Sterkte Stampertje, zal best moeilijk zijn . Wel helemaal super dat jullie dit doen voor jullie collega! Zal ze veel steun aan hebben!
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@wolfje ik vind het dan een fijne echte bevestiging de test van MvM jij ook? Maar hij is erg mooi en duidelijk hoor! Van harte! Weer nieuwe cadeaus geweldig. Suc6 weer met bussen vullen Brrrr als ik aan de geur denk... Maar het is voor een goed doel! Ik zou het zo weer doen. @Sasje hoe voel je je? @ikke hoe is het met je? Suc6 morgen. @dolfijn fijn dat Beau is goedgekeurd door de HA.. Gelukkig ben ik snel hersteld na de bevalling, ben weer op mijn begin gewicht en hechtingen zijn weg, fietsen doe ik ook alweer. Ben na 3 weken weer aan de pil gegaan een lichtere ivm bv na 2 weken bloedingen gestopt nu weer ongesteld. Als ik klaar ben met deze strips weer gewone pil halen. @mom hoop dat het deze maand raak is voor je. @stampertje hoe was het vandaag? @laurier fijn dat er eindelijk ook goed nieuws is voor jou! Ik gun het je ook van harte. @twinkle en poohbeer2 ook fijne avond. Vriendlief heeft lekker gedoucht met Quint na zijn fles. Dus ligt nu lekker te slapen vanaf 19.30 uur. Ik ga nu slapen vriendlief neemt de volgende voeding. Weltrusten allemaal.
Hey meiden, Wat een rust hier ... @Biancje..wat lekker dat jij even een nacht kan doorhalen...truste meid... @condoleance...was echt heel verdrietig! Maar ik denk dat ze het wel heel fijn vondt dat we er waren!... Morgen is mijn mams jarig...dus zal niet veel online zijn, 's ochtends ff boodschapjes doen en kado halen en dan 's middags op de koffie bij moeders!! Weltruste allemaal... Liefs
meiden ik heb bijgelezen want ben aan het werk kruip snel mijn bedje in want wordt kort nachtje hiero! hier nog steeds veel last van mijn buik...misselijkheid is gezakt....
Mieden, sorry! Ik heb geen puf meer om te reageren. Heb vanavond weer gewerkt. Gisteren ook al, dus nu best moe. De dagen zijn dan toch we lang. Wel lekker dat ik niet hoef te rennen en te vliegen moet mijn meisje naar de oppas. Nu dus gauw mijn bedje in. Slaap lekker allemaal. Morgen moet ik ook werken, dus ik weet niet wanneer ik er weer ben
zie dat ik niet de enige ben die even niet op alles kan reageren! Hier gister een baaldag gehad dus geen tijd voor zp gehad. Ik probeer vandaag even alles bij te lezen. Ik heb nu genoeg gekolfd, dus ik ga t beneden in de koelkast zetten en de kolf steriliseren. Wat een werk steeds. Vriendje en Ninthe slapen gewoon door haha.
Goeie morgen meiden! @Twinkle; hoe is het nu meis? lukt het allemaal weer een beetje? @Stampertje; ze vond het idd vast fijn dat jullie er waren.. toch blijft het verdrietig.. Succes meis! en daarnaast natuurlijk vandaag een fijne dag: gefeliciteerd met je mams! @Biancje; fijn dat je zo goed bent hersteld had jij nou ook een knip gehad of niet? (sorry weet het niet meer..) Hoe voelde fietsen bij jou de eerste keer? en nog lekker geslapen tot Quints voeding? @Sasje; fijn dat de misselijkheid is gezakt meis.. nu hopen dat de buikpijn ook nog af gaat nemen.. nog beetje kunnen slapen? @Poohbeer; let wel een beetje op jezelf.. klinkt erg druk allemaal.. wel lekker geslapen? @Smyltje; lukt het wel een beetje met kolfen meis? hoop dat je het een beetje vol kan houden.. is inderdaad veel werk, maar hopelijk is het tijdelijk.. Hoop dat je daarna nog even lekker hebt geslapen! @Hier; goede nacht gehad met Beau, hij heeft om 22.30u laatste voeding gehad en kwam pas om 4.15u weer.. net om half 7 nog een slokje en slaapt nu weer lekker verder haha moet er wel wat aan wennen wat meer te slapen, ben nu moeier als met die korte stukjes Vandaag komt me oma, dus niet zoveel online.. Hopelijk blijft het droog zodat we nog even kunnen wandelen.. Fijne dag allemaal! xx
@ Sasje; Hoe was je nacht? Nog steeds zo'n last van je buik? @ Stampertje; Gefeliciteerd met je moeder!!! @ Biancje; En lekker geslapen? @ Dolfijn; Veel plezier met je oma vandaag! @ Mom; Hoe is het met jou meis? Heb je al een posi ovu test gehad? @ Pooh; Werkse vandaag! @ Twinkle; Hoe voel jij je vandaag? @ Wolfje; Hoe gaat het met jou? Lekker kunnen slapen? @ Smyltje; Hoe gaat het met jou vandaag? Gaat het al wat beter met je borsten? En met Ninthe nog steeds alles goed? Hier weer een goede nacht gehad; 21.30 - 03.30 - 07.30! Heb d'r lekker in bad gedaan en nu ligt ze lekker te slapen, dus ik ga gauw weer even wat in huis doen. Fijne dag allemaal!
