roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje..hij was heerlijk!! Dank je..:D:D:D...
    @Ikke..nee manlief is nog niet thuis! Hij is er met zo'n 10minuutjes als het goed is.....
    Heb nu wel erg veel trek hoor!!!

Maar gaat al de hele week zo, dus raak eraan gewend, heb gewoon een ander eetritme :D...

@Sasje...heel veel succes morgen ZH meid...knuff....

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; Succes morgen in het ziekenhuis!

Hier: vanmiddag lekker met water gekliederd in de tuin. Het was er het weer ook wel voor.
    Nu zin in aardbeienvlaai... doe mij ook een puntje ajb!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff hier slaapt het kleine terroristje dan weer eindelijk!.... Op mijn arm....

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    En weer wakker en weer krijsen :( pff trek t ff niet meer hoor! Is er een sprongetje rond de 8 weken????

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Heb t al ff gegoogeld en t is idd een sprongetje! Nou hopen dat ze morgen klaar is met 'springen' dan :)

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Poohbeer...Sasje is er morgen pas weer dus je moet even geduld hebben met aardbeienvlaai, misschien dat ze je morgen nog een stukje wil toesturen :D....

@Ikke...sorry meid ik zou het echt niet weten!!! dikke knuff....

@hier...heerlijk gegeten... we hadden vanmorgen nieuwe hordeur opgehangen... ons hondje ging er eigenlijk heel goed mee om, tot net.. hij zag een kat in de tuin en meneer vloog gewoon door de hor heen!!!...
    Gelukkig is het gaas niet kapot maar helemaal heel is ie niet meer!!!

Ga nu gezellig met manlief de avond doorbrengen, ben er morgen weer...
    Ga morgenmiddag bij vriendin huisje kijken en 's middags komt mijn moeder helpen met wassen!!!

Liefs...xxxx

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@pooh; ja water en zand wat willen de kids nog meer:p sem is gek op zijn waterbaan, helemaal super!

@sasje; s6 morgne in het zkh, denk aan je!

@stampertje; hihih(sorry) gekke hond:p

@ikke; wat sneu; misschien heb je het al gedaan, maar op de site van oei ik groei kun je je aanmelden voor de sprongetjes nieuwsbrief;)

@all; knuffel... hier weing te melden geen kwaaltjes of iets geks alleen pijnlijke stijve tepels, pff hihi

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Wolfje; Net gekeken maar kan me nu niet aanmelden :cool:. Maar dankje voor de tip! Zijn jullie al een beetje aan het idee gewend dat er weer een kleintje komt?

@ Stampertje; Leuk is dat he?! Hier maakte gister de kat de hordeur open :$.

Nou ik ga zo Jenthe voeden en dan (als mevrouwtje het toelaat) slapen, want ben kapot van vandaag!

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ikke; ja best wel ja... ;) manlief gaat na de echo in ieder geval zolder op alles op zoeken wat we nog hebben van sem; rompers hemeltje... kan ik alles al eens lekker buiten luchten;) zwangerschapskleren...
    echt hoop zo dat alles goed mag blijven gaan...

manlief heeft al tegen sem verteld (dat zouden we na de echo doen, maar hij kan zijn mond niet houden;)) dat in mijn buik een mini baby zit:D sem gaf er heel lief een klein kusje op... en stiekem vind ik het "grotere"leeftijdsverschil nu wel erg handig en leuk:)

ikke; meid sterkte vannacht! knuffel

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: die sprongetjes zijn heel erg. Je moet er even doorheen... Sorry, beter nieuws heb ik niet. Het leuke is dat ze daarna wel weer iets kan.
    Ik kan je hier niet echt mee helpen dus. Sorry, had het graag gewild. Voor jou wel een hele dikke knuffel, ik weet niet of het helpt...
    Stamper: balen van je hordeur. Helpt het misschien om op ooghoogte (voor de hond dan) een zwart tapje op het horregaas te plakken, dan ziet hij dat daar iets is waar je niet met een rotgang door heen kan denderen.
    Sasje: Volgende keer 2 taarten bakken dus, voor ons allemaal een stukje. Nu heb ik lekkere trek.... bedankt hé?!?!

Meiden: ik ga slapen. Morgen nog een dagje werken. tot 's avonds

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank jullie voor de lieve reacties op de foto's van Beau :)
    Hij is inderdaad erg gegroeid en veranderd.. vooral in zijn gezicht!
    Beau draagt nu maat 50/56, moet er erg op letten dat het smalle kleding is maar toch fijn dat hij nu in 'gewone' maatjes past..

Ik ga ook nog even voeden en dan naar bed.. slaap lekker meiden! KNUF

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    #612 ikke85, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
    Goeiemorgen meiden!

@ Sasje; Hoe was het in zh????

@ Dolfijn; Hoe heeft Beau het gedaan vanacht?

@ Stampertje; Hoe voel jij je vandaag? Beetje kunnen slapen?

@ Pooh; Werkse! Bijna (lang) weekend!

@ Smyltje; Hoe gaat het met jou en Ninthe? Lekker aan het genieten van elkaar? :)

Hier Jenthe is gisteravond nog flink bezig geweest, uiteindelijk om 22.30u gevoed toen heeft ze geslapen tot 04.15u en toen tot 07.15! Dus gelukkig is ze vanacht lief geweest :D. Nu hopen dat het vandaag over is met dat springen, dan kan ik zelf ook weer wat doen ;).
    Ik heb haar bed al lekker verschoond, zelf gedouched en de was staat aan. Strax Jenthe voeden en dan in bad doen en nog meer was draaien en strijken :cool:
    Fijne dag meiden!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik ben zo happy vandaag!!!
    eindelijk weer een goed nieuws...moet maandag ( dus toch wel 2e paasdag) terug naar het zh voor meting!!! eitje was nu rond de 13 mm....was moeilijk te zien aangezien eitje verstopt zat ;)
    mijn gyn dacht di of wo de iui!!!!!!
    woehoeeeeeee eindelijk!!!!!!!!!!!!!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wow wat goed nieuws Sasje!!!!! Oh meis, ik duim voor je dat het gelijk de 1e keer raak mag zijn en dat je eindelijk kunt gaan genieten van het lang verwachte zwanger zijn!!!!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff mijn meisje is gewoon alweer 8 weken dus 2 maanden vandaag! Wat gaat het snel zeg...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ikke ik hoop het ook zo....maar des te groter gaat de klap worden als het niet lukt de 1e keer :(

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja dat wel, maar daar gaan we nu maar even niet vanuit! Eerst maar even genieten van dit meis!!!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat komt wel goed!!!!!!
    ga heerlijk genieten van mijn vrije dag....poetsen poetsen :)

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha veel plezier :p.
    Hoop dat ik ook de kans krijg vandaag :).

Ik ga vast de vitamines klaar zetten voor mevrouwtje want volgens mij is ze wakker aan het worden :).

Dolfijn; Vindt Beau de vitamines ook zo vies? Jenthe begint 9 van de 10 keer echt te kokhalsen, zo zielig! Daarna maar gauw laten drinken :)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vitamines???

Deel Deze Pagina