Goedemorgen meiden, @Poohbeer..hoe gaat het met de bult van je meissie??? Heeft de zalf btje geholpen? @Sasje...veel succes vandaag in het zh!!! Ik ga duimen hoor.... en wie weet zijn het wel 2eitjes ..... @Twinkel..wat fijn meid dat het beter gaat...veel plz met het dagje weg... @Wolfje...kan me voorstellen dat het nog steeds btje onwerkelijk is....!!!MAar het staat er echt hoor...5wk en 2dagen zwanger .. @hier..vannacht best goed geslapen... Bedankt voor de complimenten ... op de foto kleed ie idd best af..maar in het echt niet hoor...kreeg gister de ene opmerking na de andere dag ze wel konden zien dat ik verlof heb, hahaha! Gaan zo lekker brunchen bij mijn ouders en dan op verjaardag.. Liefs
ja wie weet hehe we zullen het over 2 uurtjes zien! ik zelf denk eigenlijk dat mijn eitje al gesprongen is.....
Even snel met de gsm want ben niet meer thuis eitje was 19.6 Mm dus morgen iui ze hebben me meteen spuit gezet ze dacht eerst dat ik dat zelf ging doen werd er helemaal slecht dus toen heeft ze met die toch zelf gezet dus meiden duim maar voor me dat Iet morgen gaat lukken
Spannend hoe laat moet je morgen? Hier alles goed, gisteren vriendlief met Quint gedoucht en vanochtend heb ik met hem onder de douche gestaan, hij vindt het heerlijk, waterratje.. Vannacht iets minder geslapen hij was erg onrustig, maar hij haalt nu weer slaap in.. Hoe is het verder met iedereen, weer een warme dag hè? Xxx
Het is zeker warm, maar hier binnen is het wel lekker. Jenthe ligt lekker alleen in haar rompertje . Hier een redelijke nacht gehad. 23.30 - 04.45 - 08.00. Nu ligt ze in bed, maar ligt lekker te kletsen . Gister heeft ze voor het eerst bij papa de hele fles leeg gedronken! Fijne dag allemaal!
pregnyl spuit heb ik gekregen...zodat het eitje springt is dat.... morgenvroeg om 11 uur moet ik het zaad op het lab hebben gebracht en dan om 13.30 uur weer ophalen en dan krijg ik het ingebracht....dus denk rond 2 uur.....
@ikke heerlijk dat Jenthe het goed doet nu zeg!! Dat is echt fijn. Ja wat warm hè? @Sasje jee spannend nu gaat het snel zeg, morgen ben je aan de beurt..ik ga enorm voor jullie duimen!! Goeie nachtrust meid. @iedereen een fijne dag gehad? Hier lekker relaxed. Was een beetje te warm voor me om iets te ondernemen.. Morgen weer een dag, misschien ff shoppen met Quint, groeit uit zijn sokken hahhaha Fijne aaf nu lekker voor de buis met Grey's Anatomy.
Vandaag was me oma jarig, dus 's middags zijn we er heen geweest... me tantes waren er ook plus alle neven en nichten; eindelijk weer eens compleet We zaten lekker te borrelen (ik aan de cola), toen me opa voor mij een passoa wilde pakken... ik was ergens anders mee bezig, kreeg dat niet mee, toen zij manlief nee dat mag ze niet nou die praatte dus mooi zijn mond voorbij... Opa oh echt oh echt, helemaal glunderen... en wou het 's avonds tegen oma zeggen (ik was nog steeds met anderen bezig) manlief kwam na me toe...loop even mee moet nu met je praten... denk wat is dit nu voor gekkigheid Toen het hele verhaal verteld en maar besloten het tegen iedereen te vertellen Iedereen was dolenthousist en iedereen feliciteerde ons erg leuk allemaal zo! Dus nu zijn ze met zijn allen aan het duimen dat het goed mag gaan Mijn neven en nichten zijn nog met S.em wezen wandelen en hebben hem getrakteerd op een ijsje, zo lief(L) Was een heerlijke dag zo, nu even relaxen en op tijd naar bed, ben best moe! Knuffels
@sasje. spannend!! ik duim voor je!! @wolfje. leuk dat je het kan delen he!! @hier. koorts ineens sinds vanmiddag, dus lig in bed. VK gebeld. ze denkt dat het toch misschien mn borsten zijn of 'gewoon een griepje'. even afwachten. als ninthe niet goed mn borst leegdrinkt, moet ik de rest kolven. voel me niet echt superberoerd, maar ja, wel 39 graden, dus voel me niet super.
