smyltje; tja als ik het voor het kiezen had vind ik een lente/herfste baby veel leuker, maar goed niet alles is te plannen...
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
even tijd voor mn bevallingsverhaal. donderdagnacht had ik al voorweeën evenals vrijdag overdag. vanaf 22.00 begonnen de weeën echt. om 02.00 uur was de vk geweest en had ik 2 cm ontsluiting. om 6 uur was ze er weer en had ik krap 4. dit duurde laaaang! om kwart voor 10 hadden we in het zkh afgesproken. óf ik was ver genoeg om sowieso heen te gaan óf ze ging mn vliezen breken. in het zkh bleek dat ik net 4 cm had WAHHH zoo lang al bezig en nog maar 4 cm!! vliezen breken (sjezus wat is dat veel!). toen werden de weeen heftiger maar gingen ze helaas over in rugweeen. ik kon deze niet goed opvangen en wegpuffen. om 12 uur om pijnmedicatie gevraagd. deze kreeg ik uiteindelijk om een uur of 3 geloof ik. toen werd ik helemaal groggy haha. was al bekaf van een nacht doorhalen en 2 weken zo goed als geen slaap. toen vielen mn weeen helemaal weg en hebben ze me aan de weeopwekkers gelegd. uiteindelijk kreeg ik zo rond 16.30 het gevoel dat ik moest persen. de vk (inmiddels overgedragen aan de vk van het zkh) erbij geroepen en vanaf 10 voor 5 mocht ik meepersen. wat een oerkracht!! de persweeen vond ik zoooooveel beter te doen dan al die uren weeen ervoor! na 55 minuten (voor mn gevoel maar 10 ) persen werd om 17.45 onze pracht Ninthe geboren. alles was meteen goed met haar! ze heeft lekker 45 min op mijn buik gelegen. ondertussen werd ik gehecht en konden we daarna gaan bijkomen. om 21.00 waren we thuis! al met al een lange aanloop met een mooi resultaat
Hoi meiden, @Smyltje...wat super om je bevallingsverhaal te lezen en wat mooi/duidelijk beschreven!!! Ninthe alweer 1week oud...!!! @Wolfje...hahhaa ik moest echt lachen om die uitspraak van Sem... en wat super dat ie kan fietsen...En 24ste uitgerekend...ik ben van 23december .... @Poohbeer...moet je nu volgende week naar Groningen??? @Sasje...denk je erom met dit weer hardlopen!!! Idd goed water blijven drinken!!! @hier...vanmorgen ff in de tuin gezeten maar werd me al snel te warm... ff boodschapjes gedaan en kado voor vriendin gekocht... is 2de paasdag jarig... Daarna bij schoonzus en zwager op visite geweest.en mijn kleine neefje van 4maanden... Nu lekker thuis, vanavond eten we lekker stokbroodjes met vleeswaren, boursin, net wat je wilt...heerlijk en lekker makkelijk!!! Morgen met zijn 2tjes paasontbijt en dan op verjaardag bij nichtje...en 2de paasdag brunchen bij mijn ouders en dan op verjaardag bij vriendin...dus lekker vol gepland!!! Liefs
@ Smyltje; Jouw bevalling duurde ook best lang zeg! Hebben ze een knip gezet of ben je uitgescheurd? Niet meer flauwgevallen? @ Stampertje; Waar blijft je foto?????
@smyltje; ja dat is zo meid, fijn dat de bevalling achter de rug is @stampertje; ja hahah lachen he jij bent ook gezellig druk @hier; half uur in de zon gezeten verder niet; zit helemaal onder de warmte uitslag morgen gaan we met me ouders dagje naar de hutteheugte cp
Smyltje: al met al toch een goede bevalling. Over het algemeen duurt het bij de eerste altijd lang.Wel mooi om jouw verhaal te lezen Wolfje: wat goed van Sem Sasje; doe je een beetje rustig aan met de ze warmte. Twinkle: leuk om weer even van je te lezen. "Gelukkig" hoort de pijn er bij en hoef ik me daarom dus geen zorgen te maken... Dikke knuffel terug meis' Stampertje: fijne pasen Hier: in de tuin zitten knutselen. Heb van de schelpjes een mobiel gemaakt. Maar wat een rotwerk zeg om gaatjes te boren. Hij is wel supergaaf geworden en.... voor oma:x Heb ik weer. Dus ben er nu nog maar één aan het maken met de restanten voor mezelf Heb ik weer...!!!
@Poohbeer...wat een leuk idee...en doe je goed ook eentje voor jezelf .. @Wolfje...heel veel plz jullie hebben mooi weer!!! @foto.... morgen zal manlief ff foto maken, had m vandaag niet aan...!!! Zal hem morgen plaatsen...!!!...ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!! Allemaal een heel fijn pasen morgen...!!! En lieve Sasje..werkse meid!!! Liefs en fijne avond...
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
pooh; alles is voor oma maak er ook maar mooi 1 voor jezelf meid stampertje; ja idd mooi weer... hier; voel me erg moe.. en steekjes overal in me buik... hopelijk morgen genoeg energie om met sem 100x de glijbaan op en af te gaan
DOLFIJN veel plezier morgen met het dopen van Beau!!! SASJE werkse morgen STAMPERTJE ben benieuwd naar de foto morgen! WOLFJE veel plezier! HIER ik ga naar bed, heb hoofdpijn denk van het niezen de hele dag Tot morgen!
goedemorgen meiden, ben ik de eerste hehe iedereen zal wel paaseieren aan het zoeken zijn of lekker aan het ontbijten ik moet zometeen gaan werken en vanavond lekker uiteten!!! dus tot straks een keertje denk ik
Dofijn: wordt Beau vandaag of morgen gedoopt? Alvast een fijne doop en dienst toegewenst Sasje; Werkse en daarna eetsmakelijk, waar ga je naartoe met het eten? Hier; nog geen eieren zoeken, dat doen we morgen bij opa en oma. Fijne pasen allemaal