roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje en wolfje kookse ik ga zo ook aan de slag:D eetse meiden

@ mama esmeralda foei toch dat mag helemaal niet:p

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. ik hoop niet dat je door mijn negativiteit van vanmorgen zo van slag bent geraakt. dat wilde ik juist niet! maar ik denk dat we er niet langer op door moeten gaan. ik denk dat de andere dames het inmiddels goed hebben verwoord hoe het bedoeld wordt. het is in ieder geval zeker niet mijn bedoeling geweest om jou of iemand andres te kwetsen! ik was vanmorgen zo verdrtietig en dit clubje was de eerste waar ik heen ging voor support. hopelijk zegt dat genoeg.. dikke knuf voor jou! (hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd, schrijven is altijd alstiger uit te leggen dan praten..)

@twinkle. wat spannend!! wel fijn lijkt me dat je zo vroeg terecht kan. anders duurt de dag zooo lang!

@wolfje. veel plezier morgen met je kleine grote man!

@hier. net bij de vk geweest en ze heeft uiteindelijk wel gevoeld. mn baarmoedermond is wel al helemaal verweekt, maar nog geen ontsluiting. nieuwe afspraak voor maandag en dan wel strippen als ik dus ontsluiting heb. heb er nu een goed gevoel bij! ben gerustgesteld.

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik mag idd niet teveel tillen maar moeten toch ook boodschappen doen haha en het was niet zwaar miss 5 kilo

@ Smyltje spannend

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje wat fijn om te horen dat ze maandag eventueel wel wil strippen:) blij om te horen dat je weer gerust gesteld bent;)

@ mama es goed zo dat je erop let echt belangrijk hoor meiss maar snap het de boodschappen komen niet vanzelf aanlopen:p

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga aan het eten beginnen het heeft nog een poosje nodig ben er vanavond nog wel even allemaal eetsmakkelijk;)

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Biancje; Wat goed van Quint :D! Nee vandaag niet wandelen, het is hier ook niet zo'n geweldig weer en aangezien Jenthe de laatste dagen aan het hoesten is leek het me niet verstandig vandaag :(.

@ Smyltje; Nou meis dat is goed nieuws! Is al dat voorwerk toch niet voor niks geweest als je baarmoedermond al is verweekt! Hoop dat het strippen maandag niet nodig is en dat je dan je meisje al in je armen hebt!

@ Mamaes; Jij moest toch rustig aan doen???? Vriendlief kan toch ook anders boodschappen doen?

@ Twinkle; Ik stuur je zo PB terug :)

Hier niet koken vanavond, lekker pizza in de oven :D. Vriendlief heeft vanavond weer cursus, gelukkig de laatste keer en dan heeft hij zaterdag examen! Ben benieuwd!

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik mag wel boodschappen doen van de arts alleen niet meer dan 10 kilo tillen

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ok meiden, jullie hebben heel wat afgekletst en heel en weer bericht.. ga proberen even te reageren op iedereen:

@Sasje; ik begrijp heel goed wat je bedoeld en natuurlijk wil je graag positieve dingen lezen over onze wondertjes en van de zwangeren onder ons.. Weten hoe je je voelt.. nee dat doe ik niet, maar ik probeer wel altijd naar je 'luisteren' en te reageren waar ik kan.. Dus blijf ajb je gevoelens uiten.. juist ook hier!
    Ik zal wat meer ook de positieve dingen van Beau op schrijven want in de korte berichtjes ben ik inderdaad niet altijd even positief.. Sorry daarvoor.. geniet namelijk heerlijk van mijn ventje en we hebben het zo goed samen; dat besef ik echt wel! Het is en blijft een wonder! KNUFFEL VOOR JOU!
    @Ikke; ook jij moet je niet schuldig voelen als jij je gevoelens hier uit.. we zijn er voor elkaar! als het even niet lukt (of niet goed voelt) om in het topic te schrijven is er altijd PB, MSN en hyves.. voel je vrij om me aan te spreken als ik online ben! KNUF
    @Smyltje; wat fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt en dat al het voorwerk niet voor niets is! ik hoop dat je volgende week strippen niet gaat halen natuurlijk, maar het is fijn te weten waar je weer even naar toe kunt leven!
    @MamaEs; jouw zwangerschap klinkt inderdaad best zwaar, en daar mag je je over uiten.. dus blijf lekker kletsen over smurf, vergeet alleen de positieve dingen niet!
    @Twinkle; spannend meis! ik begrijp heel goed dat je er tegenop ziet :( maar toch ben ik blij dat jullie pad nu verder mag gaan.. en natuurlijk hoop ik op positief bericht.. Hopelijk mag je dezelfde dag nog weer naar huis. Zoek afleiding tot het zover is meis, anders duren die dagen wel heel erg lang.. Geniet van elkaar!
    @Biancje; wat fijn dat Quint het zo goed doet! Toch fijn bevestigd te krijgen dat je het goed doet met hem samen :)
    @Wolfje; fijne verjaardag van Sem alvast! Geniet ervan, en natuurlijk ook van de voorbreidingen!

@All; volgens mij weer even iedereen gehad, mocht ik iemand vergeten zijn.. Sorry!