Hey meiden, @Sasje...wat super meid...nou ik ben nog steeds aan het duimen meid!!! Alvast veel succes morgen...!!! @Smyltje...wat baaleh van de koorts...!! Knuff.. @Biancje...shopse morgen.... @Wolfje...wat super leuk de reacties!!! Nou heb je nog meer mensen die met jullie mee duimen ... @hier...vanmiddag bij ouders lekker gebrunched.... daarna op verjaardag...maar we zaten daar uit de wind en zat wel onder parasol maar had het veels te warm!!! Dus ging niet helemaal lekker...dus weer optijd weg gegaan...toen voelde ik me al een stuk beter! Morgenochtend hebben we de liggingsecho!! Zal daarna pas online zijn.. Fijne avond allemaal... Liefs
@sasje; super veel succes gewenst met de iui, spannend meid en een 2ling, super mooie droom @twinkle; leuke dag gehad? @biancje; oh heerlijk is dat douchen met de kleine @smyltje; oh meid wat balen, beterschap! @stampertje; fijn dat je goed geslapen hebt en leuke dag gehad
@All; heel veel gelezen, maar eigenlijk weinig onthouden.. ga even op de "uitschieters" die zijn blijven hangen reageren.. Sorry alvast als het niet alles is! @Wolfje; wat super dat Sem kan fietsen! helemaal trots zeker?! en fijn dat je het grote nieuws hebt kunnen delen met je familie.. heerlijk dat iedereen zo meeleeft! @Sasje; super dat je eitje voldoende is gegroeid zodat je morgen voor IUI mag.. ik ga heel hard voor je duimen dat er meteen een positief resultaat mag volgen.. heel veel succes meis, vast zenuwachtig?! @Ikke; Je vroeg of Beau ook de vit.druppels vies vond.. nee, eigenlijk vind hij ze wel lekker advies van kraamhulp was hier om eerst de vit. K druppels te doen en daar bovenop de vit.D druppels.. en dat gaat hier goed! Fijn dat Jenthe het zo goed doet, kan ze verder een beetje tegen de warmte? @Smyltje; hou je koorts goed in de gaten! het kan inderdaad de stuwing zijn, maar ook andere ontstekingen etc.. dus bel als je het niet vertrouwd of je beroerder gaat voelen.. Je hebt vast al veel tips gehad voor stuwing, maar hier hielp vaak aanleggen het beste! Succes meis en doe rustig aan.. mooi trouwens om je bevallings verhaal te lezen! @Poohbeer; weer heerlijk aan het knutselen geweest Leuk die mobieltjes! Verder ook lekker pasen gehad? @Stampertje; leuke foto meis! staat je goed! Geniet je nog van je verlof? @Mom; hoe is het met je? beetje bijgekomen? en je paps? gaat alles nogsteeds goed? .... Sorry meer weet ik echt niet.. @Hier; Zondag een hele mooie dienst gehad, de doop was echt super en Beau heeft zich voorbeeldig gedragen in de kerk helemaal trots! ook mijn paps was helemaal trotse opa en vond het geweldig om te mogen dragen. Verder gezellige drukke dag gehad en onze beste vrienden zijn uiteindelijk blijven slapen. De afgelopen nacht was echt heerlijk; Beau heeft van 23.30u tot 5.45u geslapen.. alleen schrok ik even flink vanmorgen omdat hij helemaal onder zijn deken was gekropen!! Dus nu zijn bedje nog maar lager opgemaakt.. Gelukkig is het goed gegaan. Vandaag met onze beste vrienden en Spetter naar het Natuurpark geweest en heerlijk gewandeld met z'n 6-en.. even Turkse pizza's gehaald en rustig gegeten.. Beau net gevoed en die ligt heerlijk te slapen Hopelijk weer zo'n goede nacht! Slaap lekker allemaal meiden! Tot morgen!
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4