roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stampertje; sem weet het al, vanmorgen vroeg die al of hij de baby kon zien haha, krijg nu vanmorgen kus op me buik voor de baby haha lief:)
    jij sterkte vanavond, bah wat een verdriet!

pooh; s6 met spierpijn!

mom fijn dat het met je pa elke keer iets beter gaat...

all; ga stoppen MvM komt zo, en ben me toch zenuwachtig

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@wolfje hoe laat komt mvm?
    show je ook het testje?

@ikke hoe is het gegaan vannacht? en idd morgen naar de psychiater...... hoe voel je je?

@biancje die quint toch zeg volgens mij is hij een droom kindje ;)

@mom fijn dat het beter gaat met je vader en met jou!
    goed klussen en dan vrijdag maar weet meteen.....!!

@twinkle fijn dat je je alweer iets kunt verplaatsen zeg maar....
    wat is nu eigenlijk het verdere beleid?

@hier mijn buik is nog wel wat gevoelig... maar ja dat hoort erbij...voor de rest wachten wachten wachten....

@poohbeer hopelijk kun je je nog bewegen ;)
    en 2 weken wachten is toch altijd zo.... :)

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: tuurlijk moeten we altijd 2 weken wachten, alleen ik ben zo benieuwd of het gelijk raak is. Vind 2 weken nu wel erg lang klinken!
    Wolfje; wat lief van Sem!
    Mom: ik hoop dat de test uit zal slaan als hij terug is... Het wort tijd dat iemand weer op roze komt.
    Stampertje: Wat heftig zeg! Waaraan is hij overleden? Sterkte vandaag!
    Twinkle: fijn dat het wat beter gaat. Fijne dag vandaag.
    Mama Es: is je computer nog steeds niet gemaakt?
    Biancje: wat super dat Quint een mooi ritme te pakken heeft.

Hier: de spierpijn valt me reuze mee. Gisteravond door het werken werd ik met de minuut stijver. Nu voel ik me redelijk goed. Dat had ik niet verwacht! Dus een flinke meevaller.
    De blauwe plek is tot gisteravond flink warm geweest, denk ook dat het zolang na heeft gebloed. Hij is echt enorm en super pijnlijk omdat het zo'n joekel van een bult is ook. Daar zal ik nog wel een paar dagen last van houden. Mijn meisje gisteravond nog een keertje wakker gemaakt. Je weet immers maar nooit, maar ze werd goed wakker (nou ja, chagrijnig, dus dat is goed).
    Vandaag niet veel op de planning. Vanmiddag even de meiden van mijn vriendin uit school halen, gezellig! En vanmiddag even met mams naar tuincentrum Even de komkommerplant ophalen en nog wat bloemetjes.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou gelukkig poohbeer!!!1

pff meiden volgens mij is dit een positieve test dag :( heb er nu al 2 uit verschillende groepjes...!!!
    maar ben ook wel erg blij voor ze....maar ook erg dubbel!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Ja dat is balen meis :(. Ik hoop dat jij over 2 weken ook een mooie test kunt showen!

@ Mom; Ik hoop dat de zaadjes lang genoeg blijven zwemmen meis :)!

@ Pooh; Je hebt pb terug :)

@ Stampertje; Jeetje dat is schrikken zeg zo jong! Bah.

@ Psycoloog; Ja morgen :cool:. Weet niet zo goed hoe ik erover denk, heb er helemaal geen zin in maarja het moet. Ben niet echt zenuwachtig, misschien morgen.

Hier Jenthe is uiteindelijk goed gaan slapen 22.15 - 03.45 - 07.30 :D. Ze bleef gisteravond maar huilen :( ben blij al het sprongetje voorbij is! Vanmorgen gelijk de tip van Pooh uit kunnen proberen met het rompertje :cool: en het werkt goed ja :).

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ ikke: ik moest in 2009 naar een psycholoog door een aanrijding die ik had gehad... Ik wist ook niet wat ik ervan moest denken (was beetje sceptisch) maar het is heel fijn dat je met iemand kunt praten die ver van je afstaat en niet oordeelt....

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Mom; Ja dat weet ik ook wel, maar heb er gewoon geen zin in :).

@ Smyltje; Oh meissie, hoe gaat het nu? Borstvoeding geven moet wel leuk blijven he?! Als het niet gaat dan gaat het niet he meis! Je moet je zelf wel fijn blijven voelen en volgens mij doe je dat nu niet. Misschien is het toch beter voor jou zelf om over te stappen op fv... En dat bloed in de melk, komt waarschijnlijk van je tepelkloven af. Had ik in het begin ook een keertje. Ik hoop dat het wat beter gaat en dat je bv kunt blijven geven omdat je dit zo graag wilt, maar probeer wel te denken dat het wel leuk en fijn moet zijn om te doen.
    Hele dikke knuff!!!

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Wolfje...wat lief van Sem...wat zal hij een trotse grote broer worden :D... hoe was het gesprek met MvM?

