@ Dolfijn; Wat fijn dat Beau het weer zo goed doet vandaag! Dat geeft jou ook een stuk meer rust neem ik aan! Of ik het trek, nou laat ik zo zeggen het had niet veel langer door moeten gaan want dan had vriendlief naar huis kunnen komen
@ Sasje; pff ja kan me voorstellen dat het bij jou op het werk ook af en toe goed zwaar is met zulke mensen. Maar wel heel dankbaar werk!
hmm.. had de foto's gedraaid maar blijkbaar worden ze hier weer gedraaid.. ach me kanjer staat er wel op
roep op tijd hulp in meis, zeker als men van wat verder moet komen.. ik weet hoe "gestoord" je kan worden als je ukkie blijft huilen en schreeuwen.. en dan heb je een heleboel geduld nodig.. dus loop niet te lang door! Maar fijn dat je het tot nu toe toch red.. je bent sterker dan je denkt! KNUF
hahaha ja, ik ben ook helemaal verliefd op mijn kanjer.. en ben heel benieuwd of jij het mannelijke of het vrouwelijke geslacht gaat versterken willen jullie het eigenlijk weten? (tegen dat het te zien is natuurlijk)
Wat is hij veranderd in zijn gezichtje zeg!!!! Echt een mooi mannetje Welke maat heeft hij nou? Ja hier gaat t wel hoor, vriendlief belde net ook al weer hoe het nu ging . Hij moet overwerken vandaag dus ben benieuwd!
dolfijn; nee we willen het niet weten... zelf denk ik jongen... zou wel erg leuk zijn 2 boy's! ach als alles maar gezond is all; dikke knuffel ga zo eten koken... dan lekker zwemmen en tv kijken knffels
@ikke, fijn dat ze nu wel lekker even op bed ligt, heb jij ook even je handen vrij! Ik heb kindjes op het kdv vanaf 10wk af en toe is het dan ook heel lastig inschatten!!! @Twinkel, baaleh dat je nog zo'n pijn hebt meid!Hoop dat het snel weg is!!! En je door kunt... knuff.. @Dolfijn...wat super dat Beau het zo goed doet... en wat een lekker mannetje..hij is echt aan het veranderen!! @Sasje..geniet je lekker van je vrije dagen meid??!! Lekker in het zonnetje.. @hier...toch klein uurtje even kunnen slapen...lijkt nu wel wat beter met duizeligheid...vandaag maar niet in de zon gaan zitten... En probeer idd veel te drinken.. en nu maar even rustig aan..net ff boodschapjes gedaan en had alle knuffels gewassen die nu lekker buiten te aan het drogen zijn! Zal wel gewoon de warmte btje zijn denk ik... xxx
Hoop ook voor jullie meiden... dat jullie snel positieve testen hebben!!!! KNUFF... @Wolfje..eetse en zwemse..heerlijk met dit weer
Hou het wel goed in de gaten hoor Stampertje! Beter een keer teveel na laten kijken door vk! Ik had achteraf gezien ook eerder moeten bellen toen.