Sasje: wat een supernieuws zeg! Ik ben helemaal blij. Je maakt mijn weekend weer goed! Dolfijn: wat fijn dat je haar nu goed zit en dat je er geijk van op geknapt bent. Ik zat vanmiddag ineens te denken: zou een slaapzakje Beau voldoening geven of in elk geval dat veilige gevoel? En voor smalle kleding: Hema, Wibra (soms) of de dure merken. Laurier: wat leuk dat je langskwam. Even een pauze is ook niet zo slecht. Kunnen jullie ook even bijkomen. Biancje: ben je al lang overgestapt op FV? Pas je wel op voor borstontsteking? Ikke: goed je borst masseren (evt onder de douche met douche gel) en daarna kolven. Dan kolf je de bultjes er een beetje uit. Smyltje: Wat super dat Ninthe het goed doet. Geniet van haar. Twinkle: wat vervelend van de pijn. Ik hoop dat het snel minder wordt. Hoort dit...??? Stampertje: FOTO!!! Hier; weer een hele dag gewerkt. Nu lekker lang weekend.
Quint was 2 weken toen ben ik gaan afbouwen, en toen alleen 's avonds en 's ochtends bv. Maar sinds een week volledige fv. Geen last van mijn borsten gelukkig. Smyltje wat een moppie zeg. Twinkle hoop dat je je gauw beter voelt. Ikke ik deed onder de douche idd goed masseren. Fijn weekend allemaal.
@ikke; ja als je zo nodig band wilt lek steken doe dan die van jezelf:x wat voor fles gebruik je? @stampertje; leuk dat je toch nog geslaagd bent @smyltje; ga het proberen te doen als ik het niet vergeet @sasje; veel kaartplezier @pooh; geniet van je lange weekend @mom; hoe is het met je pa? @All; knuffel
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
Hi Meiden.... Had heel wat bij te lezen zeg!!!! @ Dolfijn: heerlijk he naar de kapper gaan.... @ Smyltje: wat een mooie meid...... @ Sasje: JEEEEEEEEEEEEEJ WAT SUPER MEIS!!!! ben echt heel blij voor je en ik ga keihard duimen!!! @ Stampertje: heerlijk zitten die jumpsuits he en ik kan me voorstellen dat het met je dikke buik erg leuk staat @ Wolfje: alweer bijna 5 weekjes!!! Met mijn pa gaat het met de dag iets beter, krijgt wat meer energie en kracht. Merkte alleen ook vandaag dat hij zich erg zorgen maakt over de plek op zijn long..... @ Twinkle: Neem even de tijd om goed te herstellen!!! KNUF @ Laurier: leuk om weer wat van je te vernemen: het scheelt indd veel reistijd zeg!!! @ Ikke: vervelend dat je last van je borst hebt, goed verzorgen.... @ Poohbeer: fijn weekend! @ Biancje: wat fijn dat Quint het zo goed doet!!! @ Hier: heerlijk lang weekend. Morgen even de boodschappen halen voor oa de paasbrunch die manlief en ik geven voor mijn ouders, broertje en schoonzus op 1e paasdag... en verder van het heerlijke weer genieten!!!
mom; ja het is ook niet niks allemaal geniet van de brunch all; oh manlief valt het nu ook op dat ik grotere (.)(.) heb haha
@ Wolfje: nee dat klopt, alleen is moeilijk om hem zo zorgelijk te zien hahahahhaaha en dat vind manlief vast niet erg
mom; eigenlijk wel want hij mag er nu niet aankomen haha kan ik niet houden, zijn zoo pijnlijk, dus alleen kijken haha is ook neit leuk om te zien als een dierbare pijn heeft of zorgen, knuf
Mom: wat vervelend dat je je vader zo moet zien. Hoe gaat het met jou zelf? Trek je het allemaal nog wel een beetje..??
@ Poohbeer: ja nu ik hem weer wat meer energie zie krijgen, doet mij dat goed. En natuurlijk maak ik me ook zorgen over dat plekje en ik hoop ook zo dat het gewoon niks ernstigs is, maar soms is dat even moeilijk. al probeer ik zo positief mogelijk te blijven. wat ik wel aan mezelf merk is dat de wens om zwanger te raken nu wel nog groter is geworden...........
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
mom;hopelijk duurt het voor jullie niet lang meer, ook al weer ronde 9, heeft wel lang genoeg geduurt nu! knuf
meiden wordt me te veel nu... krijg nu rugpijn en buikpijn, dus ga ff rustig aan doen nu... knuffel en fijn weekend
@ Wolfje; Gebruik nu Difrax S fles. Hebben ook Avent en DR. Brown geprobeerd maar die pakte ze niet. Doe rustig aan meis! Morgen al 5 weekjes!!!
Goedemorgen meiden, @Mom, kan me voorstellen dat je wens nu nog groter is!!! Hoop zo dat je wens snel uit komt!!! Knuff... @Poohbeer... ga je nog eieren schilderen met je meissie morgen??? @Wolfje... wat grappig dat het manlief opvalt ...hoe gaat het vandaag? de buik/rugpijn weg? @Twinkel hoe is het met jou meis? @Sasje...jeetje meid, dat wordt een lange dag zo..pff!! Hoop dat je het wel gezellig hebt gehad, maar dat zal vast wel ...werkse meis! @Mama es...computer nog steeds niet gemaakt?? @Ikke..hoe heeft Jenthe geslapen vannacht? @Dolfijn...hoe gaat het met Beau? @Alle mama's...ben benieuwd of jullie gelijk verwend worden met jullie eerste moederdag ... @hier....echt een verschrikkelijke nacht gehad!!! Kon in eerste instantie echt niet slapen!!! En daarna ongeveer na ieder uur wakker en kon dan weer moeilijk slapen!! Maar goed hopelijk geeft de zon me genoeg energie vandaag ... Verder voel ik me prima!!! Liefs
@ Sasje; pfff jeetje meid hoop dat je t n beetje vol kunt houden vandaag! Succes! @ Stampertje; Wat balen van je nacht! Kun je vanmiddag niet nog even gaan liggen anders? @ Biancje; Ruiken bij jou de luiers ook zo vreemd? Ik vindt sinds ze maat 2 aan heeft een heel raar luchtje aan de luiers hangen . Hier Jenthe kwam om 01.00 - 05.00 - 08.00 dus ben best moe . Eerste was hangt alweer buiten, want mevrouw had zich weer lekker onder gepoept! Nu even ontbijten
Mom: ik hoop dat het voor jou snel raak mag zijn meid. Sasje; werkse Ikke: wat vervelend zeg, ondergepoepte kleertjes. Ik weet niet of je het al wist maar een rompertje kun je ook naar beneden uittrekken, dan hoeft ie niet over haar hoofdje en zit haar haar er niet onder. Probeer maar eens! Ik kreeg de tip te laat! Nu maar hopen dat alle vlekken eruit gaan...
Bij maat 1 rook zijn poep ook al..haha beetje popcorn lucht.. Jeetje vermoeiende nacht voor je zeg.. Hier laatste fles om 23.00 uur- 04.30uur en dan nu net weer.. Dus is wel te doen na zijn fles om half 5 ff verschonen en dan slaapt hij zo weer..gelukkg Nou fijne dag ik krijg vandaag visite dus ben er denk ik maandag pas weer. Xx