roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

prachtige foto dolfijn!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: wat een goed nieuws zeg! Super. Succes morgen.
    SMyltje: wat vervelend van je koorts. Houdt je borsten goed in de gaten.Knuf van mij
    Stampertje: Leuk dat je zoveel leuke reacties krijgt op je buik.
    Wolfje: leuk dat je iedereen hebt verteld.
    Dolfijn: wat fijn dat het een mooie doop was. En wat betreft onrustige Beau, misschien is een slaapzakje wat voor hem (en voor jou gevoel). Mijn meisje heeft dat dus ook al heel snel gedaan. Trof toen een "leeg" bedje aan. Heb staan janken van de schrik. Heb toen ook resoluut de lakentjes en dekentjes eraf getrokken en verwisseld voor een slaapzakje. Let dan alleen heel goed op het gat voor het hoofdje of dat niet te groot is, waardoor hij naar beneden kan zakken.

Hier: vanochtend heerlijk ontbeten bij mijn schoonouders met de hele familie. Daarna naar de dierentuin in Emmen geweest. Superdag gehad. Nu echt helemaal total loss van al het lopen en geslenter.
    Ben blij dat ik vrijdag naar Groningen mag.

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: wat een mooie foto's.

4. Zeepaardje

pooh; oh meid klinkt als een super dag:)
    vrijdag naar groningen spannend!

5. Zeepaardje

Ei:
    24 apr: Mom23

29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn
    Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

6. Zeepaardje

twinkle, sasje, mom en pooh; hopelijk volgen jullie mij snel:)

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    kon het niet laten nog even te spieken ben wel moe na een lange maar super gezellige dag:D maar merk dat het dantoch nog vermoeiend is dus zo me bedje in maar wilde even kijken hoe het met sasje was vandaag:)

@ sasje jippie morgen iui wat spannend meid je hebt er even op moeten wachten ik wens je heel veel succes en ga echt heel hard voor je duimen dat je maar snel op roze mag;)

@ wolfje mannen he:D en ben het helemaal met je een we gaan ervoor met zijn viertjes wij willen roze

@ dolfijn mooie foto's meid kan me voorstellen dat je erg trots bent op je bink;)

@ ik ga gauw afsluiten ben echt op:)

@

8. Zeepaardje

twinkle; meid doe rustig aan, fijn dat je een leuke dag gehad hebt, slaap lekker!

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mooie fotos dolfijn!

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    meiden even snel, ben aan het werk!!

@ Sasje: heel veel succes vandaag met de IUI. Ik hoop op een mooi resultaat!!!!

@ Dolfijn: mooie foto's van de doop.

ik reageer vanavond weer even..........

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

bedankt voor jullie lieve woordjes :)

@twinkle doe rustig aan meid!!

@mom hoe gaat het..

@dolfijn mooie fotos van de doop hoor!!!

@smyltje hoe gaat het vandaag meid?

@poohbeer klinkt als een leuk dagje..wij gaan ook in juni hoogstwaarschijnlijk naar emmen dierentuin....leuk daar?

@hier al vroeg wakker want collega van vriendlief belde al om 7 uur ons wakker...oh sorry dacht dat je ging werken :( vanaf toen nog 1 uur in bed liggen draaien dus om 8 uur maar opgestaan!
    zaad moet ik om 11 uur in het ziekenhuis hebben gebracht dus vriendlief moet om 10 uur ff zijn best doen :) daarna gaat hij werken, dus ik ga alleen naar de iui.
    vindt het ook nie erg want stelt eigenlijk niks voor....heb wel enorme builpijn/steken....denk eitje wat groeit of gaat springen!!!!
    ik ben echt heel erg zenuwachtig.....en dan moet ik nog 2 weken gaan wachten of dat het raak zal zijn!!!!!! pfff slopend gaat dat worden!!!!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: succes vandaag en wens je vriend ook even succes om 10 uur. Ik denk aan je en vind het best heeeel erg spannend'

Hier; Ik droeg mijn meisje vanochtend de trap af en gleed van de trede. Gevolg: allebei onderaan de trap. Wow wat een stuiter. Gelukkig gaat het met haar wel weer een beetje. Heb bij haar nog geen blauwe plekken ontdekt. Wel dikke tranen natuurlijk van de schrik, maar dat was bij mij niet anders. Houdt haar vandaag dus goed in de gaten.
    Ik heb een blauwe heup (laat dat nou dezelfde zijn als waar ik zo'n last van heb).

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

@Sasje; heel veel succes meis! ik denk aan je en vind het net als poohbeer best spannend voor je.. ik ga heel hard duimen de komende twee weken.. en we slepen je er wel doorheen :) KNUF!