@Hier; vanmiddag niet meer kunnen slapen maar wel heerlijk liggen tutten met Beau in bed :) Hij wou gewoon echt niet slapen maar wakker zijn.. dus even lekker geknuffeld en heel veel naar hem gekeken; hij kan zoveel verschillende bekken trekken.. haahah vooral big smile op zijn gezicht is zo mooi om te zien :D
    Uiteindelijk is meneer in slaap gevallen in ons grote bed, hhihihih zo'n klein ventje in een mega bed.. en lekker dat ie sliep!
    Dus toen maar even de was weg gevouwen en gestreken.. liep namelijk wat achter :p
    Manlief heeft net weer gekookt dus kan zo aanschuiven aan tafel; Heerlijk!

Eet smakelijk allemaal en tot vanavond! xx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @smyltje oh spannend dus er gebeurd wel al het een en ander meid!! Nog even volhouden tot je je meisje in je armen kan sluiten
    @dolfijn...denk dat je uren naar je mannetje kan blkjven kijken ;) geniet ervan

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    doe ik zeker hoor Sasje :) heb geen boek of tv meer nodig :p alleen zp kan ik niet zonder :D

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    02 apr: wolfje22
    03 apr: poohbeer

NOD
    05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10)
    13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8)
    17 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12)
    17 apr: poohbeer (2e kindje, ronde 11)
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)

mmm
    twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn
    Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Smyltje; 12-04-2011 12/04 controle VK nu elke week!
    Stampertje23; 30-05-2011 12/04 gesprek bevalling bij vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo iedereen lekker gegeten?
    Hier wel, Jenthe ook net en papa is weg dus weer lekker met z'n tweetjes :).
    Ze ligt nu lekker in de box tegen de mobiel van Woezel en Pip te kletsen echt geweldig die geluidjes die ze er steeds meer uit krijgt :D.
    Ik ben weer erg duizelig moet ik zeggen, ben erg benieuwd hoe hoog m'n bloeddruk nu is ;). Misschien dat ze donderdag nog even wil meten, maar weet niet of dat nu zo'n goed moment is dan :).

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vervelend ikke dat je duizelig bent....hopelijk voel je je snel weer helemaal de oude...vindt trouwens wel dat het lang duurt :( of is dat normaal?

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja dat vroeg ik dus ook aan de gyn en ze zei dat het lang kan duren of zelfs blijvend kan zijn dat je bloeddruk zo is en daar komt waarschijnlijk die duizeligheid vandaan ;). Maarja we gaan er maar vanuit dat alles snel goed gaat komen :)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke......nou hopelijk ben je snel weer de oude!

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Jeetje wat een geklets...een nieuw topic en alweer 6pagina's...:D..

@Sasje... hele dikke knuffel voor jouw meis!!
    Snap dat het allemaal niet makkelijk is.....
    @Twinkel...spannend meid, is al vrij snel die operatie dan!! Hoop ook voor jullie dat het mag lukken en snel een posi test in handen..
    @Biancje...wat super te horen dat Quint het zo goed doet...
    @Smyltje... je meisje zit (jammer genoeg) nog lekker warm bij je... hoop voor jullie dat jullie haar snel in de armen kunnen sluiten!!! KNuff..
    @Dolfijn...lijkt me super om naar je ventje te kijken en idd al die verschillende blikken.... lekker dat manlief even eten had gekookt...
    @Es... jaaa rustig aan meis.... maar kan me voorstellen dat je ook niet alles uit handen kan geven!!!
    @Wolfje...alvast gefeliciteerd met Sem...alweer 3jaar!! Volgend jaar gaat ie gewoon al naar de basisschool...!!!

Sorry hoop dat ik niemand ben vergeten, maar begin steeds meer te vergeten hahaha..

@hier... het gaat echt super...morgen en donderdagavond nog oudergesprekken en vrijdag dan mijn laatste werkdag!!! Echt heel gek!! Wat zal ik mijn kindjes missen....!!!

Vandaag gesprek bij de vk gehad over de bevalling, wel erg interessant en het komt dan wel steeds dichterbij!!!
    Voel me verder echt heel goed, geniet van alle bewegingen in mijn buik...

Over 2weekjes hebben we een liggingsecho.... maar tot nu toe ligt ie iedere keer met zijn koppie naar beneden..dus komt vast wel goed...!

Morgen is manlief jarig, alweer 26!!!
    We vieren het aankomende zaterdag...

Liefs

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stampertje; Wat fijn dat alles zo goed gaat meis! Geniet nog maar even lekker van je kindjes op het werk.
    Alvast gefeliciteerd met manlief morgen!

Meiden ik ga afsluiten en lekker met Jenthe op de bank hangen tv kijken :).

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Fijne avond Ikke....
    Liefs

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dankje voor je berichtje ik ben heel zenuwachtig maar ben ook wel opgelucht dat ik zo vroeg kan dan hoef ik niet de hele dag te wachten tot ik een keer aan de beurt ben;) wat de uitslag ook zal zijn er komt in ieder geval weer duidelijkheid en hoe dan verder:) geniet lekker van de kleine man en dat is dan goedkope tv (hahaha)

@ ikke veel plezier voor de tv met Jenthe:D ik zit ook voor de tv net 5

@ mama esmeralda dat is dan nog best veel 10 kilo;)

@ stampertje wat fijn dat het zo goed gaat meid:) manlief jarig morgen een hele fijne dag;)

@

Deel Deze Pagina