuitje)? Had mijn meisje wel, met als gevolg als buitenstaanders dat zagen ik de reactie kreeg: Goh, ehhh is dat een blauwe plek???? Dolfijn: volgens mij staat alles over sprongen in het boekje Oei ik groei. Vast wel te leen bij de bieb Hier; kreeg net een hele dikke envelop. Mag volgende week vrijdag al naar Groningen. Ben heel benieuwd wat daar gezegd wordt. Met mijn heup gaat het ondertussen wel beter. Zaterdag de zolder leeg gehaald, dus tig x de trappen op en af en zondag naar het strand, lekker lopen door het mulle zand. 's avonds niet echt ergens last van. Wel een trekkerig gevoel, maar ach. Zou het weer ermee te maken hebben? Wel snel hé dat ik terecht kan. EN in de brief staat ook dat bij lange wachtrijen wordt gekeken naar urgentie. Hmmm...
Hey meiden, @Dolfijn...wat fijn dat Beau een goede nacht heeft gemaakt!! Kan me voorstellen dat je je dan in ene afvraagt of het wel normaal is... Maar goed als ie nu weer goed gedronken heeft, dan had ie het waarschijnlijk wel even nodig!! Wat een lieve vent heb jij toch... doet ie goed om je lekker even naar de kapper te sturen!!! @Wolfje...misschien is de kleine zich goed aan het nestellen!! Laten we daar maar lekker vanuit gaan meis... ben benieuwd wanneer je naar de vk mag... @Mom... tuurlijk maken jullie je nog zorgen over de toekomst..het is niet niks allemaal...!! Heerlijk meid bijna weekend... @Sasje..hoe gaat het met hardlopen?? Is het btje te doen met de warmte?? @Poohbeer... je bent weer druk in de weer geweest meid! @hier....voel me vandaag btje vreemd!! Vannacht heel veel wakker geweest om naar de wc te gaan en vanmorgen btje duizelig en gewoon niet helemaal top ofzo...btje lastig omschrijven... Al wat extra suiker genomen maar wil nog niet helemaal lukken... We alle knuffels en speelgoed gewassen en boven stof gezogen! Straks nog even boodschapjes doen en met hondje lopen... Maar ga zo eerst ff uurtje liggen denk ik...misschien dat het wat helpt!! Knuff
Iemand tips? Jenthe is al vanaf 09.15u wakker, ze is wel moe maar ho maar dat ze gaat slapen. Ik heb d'r al laten huilen, nou dat werd een groot drama. Bij mij valt ze af en toe in slaap, maar dan ineens weer wakker en zie het zelf niet echt zitten om haar bij mij te laten slapen. Het is geen honger en ze heeft ook een goede temp.... Ik weet het niet meer
Of heb je misschien iets van een shirt waar jouw geur aan zit, dat onder haar koppie neer leggen, dat ze jouw geur ruikt...misschien helpt dat!! Weet het ook niet hoor...
Ook al gedaan, ze wordt weer wakker als we wat langer stil staan.... ik ga zo maar de tummt-tub even vol laten lopen want nu stopt ze niet meer met krijsen
Dat schiet ook niet op Ikke... wordt je zo moedeloos van he...als je niet weet wat er is!! Speentje? die gebruikte je al toch? En idd misschien wordt ze rozig van het badje... Hoop dat het werkt meis... Jammer dat we zo ver van elkaar afwonen anders had ik even naar je toe gekomen!!!
Haha lief van je stampertje Nou de tummy-tub was 5 min goed, daarna weer krijsen. Toen afgedroogd helemaal overstuur was ze . Nu is ze bij mij in slaap aan het vallen... Nouja dan maar even zo hoor, ze is doodop van dat huilen steeds. Ben benieuwd hoelang ze slaapt want het is eigenlijk al bijna tijd voor d'r voeding . Pff ben zelf ook helemaal kapot. Zo vervelend als je dan niet weet wat er is!!! Speentje heeft ze al maar die wil ze niet. Knuffeltje van haar ruikt al naar mij omdat ze lichte voorkeur had naar rechts dus deze legde we al steeds aan de andere kant. Maar dankjewel voor t meedenken stampertje!
@ikke als Quint onrustig is doe ik hem heel dicht tegen me aan en wrijf over zijn ruggetje, valt dan snel in slaap een diepe slaap.. Misschien heeft ze buikkrampjes Sterkte meid. X
Ze slaapt nu gelukkig, wel bij mij maar goed Had d'r ook al in de draagdoek gehad en gewoon tegen me aan maar dat was allemaal niet goed. Krampjes waren het niet want dan doet ze heel anders.... Geen idee wat het was maar leuk is anders . Hopen dat ze even slaapt Dus ik zit vast achter de laptop met dit mooie weer
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 22april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
Oh ikke: wat vervelend als je meisje zo huilt. Fijn dat ze nu slaapt. Zelf hoor je denk ik aan het huiltje wel of ze pijn heeft, honger of iets anders. Maar ja, wat is dat 'iets anders'. Kan het de warmte zijn... De bedden zijn weer opgemaakt. Nu de rest van de was nog vouwen. Dan is de tuin weer leeg. Straks nog even een rondje fietsen.