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: herstellen van de operatie en dan terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
meiden ga straks bijlezen hoor...maar vannacht zo'n nare droom gehad... werd huilend wakker, droomde dat ik bij de eerste echo geen hartje zag, geen vruchtje helemaal niks... was het al maar 18mei!!! wat een onzekerheid zo de eerste weken!
ikke; fijn dat je meid nu weer lekker slaapt!!! biancje; met sem maakte me die geur niks uit, maar merk wel dat ik snel die dop er nu weer op moet doen stampertje; gefeliciteerd met je moeder! smyltje; respect voor jou meid dolfijn;veel plezier met oma! laurier; fijn dat de onderzoek uitslag goed was! all; dikke knuffel xxx sinds vanmorgen erg misselijk en aantal dagen al erg moe...
@wolfje niet zo druk maken meid!!! komt allemaal goed!!! @ hier beroerde nacht gehad....misschien alles bijelkaar 3 uur geslapen
sasje;nee weet ik, maar zo zie je maar hoe druk je er mee bezig bent! wat rot dat je zo slecht geslapen hebt meid, knuffel
Hallo meiden, @Poohbeer...wat een drukke dagen zo meid!! @Dolfijn...wat fijn dat Beau zo goed slaapt.... en kan me voorstellen dat als je nu wat langer slaapt dat je moeier wakker wordt, heb ik ok altijd als ik echt uitslaap!!!hihihihi... @Ikke...fijn dat Jenthe ook lekker geslapen heeft vannacht... nog wat kunnen doen in huis vanmorgen? @Smyltje...gaat het nu wel beter met je bv?? @Mom..hoe gaat het met jou meis? @Twinkel...al weer helemaal opgeknapt??? @Sasje..dat is idd een beroerd kort nachtje...baal!!! @Biancje..hoe gaat het? En met Quint? @hier...vannacht lekker geslapen...paar keer wakker maar snel weer in slaap... werd om 6uur wakker met een enorm lekkende (.) hihihi... dus maar snel bh aan gedaan met compres erin en ff handdoek op mijn hoeslaken en toen weer verder kunnen slapen! Voortaan maar met bh aanslapen!!! Durf ook niet meer zonder kompressen over straat, ook al heb ik het nog geen 1x overdag gehad...je weet maar nooit! Bedankt voor de felicitaties .. moet nog ff wachten op een pakketje voor manlief en ga dan bakkie doen! Tot die tijd ff weer in huis schoonmaken... Liefs
Sorry Wolfje..jou helemaal vergeten... dat is geen droom meid...maar gewoon een rot nachtmerrie!!! het is toch een spannende tijd zo...maar luister naar je gevoel en geniet lekker van het zwanger zijn en het 2de wondertje wat in je buik groeit!!1 Dikke knuff....
stamp; dank je wel meid normaal kan ik nooit dromen onthouden en zo, maar deze pff zo waar zag het eruit., ook zw kwaal he levendig dromen veel plezier!
Wat is het rustig vandaag! Even via gsm; Ja Stampertje heb gelukkig wat in huis kunnen doen Jenthe is weinig aan het slapen vandaag en veel aan het lachen en kletsen! Zo leuk! Zo spullen bij elkaar zoeken en dan naar de psych...