@Poohbeer; pff.. dat was vast schrikken meis! gelukkig zijn jullie er redelijk goed vanaf gekomen.. hou je meissie maar goed in de gaten en doe rustig aan met je heup! KNUF

@Hier; Beau was vannacht weer wat onrustiger dus wat meer wakker geweest.. misschien dat hij zo nog even wil slapen en dan ga ik ook nog maar even liggen.. De dagen waren heerlijk maar merk nu dat ik toch wel wat vermoeid ben, dus even weer rustig aan.
    Fijne dag allemaal! xx

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei poohbeer!!! maar goed dat je meisje er niks aan over heeft gehouden! hou haar maar in de gaten!!!

oh meiden ik heb de kriebels in mijn buik!!!!!!!!!!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Wat een leuke foto's van de doop en wat fijn dat Beau het zo goed heeft gedaan! Hoop dat hij je zo nog even laat slapen.

@ Pooh; Oei jeetje, hou je meisje en jou zelf maar goed in de gaten! En balen net die heup waar je al last van hebt zeg :(.

@ Twinkle; Doe rustig aan meis, fijn dat het steeds iets beter gaat!

@ Smyltje; Oh meis het is maar te 'hopen' dat het gewoon een griepje is. Hou jezelf goed in de gaten he?!

@ Sasje; Lieve Sasje, vandaag dé dag waar je zo lang op hebt gewacht. Het worden zeker 2 hele lange weken en ik hoop zó dat je over 2 weken een mooie test in je handen hebt! KNUFF!

Hier weer een goede nacht gehad 20.00 - 02.00 - 05.30.
    Net ha gebeld over wat ik mag hebben voor de hooikoorst, moet ik na 14.30u terug bellen want ze gaat overleggen met de ha :x. Weer een halve dag verder...

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Sasje...wat onzettend spannend meid!!! Heeeeeeeeeel veel succes!!! En duim met je mee hoor meid! Super dikke knuff...

@Dolfijn..wat een mooie foto's van de doop! Leuk om te zien een trotse opa :D.... En kon Beau nog even slapen vanmorgen en jij dus ook?

@Twinkel..hoe gaat het nu met je meid na nachtje slapen? weer beetje bijgetanked?

@Poohbeer...owjeeh..meis... wat een schrik! Rustig aan met je heup..en gelukkig maar dat je meissie er niks aan over heeft gehouden!! Knuff...

@Mom...lekker gewerkt? Hoe gaat het met je vader? En met jou?

@Smyltje...hoe gaat het met je borst? En de koorts?

@hier...best redelijk geslapen... over ongeveer anderhalf uur naar vk voor de echo...echt gek idee..dan zien we de kleine voor het laatst in mijn buik!!!

Ik had me trouwens aangemeld bij "berichtje uit je buik", en nu heb ik een echobon terwaarde van 50euro gewonnen!! Super leuk... maar kan er niet heel veel meer mee.... het schijnt niet heel mooi meer te zijn om nu een 3d echo te laten maken! Dus ik denk dat we hem maar bewaren of weggeven aan een vriendin!

Liefs

17. Zeepaardje

Ei:
    24 apr: Mom23

29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn
    Sasje24: 25april follikel meting start iui rondom pasen

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

18. Zeepaardje

stampert; kan ik de bon niet van je over kopen?

all; zo moet nu gelijk boodschappen doen... en stad in knuffels voor iedereen:)

19. Zeepaardje

sasje; s6 vandaag!!!

pooh; auw pijnlijk!!!

ikke; hopelijk krijg je iets voor hooikoorts...

dolfijn; doe rustig aan...

20. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sasje suc6 meid,
    @dolfijn mooie foto's joh
    @ikke fijn dat je een goede nacht had hier ook, vervelend die hooikoorts, sinds de zwangerschap geen last gehad dus hoop dat het wegblijft..
    @Poohbeer2 jeetje meid doe voorzichtig en idd ff in de gaten houden..dat is schrikken joh.
    @wolfje fijne dag.
    @all fijne dag allemaal.

Ik kan niet shoppen ik heb geen auto, vriendlief is gisteren geblesseerd geraakt met sporten dus heeft de auto mee naar zijn werk. Dan nog maar een dagje op ons dakterras, ook niet slecht.
    Quint sliep om 01.00 uur om 04.30uur heel even wakker en toen geslapen tot 07.00 uur lekker zijn flesje gedronken en geknuffeld met ons. Daarna in bad en nu slaapt hij weer heerlijk.

Fijne dag liefs

Liefs

Deel Deze Pagina