Quint had gisteren een dagje dat hij alleen maar vastgehouden wilde worden. Vond ik ook wel lief..maar vandaag weer na zijn fles slapen in zijn bedje..
hey meiden hier ben ik even snel @ mom kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken over het toekomstbeeld ivm dat vlekje ik hoop dat de uitkomst over drie maanden goed zal zijn tot die tijd wens ik jullie veel sterkte denk ook aan jezelf meid je hbt de laatste paar weken een hoop te verduren gehad @ poohbeer wat fijn dat je volgende week al terrecht kan in groningen ik hoop dat ze je daar meer duidelijkheid kunnen geven @ dolfijn wat lief van je man om een afspraak te maken bij de kapper om even wat voor jezelf te doen en Beau doet het prima meid het is een mooi mannetje @ ikke wat vervelend dat je meisje zo huilt vandaag ik hoop dat ze snel rustig word dat geeft jou ook weer een stukje rust @ sasje ook hier even heel erg bedankt voor je lieve kaartje je bent een schat @ stampertje wat vervelend dat je je niet helemaal top voelt vandaag ik hoop dat het snle beter gaat @ wolfje ik hoop dat je snel bij de vk terrecht kan doe rustig aan @ biancje mooie foto's meid @ ik ben nog heel erg moe dat komt van de narcose en heb best nog wel veel pijn vooral zitten is niet echt prettig gelukkig heb ik wel pijnstillers meegekregen ik hou jullie op de hoogte nu ga ik weer even een poosje naar bed ik wens jullie allemaal een hele fijne dag liefs twink
ikke; thanks meid...nee doe ik nu ook niet meer @sasje; nee niet aangegeven nog bij de vk omdat er geen afspraak gemaakt kon worden... morgen ff doen... maar roze verlies is nu helemaal weg @stampertje doe rustig aan meid; hier ook sneller last van duizeligheid met warme weer... @ikke; vervelend als niks goed is en ze niks willen! knuf @pooh; wat fijn dat je volgende week al terrecht kan @twinkle; je lichaam heeft ook een hele klap gehad zo meid, nu tijd om aan te sterken en op te knappen! sterkte meid @all dikke knuffel van mij
oh ikke wat vervelend dat je niet weet wat het is...kun je je voorstellen hoe ik vaak moet werken met met lieverd waar sommige ook niet van kunnen praten
@ Twinkle; Neem goed je rust meid! Hoop dat de pijn snel minder wordt! Knuff Hier; mevrouw werdt na 15 min weer wakker dus gevoed en nu ligt ze op bed maar ze slaapt nog niet.... Nouja ze huilt nu in ieder geval niet . Dus ik kan weer even wat eten
@Ikke; hoop dat Jenthe nog even goed heeft geslapen.. herken het wel van gisteren met Beau.. zo machteloos dat je je dan voelt! hou haar maar lekker bij je.. verwennen kan nu nog niet, en de rest in huis wacht wel.. Hoop alleen dat jij dit een beetje trekt.. zorg wel voor hulp als het je teveel wordt! @Mom; fijn dat het allemaal wel gaat, kan me voorstellen dat je het nog wel heel spannend vindt. En dat je paps zich zorgen maakt over de toekomst kan ik me ook voorstellen.. ik hoop dat het allemaal meevalt met het vlekje wat ze nog op zijn longen hebben gevonden! @Poohbeer; dat gaat ineens snel met Groningen! ik hoop dat ze je daar goed verder kunnen helpen meis! Spannend! en dank je voor alle tips.. heb vanmorgen het boek oei ik groei van iemand kunnen lenen dus al druk aan het lezen.. herken er inderdaad wel veel in! @Sasje; haha kan me voorstellen dat je moet lachen om me bericht van vanmorgen.. had ik zelf ook dat ik het terug las die verwarrende mama-gevoelens zijn toch wel wennen hoor.. ik hoop dat jij dat ook snel mag gaan ervaren! @Stampertje; balen dat je je zo voelt meis! doe wel rustig aan en zorg dat je voldoende drinkt.. als je het blijft houden (ook na rusten) zou je misschien de VK even kunnen bellen. misschien dat je bloeddruk veranderd is? hou het goed in de gaten! @Wolfje; het zit vast allemaal goed meis! roze verlies zegt niets.. maar kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt.. ik hoop dat VK je gerust kan stellen en dat alles goed is.. KNUF @Biancje; veel plezier met visite.. en je mannetje is inderdaad een mooie mix @Twinkle; blijf rustig aan doen meis, als zitten nog onprettig is moet je maar veel rusten.. daar voel je je vast het beste bij.. en is ook goed om de narcose eruit te krijgen. Blijf ook voldoende drinken met die pijnstillers! KNUF @Hier; manlief is inderdaad heel goed bezig Gisteren heeft hem wel doen inzien dat ik erg druk ben met Beau.. dus kapper is een goed plan en hij kwam vandaag met een kadootje thuis van boodschappen doen; een geurtje wat ik erg lekker vind.. zo lief van hem dat hij nu echt aan het zorgen is! Beau doet het de hele dag al geweldig.. uurtje wakker voor voeding en even knuffelen en slaapt daarna 2,5u en komt dan weer voor de volgende voeding. Ik denk dus inderdaad dat dit een sprongetje is geweest en dat hij gewend is aan het ritme.. Zal zo nog even weer een foto plaatsen.. hij is zo gegroeid! Fijne middag (hier komen steeds meer stapelwolken dus echte zon is er niet meer.. gelukkig nog wel lekker warm!) xx