@Poohbeer...gelukkig maar dat het meevalt!!! Gezellige dag vandaag...

@Ikke...kan het me voorstellen meis... maar hoop dat het zorgt dat je je weer helemaal jezelf voelt!!!

@Die jongen woonde in Amsterdam in een studentenflat en is gevallen!! Waarschijnlijk waren er alcohol en drugs in het spel! Vindt het echt heel sneu voor mijn collega..dus we gaan met zijn alle heen om haar een hart onder de riem te steken!...

Ga even verder met schoonmaken hier..:D...
    Liefs

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik leef nog hoor wilde alleen even zeggen dat ik idd nog geen pc heb (wat een rust en gemis) ben wel veel moe maar ja smurf schopt nu heel veel (sommige doen wel wat pijn) ik kom snel weer terug.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden ik ben toch misselijk....mijn buik blijf ik erg voelen :(

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; hoe was het met MvM? alles goed gegaan? en krijg je nog een leuke attentie? Super hoe Sem er mee omgaat :)

@Pooh; hopelijk trekt de blauwe plek snel weer weg.. maar blij dat het verder mee lijkt te vallen! doe wel beetje rustig aan vandaag!

@Ikke; laat de afspraak met psych maar beetje over je heen komen, is goed om verder geen verwachtingen te hebben.. gewoon gaan en je ziet het wel.. denk aan je!

@Stampertje; wat heftig meis! veel sterkte!

@Mom; fijn dat je je vader elke dag een beetje op ziet knappen! en natuurlijk voel jij je dan ook beter!

@Smyltje; hoe is het nu meis? ik hoop dat het kolven helpt! denk aan je!

@Sasje; doe rustig aan meis en zorg goed voor jezelf!

@Biancje; fijn dat Quint het zo lekker doet.. hahah en honger is wel iets wat herkenbaar is!

@Hier; alles gaat hier goed.. Geniet erg van Beau, wel druk met voeden maar als ik em weer weeg weet ik waar ik het voor doe :D Vanmorgen weer even thuis gewogen en hij weegt nu alweer ongeveer 3900gr :D Zo trots!
    Plassen lukt nogsteeds niet helemaal zoals het moet, ben benieuwd wat er bij de eind controle bij gyn over wordt gezegt.. verder gelukkig wel gestopt met vloeien en alles voelt minder beurs.
    Zelfs al weer wat gefietst, al voelt dat nog niet helemaal lekker ;)
    Stiefdochter voelt zich redelijk, gaat zo nog even langs HA omdat ze een behoorlijke bult op haar arm heeft die er gister nog niet zat.. dus dat is nog even afwachten. Hopelijk hebben we het nu weer even gehad met ZH!

Beau is alweer een maand oud, wat gaat de tijd toch hard!

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat ontzettend baaleh Sasje..dat je zo'n last houdt...is dat een bijwerking van de iui??

@vraag....heb net (te)lang staan strijken...en voelde in ene een soort knak van binnen!! Verder gebeurt er niks hoor..af en toe ligte steekjes en de kleine is erg druk... iemand idee wat het geweest kan zijn??? Gewoon te lang gestaan ofzo???

liefs

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja is bijwerking van de iui :(

14. Zeepaardje

hoi meiden

ga zo bijleze

MvM knallende test:) foto komt snel!
    armband gekregen, tijdschrift zwanger en na afloop krijg ik een schoudertas!

knuffel voor jullie allemaal!

15. Zeepaardje

@stamp; is de kleine al ingedaald...?

@sasje; balen wijwerking van iui, maar je doet het voor een goed doel met hopelijk heel snel resultaat!!! logische dat het erg dubbel voelt, jij wilt ook ooo graag, knuf

@dolfijn;een maand en een dag, waar blijft de tijd! Balen dat je je van onder nog niet echt fijn voelt!

@ikke; spannend morgen, hopelijk voel je je bij diegene op je gemak, sterkte

@pooh; weer een dg dichter bij vrijdag, spannend!

@mama van es; hopelijk is je pc snel gemaakt!

@all; dikke knuffel

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt idd als over belasting.. nu even rustig aan doen meis!

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    De kleine lag al beetje ingedaald zei de vk gister! Hoezo?? Kan het dat zijn?

@Sasje... baaleh meid...maar zoals wolfje al zei...hopelijk voor een heeeeeeeeel mooi resultaat!!!! Knuff....

18. Zeepaardje

stamp; ik kreeg steekjes klein en kort met indalen, vandaar me vraag...

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Okeey...nou dat zou dan misschien wel kunnen dat ie verder aan het indalen is!!!

Wat super van je knaltest!!! En leuk zo die kadootjes van MvM!!

20. Zeepaardje

stamp; zeker leuk:)

oh en wat leuk met sem geen pretecho laten maken, laat ik nu wel doen:) geweldig nu al zin in haha!!!

Deel Deze Pagina